PDA

Bekijk Volledige Versie : Windows Server 2003 WEB license



STEALTHY
29/12/03, 10:43
- Is er hier iemand die Windows Server 2003 WEB licenses verkoopt?
- Waar kan ik er eentje kopen?
Heb er in iedergeval eentje nodig omdat de ontwikkelaar van de applicatie de voorkeur geeft aan een Windows Server Platform.

Cripton
29/12/03, 10:49
Is het niet mogelijk om bij microsoft.com zelf een licentie te kopen? Anders moet je vene naar computer winkels langs gaan

STEALTHY
29/12/03, 10:52
Nou ik begrijp er bij hun website de balle van om me maar zo even uit te drukken. En zou niet weten wat hun prijzen zijn.

Cripton
29/12/03, 10:59
Meestal als je zo'n pakket koopt dus en windows 2003 Web Edition krijg je een licentie bij mits je een demo versie hebt. Bij computer winkels bv. Mycom kan je vast wel een licentie bij kopen en de prijs zal wel rond de 200 zijn denk ik

twinhost
29/12/03, 14:14
Web licenties mogen alleen door Microsoft partners geleased worden. Kijk maar op de microsoft site http://www.microsoft.com/windowsserver2003/evaluation/overview/web.mspx Hierin staat dat de software ook via oem producten geleverd wordt (HP Dell enzo).
Dus informeer eens even bij deze bedrijven.

STEALTHY
29/12/03, 15:05
Is er niet hier iemand de een koopserver met een Windows Server licentie aanbiedt of een dedicated server? Voor een leuk prijsje. At least 50 GB per month.

twinhost
29/12/03, 19:04
Voor die vragen moet je naar vraag en aanbod gaan daar mogen ze jou een aanbieding doen. Niet in dit forumgedeelte

Cereal
29/12/03, 19:43
Ik kan je een mooie aanbieding doen, je kunt daarvoor een nieuw topic openen in vraag&aanbod, of een verzoek doen om dit topic te verplaatsen ;)

STEALTHY
29/12/03, 20:06
Je zou me ook een PM kunnen sturen.
AnyWay heb ik dus inmiddels begrepen, dat hij alleen maar Windos Lekker vind werken, dus hij is een beetje merk ziek. En het gata hem om ASP, maar als het goed is heb je ook nog zoiets als ASP chillisoft, en hij zou ook PHP kunnen gebruiken.

Maar eve over ASP, weet iemand ook nog andere pakketten dan ASP chillisoft voor LINUX servers? Ik begrijp dat je voor ASP chillisoft moet betalen, ik weet niet hoeveel?

Fabian
30/12/03, 00:43
Heb een keer gebeld met M$ over Win2k3 Web voor hosting doeleinden en die vertelden mij dat Win2k3 Web niet voor commerciele hosting (verhuur) doeleinden gebruikt mag worden. Lekker vaag weer.

Win2k3 Server mocht uiteraard wel.

twinhost
30/12/03, 11:12
Ik heb ergens in het forum gelezen dat ASP van chillisoft redelijk anders was dan ASP van M$. Ik zou even in het scripting forum wat rondkijken wat ze daar overzeggen. Want heb je veel tijd besteed aan iets wat de klant niet wil.