PDA

Bekijk Volledige Versie : Design + domeinnaam te koop (clanhost.nl)



rq
27/12/03, 20:50
» Domeinnaam

clanhost.nl

Achtergrond: 2 jaar geleden draaide hier een korte tijd een clanserver verhuur website op (tweede van NL, toen). Wegens studie is het echter nooit van de grond gekomen. Onlangs hebben we de domeinnaam weer laten verlengen.

De domeinnaam bieden we zowel apart, als in combinatie met het design, te koop aan. Bieden is mogelijk vanaf 200 euro (excl. BTW).

» Design

Ook het design is zowel in combinatie met de domeinnaam, als apart te koop.

Voor thumbnail zie bijlage.

Link: design (http://portfolio.skillsmonitor.nl/clanhost.nl/)

Bij het design krijg u (uiteraard) het PhotoShop bestand. Zo dat uw bijvoorbeeld de header titel aanpassen of menu headers aanmaken. Ook zijn wijzigingen aan het design op verzoek mogelijk.

De minimumprijs voor het design bedraagt 800 euro (excl BTW).

» Samen

Voor het design en de domeinnaam samen kunt u bieden vanaf 900 euro (excl. BTW).

Dit is niet bedoeld als sitecheck. Gelieve alleen serieuze en inhoudelijke reacties.

The MAzTER
28/12/03, 05:21
sorry hoor, maar 800 euro voor dat design ga je nooit vangen.

Bied 50 euro voor domein

va 200 euro heb ik er niet voor over aangezien gamers geen **** voor hosting willen geven.

Mikey
28/12/03, 11:30
domein is wel mooi opzich maar 800 euro voor design is echt overkill en zo speciaal is het niet

Sjoerd
28/12/03, 12:31
haha een lachertje voor de zondag morgen :) Leuk domein en design maar dit is echt geen 2000 GULDEN waard :D

Dennis
28/12/03, 12:44
Waarde design: 50 tot 150,-
Waarde domein: 100 tot 150,-

superior-is
28/12/03, 12:52
Origineel geplaatst door Mikey
domein is wel mooi opzich maar 800 euro voor design is echt overkill en zo speciaal is het niet

Vooral niet dankzij die copyrighted plaatjes.

iFast
28/12/03, 13:30
mensen die hier serieus 800€ voor gaan betalen moeten effe contact opnemen met mij ;););)

Undo
28/12/03, 13:31
200 euro voor clanhost.nl vind ik een vrij eerlijke prijs, ik bedoel, je kunt er goedkoop hosting op gaan aanbieden, zo groot mogelijk inkopen. Ik denk dat je er dan best een mooie winst op kunt draaien, maar 800 euro voor dat design?! Dat is wel een beetje heel erg overdreven, hooguit 120 euro, meer niet..

rq
28/12/03, 13:40
The MAzTER, 200 euro is de minimum bied prijs. Uiteraard ben je vrij om eronder te bieden, maar ga er van uit dat we hier niet op in zullen gaan.

Trouwens gameserver hosting is natuurlijk ook een vorm van (clan)hosting, en aan gameserver hosting wordt meer besteed, door clans, dan aan webhosting.

Verder wil ik jullie verzoeken de reacties zakelijk te houden :) Bij voorbaat dank.

The MAzTER
28/12/03, 14:16
mja.. zorg dan dat je op zijn minst de .be ook geregt had :x

Mannekino
28/12/03, 15:11
The MAzTER: beetje moeite met lezen? Als je wel interesse hebt prima doe een serieus bod. Zo niet, blijf dan weg. Hier hebben de mensen geen behoefte aan.

Rik
29/12/03, 13:24
Rik-edit: Op verzoek van starter, case closed...