PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat is de goedkoopste redirect?



kevin
29/12/03, 21:06
Hoi,

Wij hebben een .nl domain nu wil ik nog een .nl domain en een .com domain erbij kopen maar dan zonder hosting pakket alleen een Redirect dus.

Waar ben ik dan het goedkoopst uit?

Alvast bedankt!
Kevin

wdv
29/12/03, 22:28
Hoi Kevin,

Er zijn een aantal mogelijkheden wat betreft redirecten:

- Wij registreren je domeinnaam en geven de DNS server op van je huidige host (dat werkt het best)
- Wij zetten een klein scriptje op onze server wat er voor zorgt dat je als bezoeker direct doorgestuurd wordt naar je originele domeinnaam
- Wij zetten een kleine pagina op onze server die 2 frames inlaad waardoor het extra domein in de URL balk blijft, echter verschijnt de site van de originele domeinnaam in beeld.

Op welke manier wil je het doen?

montu
30/12/03, 01:10
Rik-edit: Geen aanbiedingen !

electric
30/12/03, 01:34
Origineel geplaatst door montu
Rik-edit: Geen aanbiedingen !
! MAG HIER GEEN AANBIEDINGEN DOEN !

wdv
30/12/03, 01:44
Origineel geplaatst door montu
Wij vragen voor een .com domein
inclusief redirect!

Slechts € FOEI , verder GEEN kosten!

En wie is wij dan? :)
Aanbiedingen mogen hier niet

montu
30/12/03, 01:51
Origineel geplaatst door wdv


En wie is wij dan? :)
Aanbiedingen mogen hier niet


Rik-edit: Geen aanbiedingen !

kevin
30/12/03, 21:04
Gaat lekker hier ;)

Ik wil:

iemand gaat naar .... .com en dan moet hij gewoon meteen gaan naar ..... .nl wat is dant het best?

Cybafish
30/12/03, 21:38
Een redirect natuurlijk. Verder valt er weinig te vertellen :)

wdv
30/12/03, 22:06
"- Wij zetten een klein scriptje op onze server wat er voor zorgt dat je als bezoeker direct doorgestuurd wordt naar je originele domeinnaam" :)

Mocht je bij ons de domeinnamen bestellen moet je even bij "opmerkingen" invullen dat je een directe redirect wilt.

edit: Maar als je het dus goed overlegt met je oude ISP kan je de .com ook als "alias"-domein erbij hebben draaien (of een AddOn domain in CPanel termen als ik me niet vergis), wat natuurlijk veel mooier werkt.