PDA

Bekijk Volledige Versie : Welke hoster?



SaMMeY.WeB
01/01/04, 23:37
Hey ik wil een .nl domein met een host van 150 mb en 3 gb datalimiet, 3 mysql databases en voor de rest php en cgi enzo.... pop3 boxen en aliassen..
Ik wil het graag een beetje goedkoop houden want veel geld heb ik niet om aan webhosts te besteden, wat raden jullie me aan... ik wil wel goeie service na wat er is gebeurd bij m'n vorige host

PdenHertog
01/01/04, 23:40
Robbert edit: En dat mag hier niet.

RonZo
01/01/04, 23:41
Origineel geplaatst door SaMMeY.WeB
Hey ik wil een .nl domein met een host van 150 mb en 3 gb datalimiet, 3 mysql databases en voor de rest php en cgi enzo.... pop3 boxen en aliassen..
Ik wil het graag een beetje goedkoop houden want veel geld heb ik niet om aan webhosts te besteden, wat raden jullie me aan... ik wil wel goeie service na wat er is gebeurd bij m'n vorige host
Sorry..... Dan zijn wij te duur :p

TPostman
01/01/04, 23:46
Waarom 3? Standaard is vaak 1... ik denk ook goedkoper.

SaMMeY.WeB
01/01/04, 23:47
wat kan ik krijgen voor ongeveer 5 euro per maand?

host3000
01/01/04, 23:47
Jongens, letten jullie wel even op het forum; dit is geen advertentieforum.

PdenHertog
01/01/04, 23:49
Dan heb je een account met 1 mysql database lijkt me. Al is 5 euro wel een bodem prijs hoor.

SaMMeY.WeB
01/01/04, 23:58
heb mijn host gevonden, Toppic kan wel gesloten worden, bedankt voor de moeite :)

PdenHertog
01/01/04, 23:59
Your welcome :-)

Dennis
02/01/04, 09:38
Zeg eens wie je neemt :)

Is het een anime-host? (Saiyan-Sacrifice bijvoorbeeld) of een goede host als BASM/Digitalus geworden? Of heb je je budget uitgebreid?

Mikey
02/01/04, 09:54
vooral zo`n goeie die perfect in het budget past :)

Keuningen
02/01/04, 11:44
Origineel geplaatst door DennisCitus
Zeg eens wie je neemt :)

Is het een anime-host? (Saiyan-Sacrifice bijvoorbeeld) of een goede host als BASM/Digitalus geworden? Of heb je je budget uitgebreid?

digitalus en goed? het is vroeg maar volgens mij klopt die niet, of is ie sarcastisch bedoeld :)?

Als een bedrijf je voor 60 euro in de maand hosting aan kan bieden ... dan is het vaak niet veel soeps, tenzij er sinterklaas/kerstman in de naam staat.

Raptor
02/01/04, 12:02
Het is sarcastisch bedoelt. Kijk ook even naar BASM ;)

xserve
02/01/04, 14:48
Hij was gewoon niet zo wakker. Ik denk namelijk ook dat hij 60 euro in het jaar bedoelt, voor 60 euro per maand kun je redelijk veel krijgen.

SaMMeY.WeB
02/01/04, 15:17
Nee mijn host word Besthost.nl :D, Ik ben wel te vreden over de prijs en hoop dat ik dat ook word over zijn service! :)

Digiover
02/01/04, 15:48
$ lynx --source www.besthost.nl
<body bgcolor=black>
$

Duidelijk... ;-)

Met alle respect, kijkende naar de DNS gegevens zie ik meer dan genoeg redenen om niet met Besthost.nl in zee te gaan.
Iedereen die de commando's host of dig kent kan de informatie wel vinden, die ga ik nu niet posten.

Ik vrees met grote vrezen.

SaMMeY.WeB
02/01/04, 15:52
ik neem aan dat de site nog onder constructie is... PdenHertog ?

Keuningen
02/01/04, 17:14
jah en waarschijnlijk de server ook...
met een beetje geluk als het mee zit is misschien volgend jaar ook de service af...

