PDA

Bekijk Volledige Versie : Midphase



Chainsaw
25/12/03, 16:07
Hallo,

Ik zit nu bij Priorweb.be

Op zich ben ik zeer tevreden maar toch vergelijkt men al gauw eens met andere bedrijven en daar komt priorweb nog steeds zeer goed uit maar ik vind dat ik toch niet voldoende dataverkeer heb

In mijn zoektocht vond ik www.midphase.com nu vroeg ik mij af wat de kenners hier ervan vinden ?

Thx

Raptor
25/12/03, 16:35
Je moet er rekening mee houden dat dan de server in Amerika staat en niet meer in Nederland.

En dit is dan wel heel erg 'budget'. Ik weet niet wat je hiervoor kunt verwachten.

Chainsaw
25/12/03, 16:40
Ik weet het, net omdat het zo goedkoop is is het zo aantrekkelijk en er zijn vele extra's etc

Heb jij anders een goed alternatief ? Voor eventueel iets meer dan maar met dan meer zekerheid , goed dataverkeer en toch 1gig space ?

Raptor
25/12/03, 16:50
Hoeveel datavkeer zoek je dan?

Jozke
25/12/03, 16:51
Je kan eventueel een aanvraag in het aanbiedingen forum plaatsen.

Pantsy
25/12/03, 16:57
Of bij je huidige hoster meer dataverkeer vragen?

Chainsaw
25/12/03, 17:40
http://www.just-hosting.com/pkgdesigner.htm

Wat vinden jullie anders van deze ?

Dennis
25/12/03, 19:06
Leuk opgebouwd. Wel een grote header en de kwaliteit van de plaatjes is vrij laag.

Uhm... prijs is goed :p
Maar misschien kun je beter bij een NL-webhost VS-webhosting afnemen als je weinig problemen wilt. Of bijvoorbeeld bij een grote partij in de VS.

Chainsaw
25/12/03, 19:19
Zoals ?

Dennis
25/12/03, 19:38
NL:
Safe2Surf

VS-Dedi:
EV1Servers
RackSpace
Serverbeach

Chainsaw
26/12/03, 00:46
Nog iemand alternatieven ?

tom
26/12/03, 01:55
Gewoon blijven waar je bent ? ;)

Chainsaw
26/12/03, 10:36
Origineel geplaatst door tom
Gewoon blijven waar je bent ? ;) Bwa ik wil wel, endan eventueel meer dataverkeer nemen maarbon het is niet alleen voor mij he, we zijn met meerderen al dat ik wel zeer tevreden ben van Priorweb zijn zij dat ook maar toch eens ze andere aanbiedingen zien met die extra's en meer dataverkeer, diskruimte, ... voor +/- zelfde prisj als het gewone pakket willen ze meteen switchen ik twijfel ook als ik dat zie vandaar mijn vraag hier wat de kenners ervan vinden en dan zo zien we nog wel ;)
Ik zou ook liever iets in de buurt hebben maarkom als we niets vinden die de meesten van ons echt aanstaat omdat we nu kunnen vergelijken met midphase en dergelijke...

Ook omdat er bij Priorweb niet die extra's zijn en het CP nog niet af is, dat trekt echt enorm aan !

Dennis
26/12/03, 10:54
Je kunt ook anders een topic plaatsen in het hosting-aanvragen forum. Misschien kunnen wij je een leuke aanbieding doen.

Savvas
26/12/03, 12:51
Of misschien nog even met Tom discussieren :D ;)

The MAzTER
26/12/03, 13:52
Origineel geplaatst door NetRouting
Of misschien nog even met Tom discussieren :D ;)

Hoe het die film ook al weer? :rolleyes:

YSAE
26/12/03, 16:35
Origineel geplaatst door The MAzTER


Hoe het die film ook al weer? :rolleyes:

Film? Het ging toch over hosting ? :)

The MAzTER
26/12/03, 21:00
ge snapt hem niet ;)

Raptor
26/12/03, 21:34
Ik ook niet.

The MAzTER
26/12/03, 21:51
Mission Imposible dus ;)

Savvas
26/12/03, 23:06
Origineel geplaatst door The MAzTER
Mission Imposible dus ;)

lol :D

electric
26/12/03, 23:54
En Mission Imposible 2 toch ook ? :D ( afaik )

Maar de speler is Tom Cruise ( als ik z'n naam goed heb :D )
Betwijfel dat die de 2 zelfde personen zijn ;)

Chainsaw
27/12/03, 00:13
Bwa onderhandelen is allemaal goed en wel maar men heeft prijzen en men probeert uiteraard zoveel mogelijk aan te bieden als dat men kan geven voor een welbepaalde prijs... Onderhandelen kan maar of het veel zal helpen :s ?

