PDA

Bekijk Volledige Versie : itunes.org



Rico
28/12/03, 20:03
Bieden maar!

xserve
28/12/03, 22:20
Die ben je kwijt aan Apple Computer. Die advocaten zijn daar erg strikt in. Ik heb eens eeen site gemaakt die in de directory /ichat stond en had al een brief te pakken omdat er geen productnaam van Apple in een url mag staan zonder dat je erom vraagt.

Dus, ik denk niks en een gratis rechtzaak.

Rico
28/12/03, 22:22
zal wel mee vallen, als apple gaat zeiken geef ik hem zo over :)

WebBizz
28/12/03, 22:28
Valt zeker mee, applecomputer.nl was van ons, hebben we verkocht terwijl Apple er van af wist. Nooit problemen mee gehad.

xserve
28/12/03, 22:33
applecomputer.nl ligt wel anders dan itunes.org!

WebBizz
28/12/03, 23:01
Omdat?

The MAzTER
28/12/03, 23:15
itunes een merk naam is

xserve
29/12/03, 00:17
Precies, en ook nog eens waarmee Apple in Amerika op het moment GIGANTISCH mee wordt geadverteerd.

Phantium
29/12/03, 03:35
Aan apple verkopen zou ik zeggen, ze kunnen je weinig maken als jij het domein registreerd ook al is het een merknaam, zou natuurlijk belachelijk zijn.

®on
29/12/03, 03:57
Origineel geplaatst door Phantium
ze kunnen je weinig maken als jij het domein registreerd ook al is het een merknaam
Volgens mij snap je het niet helemaal, een merknaam is juist ter bescherming om te voorkomen dat anderen aan de haal gaan met jou merk.

Rik
29/12/03, 11:50
Origineel geplaatst door Phantium
Aan apple verkopen zou ik zeggen, ze kunnen je weinig maken als jij het domein registreerd ook al is het een merknaam, zou natuurlijk belachelijk zijn.

Ahum, wel dus ;)

Rico
29/12/03, 13:41
jongens we sehen het wel!

Aike
30/12/03, 13:15
Als er iemand is die hem wil hebben is het Apple wel lijkt me ? Vraag het hen.....

Rico
30/12/03, 13:19
Nee ik hou hem.

Phantium
30/12/03, 23:35
Origineel geplaatst door headout

Volgens mij snap je het niet helemaal, een merknaam is juist ter bescherming om te voorkomen dat anderen aan de haal gaan met jou merk.

Dus jij gaat mij vertellen dat als jij jou bedrijfsnaam wilt hebben en hij is al bezet dat jij het recht hebt om hem te krijgen?

Dacht het even niet.

RonZo
30/12/03, 23:53
Origineel geplaatst door Phantium


Dus jij gaat mij vertellen dat als jij jou bedrijfsnaam wilt hebben en hij is al bezet dat jij het recht hebt om hem te krijgen?

Dacht het even niet.
Dacht het even wel, zeker als hij al een tijdje headout als merknaam heeft geregistreerd :p

xserve
31/12/03, 01:37
Ik weet wel zeker dat ze het kunnen claimen. Wat heb je anders aan al die merkenrechtenbureaus die je bijna een faillietsement inslepen.

®on
31/12/03, 02:27
Origineel geplaatst door Phantium


Dus jij gaat mij vertellen dat als jij jou bedrijfsnaam wilt hebben en hij is al bezet dat jij het recht hebt om hem te krijgen?
Nee, dat zeg ik niet. We hebben het hier niet over een bedrijfsnaam, maar over een merknaam die geregistreerd is. Dat maakt verschil.

Gaat het enkel om een bedrijfsnaam, dan heb je helemaal gelijk.

xserve
31/12/03, 14:07
Origineel geplaatst door headout

Nee, dat zeg ik niet. We hebben het hier niet over een bedrijfsnaam, maar over een merknaam die geregistreerd is. Dat maakt verschil.
Nee, gelukkig niet. Door die merkenbureau's maakt dat dus geen verschil, en gelukkig maar.