PDA

Bekijk Volledige Versie : Waarde



Phantium
01/01/04, 02:14
wont.be

anarchyonline.nl (zou ook wel aan de makers van het spel te verkopen zijn denk ik zo)

Ik ben zeer nieuwschierig. :)

Phantium
03/01/04, 21:02
bump enzo, kan iemand de waarde geven o.i.d.? :)

The MAzTER
03/01/04, 21:39
probeer wont.be is bij iemand die bnc's aanbied.

Of maak zelf een klein siteje waar mensen gratis woord.wont.be (of wont.be/woord) kunnen aanvragen e.d.

ik vind wont.be een mooi domein, maar de waarde moeilijk in te schatten. Voor onder de 100 zou ik hem zeker niet weg doen.

Anarchyonline.nl max 50 euro. Maar moet je net iemand treffen die daar een site van wilt maken.

1337
03/01/04, 21:44
Wont is imho niets, en .be is ook niet echt populair.

Anarchyonline is best goed. Maar ik denk dat wanneer je hem aanbied aan de makers je eerder een rechtzaak aan je broek krijgt dan dat ze hem zullen kopen. Zo aan iemand verkopen kan best wat op leveren, denk toch wel meer dan die 50 euro van The Mazter.

The MAzTER
03/01/04, 21:53
een gamer trekt echt niet veel uit voor een domein naam. anders reggen ze gewoon een ander.

en wont.be -> wont be je kan daar leuke combinaties mee maken.

Phantium
03/01/04, 22:04
Origineel geplaatst door 1337
Wont is imho niets, en .be is ook niet echt populair.

Anarchyonline is best goed. Maar ik denk dat wanneer je hem aanbied aan de makers je eerder een rechtzaak aan je broek krijgt dan dat ze hem zullen kopen. Zo aan iemand verkopen kan best wat op leveren, denk toch wel meer dan die 50 euro van The Mazter.

Rechtzaak zal ik niet zo snel krijgen, sinds ik zelf voor Anarchy Online heb gewerkt als GameMaster en ze zullen mij dus niet zo snel een rechtzaak geven.

Ik zal van de week wel even contact met ze opnemen om te vragen of ze geintresseert zijn.

Tevens is wont.be ook wel een mooi domein. En .be is ook wel populair dus dat vindt ik onzin.