PDA

Bekijk Volledige Versie : Ikonware - www.ikonware.com



Norman
19/12/03, 19:31
Dit is echt een vet mooi control panel .....
Alleen super jammer dat deze ook $ 30,- per maand is ....
Zoiets zou nou OpenSource moeten zijn :)

Zijn er trouwens mensen met ervaring met dit panel ...
Vind ehm namelijk wel erg mooi/gebruiksvriendelijk ...

FSCJasper
19/12/03, 19:42
Ziet er inderdaad erg mooi uit, maar voor $30,- per maand ga ik toch voor cpanel. Dit control panel kan wel tot iets leuks uitgroeien, vind dat het tot nu toe geen enkele tegenstand is tegen Cpanel, en prijsverschil tussen cpanel en deze is niet zo groot dacht ik zo..maar ik dwaal af.

Excuses voor reageren maar heb geen ervaring met het panel, ook ziet het er zoals je zegt mooi en gebruiksvriendelijk uit. Ik zou zeggen,probeer het eens. Dat het nog niet veel gebruikt wordt kan voordeel voor je betekenen als de klanten het fijn vinden werken.

Norman
19/12/03, 19:46
ik post ehm juist voor reacties :)
maar die conclusie had ik ook .... ik vind het geen $30 waard ...

Dennis
19/12/03, 19:49
Maar hij vraagt ook naar andere panels die er ook mooi uit zien, maar goedkoper zijn.

DirectAdmin is een optie, maar volgens mij zijn er geen OpenSource opties. (Is WebCP een optie?)

Norman
19/12/03, 19:53
ik hoop dat et yupapa controlpanel dat eind van het jaar gereleased word wat is ....

Mikey
20/12/03, 12:42
Origineel geplaatst door Norman
ik hoop dat et yupapa controlpanel dat eind van het jaar gereleased word wat is ....

die staat al best lang op de planning, v2 kun je al wel downloaden, maar is beste bitch om werkend te krijgen.