PDA

Bekijk Volledige Versie : PHP-Mysql Programmeurs gezocht.



KnightOwl
23/12/03, 19:33
Ls,

Voor een nieuw op te zetten dating site (ala love@lycos) zijn wij opzoek naar een (ervaren) freelance php / mysql programmeur.

Deimos
23/12/03, 19:51
Meer informatie is zeker welkom. Evenals de vergoeding voor de geleverde diensten.

KnightOwl
23/12/03, 20:01
Misschien is direct vragen naar een tarief geen juiste insteek. Het tarief wordt bepaald van door een aantal factoren.
1. Ervaring en benodigde tijd
2. Referentie's etc.
Er ligt nu een offerte van een professioneel bedrijf tussen de 15.000 euro en 20.000 euro. Dit is mijn inziens aan de ruime kant.
Na zowiezo een persoonlijk gesprek (of meerdere) wordt de opdracht gegund. De site zal medio februari "in de lucht" moeten gaan.

iFast
23/12/03, 20:13
Jah dan begrijp ik de prijs van 15000 € wel als je binnen 1 maand een heel dating systeem moet gaan bouwen....

TechXP
24/12/03, 00:17
Voor een paar duizend bouw ik ook wel een dating systeem, maar kan dat niet binnen die tijd redden, maar als de deadline verzet word dan hou ik me aanbevolen :)

roland
24/12/03, 00:33
Misschien kan ik wat voor u betekenen. Ik heb redelijk veel ervaring met het ontwikkelen van websystemen als klant, administratie, gebruikers, e-commerce systemen. Om een offerte te maken zou meer informatie welkom zijn; welk bedrijf het om gaat, welke taal het geschreven moet worden, server software, etc.

Een deel van mijn portfolio kunt u vinden op http://www.rodesigned.nl.

Jozke
24/12/03, 16:36
Net zoals hierboven wil ik me ook best kandidaat stellen.
Maar zoals eerder werd vermeld zorgt de korte levertijd er wel voor dat de prijs omhoog gaat.

Ik heb als freelancer reeds verschillende php/mysql systemen ontwikkeld. Van online shops tot CMS systemen en dergelijke.

TMourik
28/12/03, 15:09
Origineel geplaatst door roland
Misschien kan ik wat voor u betekenen. Ik heb redelijk veel ervaring met het ontwikkelen van websystemen als klant, administratie, gebruikers, e-commerce systemen. Om een offerte te maken zou meer informatie welkom zijn; welk bedrijf het om gaat, welke taal het geschreven moet worden, server software, etc.

Een deel van mijn portfolio kunt u vinden op http://www.rodesigned.nl.
was even aan het neuzen op je site, op de volgende plek zag ik een type fout:
http://www.rodesigned.nl/nl/contact/offerte.php
administratie syeteem

lijkt mij dat het systeem moet zijn :)
[/offtopic]

daholygoat
14/01/04, 15:47
Ik kan wel een datingbox bouwen binnen een maand tijd, ik ben fulltime freelancer en heb voor hetere vuren gestaan. Echter, de looptijd ligt wel helemaal aan de specificaties van de datingbox, en ik wil dan ook liever eerst een persoonlijk gesprek en een analysetraject. Ik kan het dan ook voor minder dan 15.000 doen, puur omdat ik vrij veel ervaring heb en redelijk snel kan ontwikkelen (overigens is 15.000 niet een surrealistisch bedrag).

Veel meer informatie over mij is te vinden op mijn website, www.daholygoat.com

Mochten jullie besluiten met mij te willen praten dan doe ik dat liever via email/telefoon in de eerste instantie. Gegevens zijn te vinden op mijn website.


Groet,

Leendert Brouwer

yourforum
14/01/04, 16:53
U kunt contact met ons opnemen als u ervaring zoekt, meerder mensen die zich kunnen bezighouden met uw project.

NitraM
14/01/04, 17:00
Beste KnightOwl,


Wij kunnen dit idee compleet voor u ontwikkelen.
Mocht u een vrijblijvende offerte wensen dan kunt u dat via het forum, PM of e-mail laten weten.

Het geheel zal professioneel in elkaar worden gezet (geheel naar wens natuurlijk) en wij denken de deadline wel te kunnen halen

Graag zien wij een antwoord tegemoed,

M.v.g Martin de Bruyn.

Seiruu
14/01/04, 22:06
Offtopic misschien, maar ik vind de posts van de TS wel grappig....


Voor een nieuw op te zetten dating site (ala love@lycos) zijn wij opzoek naar een (ervaren) freelance php / mysql programmeur.


Misschien is direct vragen naar een tarief geen juiste insteek. Het tarief wordt bepaald van door een aantal factoren.

Belangrijkste lijkt mij toch echt de wensen van de klant ie hoe de site eruit gaat zien, wat het moet kunnen etc, en als je dan 2 zinnetjes besteedt aan je "verzoek"....tjah humor gewoon :)

Rik
14/01/04, 22:16
Origineel geplaatst door Seiruu
Offtopic misschien, maar ik vind de posts van de TS wel grappig....





Belangrijkste lijkt mij toch echt de wensen van de klant ie hoe de site eruit gaat zien, wat het moet kunnen etc, en als je dan 2 zinnetjes besteedt aan je "verzoek"....tjah humor gewoon :)

Blijf on-topic aub (lees even de regels ;))