Zal eens overleggen met de rest over die aanbieding ;)

The MAzTER
27/12/03, 00:24
Origineel geplaatst door electric
En Mission Imposible 2 toch ook ? :D ( afaik )

Maar de speler is Tom Cruise ( als ik z'n naam goed heb :D )
Betwijfel dat die de 2 zelfde personen zijn ;)

belg zeker? :p


Origineel geplaatst door NetRouting
Of misschien nog even met Tom discussieren :D ;)

Dat is dus mission imposible, het discussieren met tom :D

tom
27/12/03, 01:28
lol, de prijs voor bandbreedte kan ik niks aan doen.
Het is trueserv bandbreedte en geen cogent/colinks ;)

Chainsaw
27/12/03, 11:35
Origineel geplaatst door tom
lol, de prijs voor bandbreedte kan ik niks aan doen.
Het is trueserv bandbreedte en geen cogent/colinks ;) Voila

Makom zal toch es overleggen met de rest wat we ftlk allemaal willen en dan kunde offerte doen :P

Ni da het veel zal helpe denkek ze makom :P

RobbertC
27/12/03, 13:37
Chainsaw: het vriendelijke verzoek om iets meer in het ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands ;) ) te posten. Dat leren ze in Belgiƫ ook ;)

Chainsaw
27/12/03, 14:38
Origineel geplaatst door RobbertC
Chainsaw: het vriendelijke verzoek om iets meer in het ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands ;) ) te posten. Dat leren ze in Belgiƫ ook ;) Sorry, dacht dat jullie me toch verstonden :P

Zal er in de toekomst op letten ;)

Punt is dus dat we onze 'eisen' voor server zullen samenstellen en dan eens voorstellen aan priorweb en dan zien we wel wat eruit komt ;)

Chainsaw
27/12/03, 20:01
1 gb space

20 gb bandwith

150+ emailaccounts

Domeinnaam (verlenging in dit geval)

Statstracking

Met voorkeur een control panel

25+ subdomeinen

Php, mysql en consoorten ondersteuning

10+ databases

paar ftp accounts

eventueel nog extra's zoals software etc



Zoiets ?

Raptor
27/12/03, 20:23
Wil je dat gaan vragen? En hoeveel wil je gaan betalen? Dit komt niet onder de 25 euro per maand.

Savvas
27/12/03, 20:24
Origineel geplaatst door Raptor
Wil je dat gaan vragen? En hoeveel wil je gaan betalen? Dit komt niet onder de 25 euro per maand.

zeg maar gerust 35 tot 45 per maand, het is wel kwaliteit he vergeet dat niet :)

Chainsaw
27/12/03, 20:35
midphase biedt het aan voor 7.95$ per jaar en er is dan nog meer dan de request ....

Savvas
27/12/03, 20:44
Origineel geplaatst door Chainsaw
midphase biedt het aan voor 7.95$ per jaar en er is dan nog meer dan de request ....

ja het is ook maar net waar u op zoek naar bent. Als u niet veel waarde hecht aan service/snelheid/kwaliteit dan is dat zeker een degelijke oplossing voor u.

Chainsaw
27/12/03, 21:24
Origineel geplaatst door NetRouting


ja het is ook maar net waar u op zoek naar bent. Als u niet veel waarde hecht aan service/snelheid/kwaliteit dan is dat zeker een degelijke oplossing voor u. Wat bedoel je met kwaliteit ?

Snelheid, shceelt iets maar al bij al niet echt merkbaar ze alleen als ge erop let

Service is goed, heb ze al paar mailtjes gestuurd en ken iemand die er zit telkens (bij die keren toch) binnen de 4u antwoord.

Cybafish
27/12/03, 21:27
Origineel geplaatst door tom
lol, de prijs voor bandbreedte kan ik niks aan doen.
Het is trueserv bandbreedte en geen cogent/colinks ;)

Nu mag je me toch eens gaan uitleggen wat er aan het handje is met colinks :)

Raptor
27/12/03, 22:02
Bandbreedte in Amerika is een stuk goedkoper dan in Nederland, hier zullen ze dus gewoon NEE tegen zeggen.

Chainsaw
27/12/03, 22:27
Origineel geplaatst door Raptor
Bandbreedte in Amerika is een stuk goedkoper dan in Nederland, hier zullen ze dus gewoon NEE tegen zeggen. Zei ik dan dat het tegen deze prijs moest ?

Iets duurder is OK ze ...

Savvas
27/12/03, 22:45
Origineel geplaatst door Chainsaw
Zei ik dan dat het tegen deze prijs moest ?

Iets duurder is OK ze ...

misschien is het dan een idee om indirect bij leaseweb te informeren, colinks is uiteraard ook een optie, dat zijn 2 naar mijn idee redelijke low-budget providers.