PDA

Bekijk Volledige Versie : blokkeren postings



someonelse
01/01/04, 17:46
Wat is dat voor flauwe kul postings te denien:) alsof niemand dijkstra kent

RobbertC
01/01/04, 17:48
Ehm, waar heb je het over?

--> Move naar feedback forum.

PdenHertog
01/01/04, 17:49
idd, regels zijn regels ik word er ook op gewezen net als iedereen, geen uitzonderingen.

GetHosted
01/01/04, 18:00
Was een hele lange post aan het maken over vergelijkingen bla bla bla, maar ik hou het kort:

Iedereen moet zich aan de regels houden, dus ook Harry en uiteindelijk ook jij Raymond. Als iemand eronder duikt is dat gewoon vals en oneerlijk en krijg je weer ruzies...

Iedereen kent Harry misschien wel, maar een net startende persoon in de IT sector weer niet. Hij moet ook goed voorgelicht worden.

xserve
01/01/04, 18:03
Regels zijn regels, lijkt me duidelijk.

someonelse
01/01/04, 18:42
Origineel geplaatst door GetHosted
Was een hele lange post aan het maken over vergelijkingen bla bla bla, maar ik hou het kort:

Iedereen moet zich aan de regels houden, dus ook Harry en uiteindelijk ook jij Raymond. Als iemand eronder duikt is dat gewoon vals en oneerlijk en krijg je weer ruzies...

Iedereen kent Harry misschien wel, maar een net startende persoon in de IT sector weer niet. Hij moet ook goed voorgelicht worden.

Dit doe je alleen niet door profesionals dan uit te sluiten, dit stinkt een beetje. Als de content correct was dan snap ik niet dat dit wordt gemoderate. Misschien een idee om deze partijen waaronder ikzelf maar eens van beginner af te halen en als normale deelnemer te markeren.

PdenHertog
01/01/04, 19:22
Of je geeft de andere ook een eerlijke kans.

roland
01/01/04, 19:29
Zal wel aan mij liggen maar die namen zeggen mij helemaal niets. En ook al heet je Bill Gates, regels zijn er voor iedereen.

PdenHertog
01/01/04, 20:19
Precies! Ik zie het probleem ook niet eigenlijk.

electric
01/01/04, 21:52
Origineel geplaatst door PdenHertog
Precies! Ik zie het probleem ook niet eigenlijk.
er is ook geen probleem :) maar er zijn helaas mensen die gewoon moeilijk moeten doen, krijgt misschien te weinig aandacht thuis of zo en gaat het hier maar zoeken..

PdenHertog
01/01/04, 22:22
Mja, zo kun je het ook bekijken.

GetHosted
01/01/04, 23:01
Als Pietje Puk een post doet en Jan-Peter Balkenende en allebij vergeten ze de bedrijfsnaam erbij te doen zijn ze allebij fout en worden ze allebij gestraft, wordt Pietje Puk niet gestraft is dit een fout van de moderators en wordt dit meestal wel door de users gemeld.