PDA

Bekijk Volledige Versie : Webdesign



justin
24/12/03, 18:27
Hallo,

Hallo ik verkoop layouts voor hele goedkope prijzen maar wel goed
wij maken een layout voor 20 euro een voorbeeld is www.web-in-town.com dit is een site van ons maar als je belang hebt kun je even mailen naar justin@web-in-town.com


M.V.G
Het Web-In-Town Team
www.web-in-town.com

xserve
24/12/03, 18:37
Als ik jou was zou ik het bericht bewerken, en dan eens gebruik maken van punten, komma's en hoofdletters. Zo lijkt het een hele vreemde zin.

Tevens vind ik het voorbeeld niet zo heel goed.

dotnetjunkie
24/12/03, 20:18
Inderdaad, ook in het voorbeelddesign kennen ze trouwens geen hoofdletters en leestekens...

Savvas
24/12/03, 22:15
Jongens hij biedt het aan voor slechts 20 EUR en dan gaan jullie nog aanmerkingen erop maken ook...Ik vind het tamelijk goedkoop nog voor wat die maakt..

Rik
25/12/03, 01:37
ik vindt het design ronduit slecht/simpel, en zo'n pop-up als je de window closed is ook triest voor een bedrijf naar mijn idee... promotie van 0,0....

Moest ik ff kwijt ;)

bin_jackson
25/12/03, 12:46
Ik vind het teleurstellend. Maar ik vind ook dat je voor 20 euro niet te veel eisen moet stellen..... ;)

Grumpy
25/12/03, 13:16
Voor 20 euro moet je niet veel eisen stellen nee, maar hier zitten denk ik geen mensen die 20 willen betalen voor zo'n design.

Ahead-IT
25/12/03, 21:41
Ik vind de uitlijning van de menu's links niet goed. Al de rest lijkt me in orde voor een prijsje van 20 EUR.

Raptor
25/12/03, 22:05
Leer eerst Nederlands en dan designen zou ik zeggen.

Carl<n-media>
26/12/03, 20:10
Overal op het internet vind je zulke 'goedkope' design sites. En die zijn wel ff stukken mooier. Ik weet niet wat mensen hier zo knap aan vinden. Denk bijv. eens aan templatemonster.com

Rik
26/12/03, 20:13
Origineel geplaatst door Tagor
Overal op het internet vind je zulke 'goedkope' design sites. En die zijn wel ff stukken mooier. Ik weet niet wat mensen hier zo knap aan vinden. Denk bijv. eens aan templatemonster.com

Duh, wat is daar uniek aan dan ?

Een tamplate valt sowieso niet te vergelijken he...

rq
26/12/03, 20:41
Origineel geplaatst door Tagor
Overal op het internet vind je zulke 'goedkope' design sites. En die zijn wel ff stukken mooier. Ik weet niet wat mensen hier zo knap aan vinden. Denk bijv. eens aan templatemonster.com
Ik snap geen hout van al die verwijzingen in je post, maar probeer je nou te zeggen dat je templates mooi vind?

boomaugurk
30/12/03, 03:22
Ben je toch zo ruim een dag mee bezig om zoiets in elkaar te flansen!

Lekker professioneel uurtarief van EUR 2,- heb je dan, da's na belastingen maar liefst 1 euro! :)

Phantium
30/12/03, 04:08
Origineel geplaatst door boomaugurk
Ben je toch zo ruim een dag mee bezig om zoiets in elkaar te flansen!

Lekker professioneel uurtarief van EUR 2,- heb je dan, da's na belastingen maar liefst 1 euro! :)

Zoiets maak je binnen 2 uur als je een ervaren webdesigner bent, en dan ook nog is met netjes afgewerkte zeikanten, dit ziet er niet uit natuurlijk.

®on
30/12/03, 04:20
Zo te zien heeft de TS nu ook templates ontdekt.

Rik
30/12/03, 16:28
Die taal.... "wenzen" :D

" Web-In-Town
Is vanaf 27 december ook
een webhosting bedrijf "

Al drie dagen ;)

roland
30/12/03, 18:05
Ik zou de datum weghalen EN de zin anders formuleren.

boomaugurk
02/01/04, 02:49
Origineel geplaatst door Phantium


Zoiets maak je binnen 2 uur als je een ervaren webdesigner bent, en dan ook nog is met netjes afgewerkte zeikanten, dit ziet er niet uit natuurlijk.

Ben dat sinds 1997, maar van idee tot het in stukken hakken van html, dat kan toch echt niet in 2 uurtjes hoor! En als het al zou kunnen, dan zou het nog goedkoop zijn, mooi of niet mooi :)

timmeh
02/01/04, 13:08
Als je het design van de vernieuwde site ook te krijgen is voor 20 euro. Dan wil ik er wel over na denken. Maar dan lever ik zelf de teksten ;)

thomas9955
26/01/04, 19:53
Rik-edit: geen onzin !