PDA

Bekijk Volledige Versie : Site check: dehoster.com



tjsystems
02/01/04, 15:20
Hi,

Iemand die even naar m'n site wil kijken:

http://www.dehoster.com

Tim

The MAzTER
02/01/04, 15:25
http://www.dehoster.com/webhosting.php
onbeperkt is bij pakket 5 gelinkt.. lijkt me niet echt de bedoeling ;)

en webdesign zou ik niet aanbieden als ik jouw was.

tjsystems
02/01/04, 15:29
Origineel geplaatst door The MAzTER
http://www.dehoster.com/webhosting.php
onbeperkt is bij pakket 5 gelinkt.. lijkt me niet echt de bedoeling ;)

en webdesign zou ik niet aanbieden als ik jouw was.

THnx...
De zijn dus die kleine dingen die je soms niet meer ziet:)

FSCJasper
02/01/04, 15:38
Ik vind de indexpagina kwa tekst niet zo netjes, komt me ook erg bekend voor. De rest vind ik het mooi in orde, misschien alleen de webhosting pagina wat duidelijker maken en verbeteren. Veel succes, verder goede site :)

iFast
02/01/04, 16:04
over dat webdesign wat jasper zegt kan je aanbieden natuurlijk.
Alleen zou ik naar een bedrijf gaan die daar verstand van heeft en dus goed kan sites ontwerpen.

Ik heb enkelen hosting bedrijven die welliswaar geen webdesign hebben maar toch de klanten webdesign aanbieden.

Hun bieden dan mij de klanten aan voor webdesign en de klant zelf bij hun betaalt mij dan bijvoorbeeld : 500€ . Dan heb ik met al die opdrachtgevers een % regeling en hun krijgen 20% van het bedrag van €500 terug voor het leveren van klanten aan mij. Zo verdient het bedrijf dan 100 euro voor alleen het leveren van de klant.

Als je interesse hebt moet je misschien even een mail sturen of een pm.

Flydesign.nl
02/01/04, 16:07
http://www.dehoster.com/pakket1.php

Het zou handig zijn als je bij de specificaties nogmaals de prijs vermeld. Dit is moeilijk vergelijken denk ik.

Verder bestaat onbeperkt niet, neem aan dat je altijd een limiet hebt wat betreft ruimte. Dus dan heb je ook een limiet aan POP-boxen die je kan aanmaken. Lijkt me wel fair als je dat je klanten even vertelt.

Ik vind het raar dat wanneer je op de 'aanvraag' knop klikt na de domeincontrole, de domeinnaam nog niet is ingevuld in het formulier. Is een kleine moeite en scheelt veel in gebruiksvriendelijkheid denk ik.

Verder vind ik de site goed overzichtelijk, maar redelijk saai. Misschien is het een idee om iets meer aan je header toe te voegen. Dat geeft je site net een beetje meer uitstraling.
De lappen tekst die je hier en daar hebt (vooral home) zijn niet bepaald aantrekkelijk om te lezen. Misschien moet je er koppen tussen zetten, of gewoon aanbiedingen laten zien. Je homepage is tenslotte wel de 1e waar de mensen op terecht komen.

Suc6 met je site!

tjsystems
02/01/04, 16:14
thnx voor de reacties...

@Fly: Ik gebruik een simpel mailform voor m;n bestllingen, vandaar dus geen domeinnaam...

Ik ga ff kijken of ik wat verder kom!

Flydesign.nl
02/01/04, 16:16
Origineel geplaatst door tjsystems
@Fly: Ik gebruik een simpel mailform voor m'n bestllingen, vandaar dus geen domeinnaam...


Lijkt mij een kleine moeite om in de url een variabele mee te sturen en die alvast voor de gebruiker in te vullen. Kan jou ook tijd schelen, want er worden minder snel typefouten gemaakt dan wanneer de mensen het zelf invullen.

ThePostman
02/01/04, 16:21
Ziet er zeer goed uit! Misschien dat je de prijzen van 't webdesign wat omhoog moet gooien.

Flydesign.nl
02/01/04, 16:30
Origineel geplaatst door The Postman
Ziet er zeer goed uit! Misschien dat je de prijzen van 't webdesign wat omhoog moet gooien.

Ik denk dat je dan eerst beetje meer moet bewijzen wat je al kunt en gemaakt hebt. Het ontwerp wat we hier zien is dan wel doeltreffend, maar niet bepaald van hoogstaande kwaliteit. Misschien is het verstandig om mensen te laten zien wat je voor sites allemaal gebouwt hebt, dan zien mensen of je dat geld waar bent zeg maar.

Verder vind ik het nooit goed als mensen standaard prijzen voor webdesign hebben. Elke site is tenslotte compleet anders en heeft andere eisen. Daarom werk ik altijd met een offerte, dan kan je de prijs aanpassen aan de eisen van de klant. (en kan de klant nog eens wat afdingen :D )

Rik
02/01/04, 16:38
Ik vindt hem voor een site die o.a. design aanbied erg "simpel".
Weinig grafische zaken (jammer) en eenvoudig qua opzet (wat weer positief is).

Ik denk dat je er voor moet zorgen dat je de bezoeker met je indexpage kunt "beroeren".
Het "koopproces" begint met ATTENTIE:

Door middel van;

1) argumentatie
2) presentatie
3) communicatie....