OMFG, een webhoster heeft toch op z'n minst iets er op staan, al is het maar iets in de trant van:
"Beste bezoeker,

Omdat wij druk zijn met -blabla-geneuzel service-blabla- en dit belangrijker vinden dan onze eigen website is deze nog niet online.
Voor vragen kunt u mailen naar postmaster@domain.tld of bellen met 020-1234567.

Met vriendelijke groet,

Team BestHost.NL


*http://www.nic.nl/bestaat?uitgebreid=CHECKED&domein=besthost.nl*

SaMMeY.WeB
02/01/04, 19:06
tja wat voor hosting kan k dan nog nemen voor rond de 5 euro per maand? wat krijg ik dan zeg maar? of stel ik nu een vraag tegen de regels in ?

electric
02/01/04, 19:28
Origineel geplaatst door SaMMeY.WeB
tja wat voor hosting kan k dan nog nemen voor rond de 5 euro per maand? wat krijg ik dan zeg maar? of stel ik nu een vraag tegen de regels in ?
je zou dan het beste een aanvraag kunnen plaatsen in Shared / Colocated / Dedicated / Reseller Aanvragen (http://www.webhostingtalk.nl/forumdisplay.php?s=&forumid=14) :) daar kunnen de hosters hun aanbieding doen.

Digiover
02/01/04, 20:26
Origineel geplaatst door Keuningen
OMFG, een webhoster heeft toch op z'n minst iets er op staan, al is het maar iets in de trant van:
"Beste bezoeker,

Omdat wij druk zijn met -blabla-geneuzel service-blabla- en dit belangrijker vinden dan onze eigen website is deze nog niet online.
Voor vragen kunt u mailen naar postmaster@domain.tld of bellen met 020-1234567.

Met vriendelijke groet,

Team BestHost.NL

<rant> Zou dit ook kunnen bij niet bereikbare DNS servers? Kan je dit ook als whois-informatie bij een .com-domein plaatsen (ja, dan heb je er tenminste nog wat staan... ;)) Ik vind het een beetje lullig om al meteen een mailtje naar OpenSRS te sturen (damn, had ze net nog aan de telefoon ;), maar dit mag echt niet:


$ whois skanshells.com

Registrant:
n/a
n/a
n/a, n/a n/a
NL

Domain name: SKANSHELLS.COM

Administrative Contact:
n/a, Skanshells postmaster@skanshells.com
n/a
n/a, n/a n/a
NL
+31 6 12345789
Technical Contact:
SkanShells, Hosting postmaster@skanshells.com
n/a
n/a, n/a n/a
NL
+31 6 12345678


Zelfs het DNS contact emailadres bestaat niet


$ dig @ns1.skandns.nl besthost.nl axfr
...
besthost.nl. 14400 IN SOA ns1.skandns.nl. root.skanshells.com. 1066894283 28800 7200 3600000 86400
...

$ vrfy -vvv root@skanshells.com
vrfy 'root@skanshells.com' at 'mail.skanshells.com'
connecting to mail.skanshells.com (62.195.134.51) port 25
root@skanshells.com ... Deferred: Connection timed out during connect with mail.skanshells.com


En zo kan ik nog wel even door gaan.
</rant>

Savvas
03/01/04, 12:47
Origineel geplaatst door SaMMeY.WeB
tja wat voor hosting kan k dan nog nemen voor rond de 5 euro per maand? wat krijg ik dan zeg maar? of stel ik nu een vraag tegen de regels in ?


Hoi Sammy,

Misschien dat ik je van dienst kan zijn. Ik kan je hier helaas geen aanbieding doen maar ik meen dat je mijn msn adres hebt... (zoniet: support@netrouting.nl).

Mvg,

Cybafish
03/01/04, 12:52
Besthost.nl was toch die "host" die gratis pakketjes strooide?

Rik
03/01/04, 12:57
Origineel geplaatst door Cybafish
Besthost.nl was toch die "host" die gratis pakketjes strooide?

Klopt. maar dat was "namens Besthost" ;)