PDA

Bekijk Volledige Versie : Freelance marktonderzoek(st)er...



Rik
19/12/03, 14:11
GEZOCHT: student (M/V)

STUDIE: Commercieel (technische) bedrijfskunde of NIMA.

Wij zijn opzoek naar iemand die zijn of haar huidige studie in de praktijk wil brengen...

Wat zoeken wij:

Iemand die Freelance af en toe wat opdrachten voor
ons kan uitvoeren.
Het gaat hier dan met name om kleinere marktonderzoeken
die o.a. gebruikt worden voor Businessplannen.
De branches en markten die onderzocht dienen te gaan worden zijn over het algemeen allemaal in de ICT sector (een X-aantal in de Webhostingbranche...)!

Interesse ?
neem dan Contact (rikvanesser@netadvice.nl) op voor meer informatie of stel hier je vragen...

Mvg Rik van Esser
NETadvice internet ontwikkeling en ondersteuning.

reneovertoom
19/12/03, 19:28
Back to core-business Rik :D ???

Ik ben 3e jaars student Commerciƫle Economie (HBO-Inholland R'dam). Ik voelde me gewoon geroepen om te reageren Rik :D

Nog geheel vrijblijvend, ik neem aan dat er vanuit thuis gewerkt kan worden, wat voor soort onderzoek etc :)?
Groeten
Rene

Rik
20/12/03, 03:14
Origineel geplaatst door reneovertoom
Back to core-business Rik :D ???

Ik ben 3e jaars student Commerciƫle Economie (HBO-Inholland R'dam). Ik voelde me gewoon geroepen om te reageren Rik :D

Nog geheel vrijblijvend, ik neem aan dat er vanuit thuis gewerkt kan worden, wat voor soort onderzoek etc :)?
Groeten
Rene

;)

* Het gaat inderdaad om werk vanuit huis, opdrachten kunnen eenvoudig
verwerkt en bewerkt worden vanuit ons Online kantoor.

* Hoeveel uren per week zou je evt ongeveer beschikbaar kunnen zijn ?

* Het zal met name gaan om diverse onderdelen voor Businessplannen, al enige ervaring mee opgedaan toevallig ? (opzoeken en verwerken van kengetallen, het doen van marktonderzoek (desk- en fieldresearch)...

Grt Rik.

reneovertoom
20/12/03, 19:59
* Ik zend je wel een PM aangezien er wat 'persoonlijk' spul tussen staat ;)

Rik
21/12/03, 03:49