....moet je dus zorgen dat je de "AANDACHT" krijgt van je bezoekers...
Met deze site (argumentatie, presentatie en communicatie) zal het je waarschijnlijk niet lukken om de bezoeker überhaupt in de eerste fase van dat "verkoopproces" te krijgen...

Een internetondernemer heeft GEEN nette verkoper die een klant over een drempel kan halen, een internetbedrijf heeft geen mogelijkheid om direct op vragen te reageren van een bezoeker, dat moet dus ALLEMAAL worden opgevangen met "een website" :D

Kijk er nog eens goed naar, en laat zoveel mogelijk mensen er "onafhankelijk" naar kijken en vraag ze om het "gevoel" dat ze krijgen van jouw website !

Ahead-IT
03/01/04, 01:52
Enkele kleine opmerkingen:

Netwerkstatus

Servers
- Server1 - Geen status bekend.
- Server2 - Geen status bekend.

"Deze pagina is nog in opmaak" klinkt al veel beter.

In de nieuwssectie:
Let op! De 100 klanten actie is nog bezig! Dus bestel snel!.
Een goed en gezond nieuwjaar!.

Na een uitroepteken zet je geen punt meer, zo leren we het toch in België.

Voor de rest ziet de website er duidelijk en mooi uit, maar met zo een website webdesign gaan aanbieden lijkt me ongepast.

roland
03/01/04, 04:17
De site ziet er naar mijn smaak te simpel uit (lees saai). Sites moeten hu eigen uitstraling hebben waardoor je je uit de masse onderscheid, en dat mis ik in deze site. Het ziet er erg simpel uit zonder iets dat er uitspringt waardoor de site bij mensen in het geheugen blijft.

Zoals iFast al vermeld heeft zijn er genoeg design bedrijven die een x% regeling hebben voor iedere aangebrachte klant. Indien je hier intresse in hebt kan je gerust kontakt opnemen met rodesigned voor de mogelijkheden.

tjsystems
03/01/04, 16:18
Allemaal weer bedankt voor jullie commentaar.

Ik ga er van de week mee aan de slag!

Tim

Savvas
03/01/04, 17:46
Ik vind persoonlijk de website erg overzichtelijk en dat doet mij deugd als ik op een website rondkijk, wat dat betreft mijn complimenten.

Op grafisch gebied zou ik inderdaad zoals anderen al zeiden er nog even naar kijken, iets met de header en het menu doen zou al een hoop vooruitgang boeken.

Verder zou ik de netwerkpagina ook wat aanpassingen geven wat de bezoeker meer informatie geeft over je apparatuur en waar het staat.

Hoop dat je hier iets mee kan.

Mvg,

TPostman
03/01/04, 18:17
http://www.dehoster.com/pakket5.php

Type foutje. Mometeel...

Seiruu
11/01/04, 15:37
Was voor de lol op je bart site (NL versie gekozen en niet de engelse) gekomen (portfolio-klant) en op contactform niets ingevuld en opgestuurd:


You massage has been sent!

Need I say more? (soweiso vreemd dat je lege tekst kan opsturen)

2wayit
28/03/04, 19:46
lekker duidelijk

Koster
28/03/04, 20:38
Origineel geplaatst door 2wayit
lekker duidelijk handig, dus hij heeft je net een massage verzonden :D Door wie/wat wordt die gegeven?

Gerardus
28/03/04, 21:02
Hallo,

Wat ik nog mis op jullie site is b.v. hoeveel dataverkeer er gebruikt mag worden per pakket, kamer van koophandels nummer.

Verder vind ik het menu niet zo duidelijk, zou ik voor een andere letterkleur kiezen, of een andere achtergrond kleur, dezelfde kleur grijs b.v. niet echt makkelijk leesbaar

Daarnaast werkt de zoekfunctie van de domeinnamen voor .nl niet. Heb gewoon een willekeurig aantal lettersachterelkaar ingetypt van domeinnamen waarvan ik zeker ben dat ze niet bestaan, geeft hij aan dat ze wel bestaan.

Sorry, het domein asdasdfasdfuiopuiasd.nl is al bezet.

De zoekactie op whois.domain-registry.nl heeft aangetoond dat het domein asdasdfasdfuiopuiasd.nl reeds bezet is door een ander bedrijf of persoon. U kunt dit domein niet registreren. Klik Hier om een ander domein te kiezen. Of klik hieronder om meer informatie omtrent dit domein op te vragen.

Lijkt me toch niet echt kloppen dat dit domein bestaat.

Stefan<n-media>
28/03/04, 22:18
Pakket 5 is een pakket wat zeer geschikt is voor zwaar zakelijk gebruik. Het pakket bied alle mogelijkheden voor onder andere een forum, een fotoboek en natuurlijk uw eigen gastenboek.

Die vind ik goed, een pakket voor zwaar zakelijk gebruik.
Geeft mogelijkheden tot het gebruik van een 'fotoboek' en een 'gastenboek'. :D

Alexx
30/03/04, 01:14
Leuk dat er geen plaatjes zijn. duidelijk en overzichtelijk. misschien dat blauw in header wat opvrolijklijken. en De Hoster en .com uitlijnen