PDA

Bekijk Volledige Versie : [check] uwnaam



Undo
21/12/03, 14:44
Beste,
ik heb even een hosting layoutje gemaakt. Ik vroeg me af hoe jullie als hosters hem vinden, op webmaster communities krijg ik er complimenten over maar jullie hebben er natuurlijk het meeste verstand van. Let niet op de slechte kwaliteit van sommige gradients, ik weet ook niet hoe het komt, bij jpeg en gif formaat blijft dit hetzelfde, ik ben druk opzoek naar een oplossing ;).

http://www.talk2.nl/checkpls.gif

Mvg,
Ward Ooms

TMourik
21/12/03, 14:49
volgnes mij heb je al eens eerder zoiets gepost...vind het weinig verschil op de kleuren na dan.

ik vind het niks, sorry

Undo
21/12/03, 16:41
Ik heb al eerder layouts gepost ja, maar die leek niet super veel op deze.
Hier krijg ik meteen dat het niks is en hier http://wmcity.nl/forum_topic.php?id=50765
krijg ik allemaal 'ziet er leuk uit' en 'netjes'.
Ik snap er niks van:S

The MAzTER
21/12/03, 16:59
omdat dat een forum is met de gemiddelde leeftijd van 14 en zelf misschien niet kunnen designen.

Hier zit je toch voor een meer volwassen publiek en meeste kijken vanuit 'zou ik zo'n site voor mijn bedrijf willen'.

en dan is het dus: NEE.

Schaap
21/12/03, 17:09
Ja sorry, maar ik vind dit niet echt een design..
Meer wat gradients en lijntjes die iemand in een gedownloade photoshop 7.0 gemaakt heeft...

Sorry, maar er is nog veel werk aan.

Undo
21/12/03, 17:15
Origineel geplaatst door Schaap
Ja sorry, maar ik vind dit niet echt een design..
Meer wat gradients en lijntjes die iemand in een gedownloade photoshop 7.0 gemaakt heeft...

Sorry, maar er is nog veel werk aan.
Ik heb photoshop gekregen, gekopieerd van de orginele versie van iemand die werkt als freelance designer naast zn eigen werk.

RobbertC
21/12/03, 17:19
Origineel geplaatst door Undo

Ik heb photoshop gekregen, gekopieerd van de orginele versie van iemand die werkt als freelance designer naast zn eigen werk. Dan is het nog illegaal ;)

Maar ik vind dit design eerlijk gezegd ook niet mooi. Dit kan je in een kwartiertje maken als je een klein beetje overweg kunt met Photoshop.

xserve
21/12/03, 17:23
Origineel geplaatst door Undo

Ik heb photoshop gekregen, gekopieerd van de orginele versie van iemand die werkt als freelance designer naast zn eigen werk.
Conclusie: Illegaal!!!!

Raptor
21/12/03, 17:25
Inderdaad, de server kasten ten eerste heb je volgensmij niet zelf gemaakt. Voor de rest is het logo erg leeg en is er niets 'bijzonders' aan.

copyfile
21/12/03, 21:09
Vindt er ook niks aan vindt hem veeeel te onprofessioneel voor een webhosting site. Het moet echt iets speciaals uitstralen en ook erg prof. want een bedrijf kijkt toch vaak ook naar de verpakking en niet alleen naar de inhoud !

ThePostman
24/12/03, 16:45
Origineel geplaatst door The MAzTER
omdat dat een forum is met de gemiddelde leeftijd van 14 en zelf misschien niet kunnen designen.

Hier zit je toch voor een meer volwassen publiek en meeste kijken vanuit 'zou ik zo'n site voor mijn bedrijf willen'.

en dan is het dus: NEE.

Ik ben ook niet de oudste maar ik bekijk het ook zeer kritisch. Overigens vind ik het niks, te simpel.

Het is ook erg irritant dat je er groot Design by doorheen zet. Waarom eigenlijk?

Raptor
24/12/03, 16:48
Zodat niemand het gaat jatten, niet dat ze dat gingen doen, want hij is toch niet mooi. :p

Rik
24/12/03, 16:58
+ als je het "idee" wilt jatten je het zo kunt namaken... ik zou die teksten voortaan weglaten...

Over het design... tja

ThePostman
24/12/03, 16:59
(Ik bedoelde 't sarcastisch;))

Het is gewoon nergens voor nodig.

Zie twee bovenstaande posts.

Raptor
25/12/03, 13:21
Origineel geplaatst door The Postman
(Ik bedoelde 't sarcastisch;))

Het is gewoon nergens voor nodig.

Zie twee bovenstaande posts.

Ow ik snap hem. :d

1337
03/01/04, 19:08
Erg simpel en het spreekt totaal niet aan... Zou geen site zijn waar ik graag terug zou komen, tenzij ze érg goede content hebben. :)

ThePostman
03/01/04, 19:37
Origineel geplaatst door 1337
Erg simpel en het spreekt totaal niet aan... Zou geen site zijn waar ik graag terug zou komen, tenzij ze érg goede content hebben. :)

ERG goed content. Overigens doet het plaatje het niet meer.

Undo
03/01/04, 21:09
Origineel geplaatst door The Postman


ERG goed content. Overigens doet het plaatje het niet meer.
Plaatje doet het gewoon hoor?

Seiruu
12/01/04, 23:26
Ik vind het eerlijk gezegd ook niets. Design straalt geen professionaliteit uit. Meer een website van een meisjesclub ofzo gezien de kleuren.

En je banner is ook niets, donker, totaal geen uitstraling, en heb donker op donker nooit echt mooi gevonden. Donkerbruin op donkerblauw? En de rest roze er tussendoor?

Slecht leesbaar achterwege, een zeer slechte combinatie van kleuren.

Durf te wedden dat als je een beetje "normale" combinatie van kleuren gebruikt dat het een stuk beter wordt.

iFast
13/01/04, 10:39
Ik heb al eerder layouts gepost ja, maar die leek niet super veel op deze.
Hier krijg ik meteen dat het niks is en hier http://wmcity.nl/forum_topic.php?id=50765
krijg ik allemaal 'ziet er leuk uit' en 'netjes'.
Ik snap er niks van:S



De site is gewoon waardeloos ook al zeggen ze op wmcity dat ie mooi is :). Geen ISP zal met z´on layout komen aanzetten om de markt te veroveren. Er zijn natuurlijk uitzonderingen :D.


Als ik jou was zou ik is effe gaan oefenen en dat ze hier zeggen ziet er leuk uit en op WMCity : WOW VET FANTASTISCH NOG NOOIT ZOIETS GEZIEN :D.

William
17/01/04, 17:56
Sorry

Helemaal niks