PDA

Bekijk Volledige Versie : Detachering.com



Ionstar
29/12/03, 07:40
Een paar posts terug heb ik gezegd dat ik me verre van nederlandstalige woorden in de .com/net/org range houd. Maar ik ben er vanaf gestapt toen ik de volgende naam zag en via de Pool veilig "won":

Detachering.com

Er waren een aantal gegadigden voor, dus ik heb wel wat hoger dan ik gedacht had moeten bieden (misschien zitten er hier ook wel een paar mensen die daarop geboden hebben?). Maar anyway, wat zou deze naam waard zijn?

Ik ben wel van plan er iets mee te doen verder, dus een hoge of lage waarde bepaling maakt niet zo veel uit (ben gewoon wat nieuwsgierig) :)

The MAzTER
29/12/03, 14:32
Het is waard: het een na laatste bod. (dus het bod voor die van jouw).

lijkt me logisch :P

Ionstar
29/12/03, 15:32
Dat is niet per definitie waar, want het kan goed zijn dat niet alle mogelijke gegadigden zich bij Pool hadden ingeschreven voor die naam :)

The MAzTER
29/12/03, 15:40
http://detachering.pagina.nl/

mja.. beetje veel werk, maar stuur ze allemaal eens een mail, maak een leuke pagina waar dan gebodenk kan worden e.d. en zo kan het best een hoop opleveren.

Ionstar
30/12/03, 05:34
Je bedoelt een betaalde links pagina? Ik was wel van plan een soort portal pagina daarop te zetten, maar dan met (om te beginnen) gratis links. Eerst maar eens kijken hoeveel traffic dat ding van zichzelf al trekt.

The MAzTER
30/12/03, 13:00
Nee ik bedoel, op detachering.pagina.nl staan een aantal detacherings bedrijven, bel / mail hun of ze intresse in het domein hebben.

en maak op detachering.com een pagina waar op het domein geboden kan worden.

1337
03/01/04, 19:58
Ik gok toch wel op minimaal 200/300 euro :). Als je het slim speelt tenminste.

god65
04/01/04, 10:10
Voor hoeveel zou je hem nu meteen weg doen?