PDA

Bekijk Volledige Versie : Bedrijf te koop



mau
18/12/03, 20:21
Beste Webhostingtalk people,

Ik heb mijn bedrijf Royal Hosting.

Ik ben ook reseller, heb nu 48 klanten maar omdat ik te veel met school etc zit kan ik het niet meer bij houden en goede support leveren.

Wie heeft er intresse in?

www.royalhosting.nl is de url

Nieuwe layout alles ligt al klaar dus als je het wil over nemen delayout krijg je er bij.

Nieuwe layout: http://www.royalhosting.nl/test/index.html

Jan-Hein
18/12/03, 20:32
Ik heb zeker intresse neem gauw contact met me op

RonZo
18/12/03, 20:44
"bedrijf Royal Hosting"
Naam: Royal Hosting
Vestigingsadres: :p
Vestigingsplaats: :p
Internetadres: http://www.royalhosting.nl
KvK-inschrijfnummer: 39082974 0000
Klopt dat?

48 klanten:
familie, vrienden of echte klanten?
Omzet is ca. € 2500 per jaar?

Waar worden die klanten op gehost?
Heb je een virtual-, dedicated- of eigen server en wat zijn de specs?

Graag wat meer informatie :)

Dominic
18/12/03, 20:56
Origineel geplaatst door RonZo
"bedrijf Royal Hosting"
Naam: Royal Hosting
Vestigingsadres: :p
Vestigingsplaats: :p
Internetadres: http://www.royalhosting.nl
KvK-inschrijfnummer: 39082974 0000
Klopt dat?

48 klanten:
familie, vrienden of echte klanten?
Omzet is ca. € 2500 per jaar?

Waar worden die klanten op gehost?
Heb je een virtual-, dedicated- of eigen server en wat zijn de specs?

Graag wat meer informatie :)

"Ik ben ook reseller" :p

Ik heb in eerste instantie wel interesse, neem maar eens contact met me op.
Dan kunnen we kijken of we het eens kunnen worden :)

Pantsy
18/12/03, 21:04
Beste,

U heeft e-mail.


Groeten,

Tymen Vos

mau
18/12/03, 21:05
royalhosting@hotmail.com

RonZo
18/12/03, 21:15
Origineel geplaatst door Dominic


"Ik ben ook reseller" :p

Ik heb in eerste instantie wel interesse, neem maar eens contact met me op.
Dan kunnen we kijken of we het eens kunnen worden :)
Volgens mij heb je de verkeerde kwoot te pakken ;)

WebBizz
18/12/03, 21:19
Origineel geplaatst door TrancePitt
Beste,

U heeft e-mail.
Groeten,
Tymen Vos

Regel 6. Gebruikers mogen andere gebruikers niet instrueren om een email of een persoonlijk bericht te sturen of informeren dat ze een mailtje of persoonlijk bericht hebben gehad.

Dominic
18/12/03, 21:21
Origineel geplaatst door RonZo

Volgens mij heb je de verkeerde kwoot te pakken ;)

Nee hoor, dat gedeelte tussen " en " was een antwoord op de vraag of ie dedicated blablabla had ;)

Jan-Hein
18/12/03, 21:28
Bedrijf is al overgenomen ...

:)

FSCJasper
18/12/03, 21:33
Das snel :|

WilcoOnline
18/12/03, 21:48
Nu willen wij natuurlijk allen weten aan wie het dan verkocht is binnen pakweg 2 uur. :P

electric
18/12/03, 21:51
Ik gok aan Jan-Hein :)

FSCJasper
18/12/03, 21:56
Ja,gok ook Jan-Hein, wat is de inzet? Halve klantenbestand :D

RonZo
18/12/03, 21:59
Origineel geplaatst door electric
Ik gok aan Jan-Hein :)
En ik gok aan niemand want als je per PM wat lastige vragen stelt over boekhouding en W&V krijg je geen antwoord meer en is het ineens snel verkocht :p

WilcoOnline
18/12/03, 21:59
Wel vaag er werdt eerst tegen mij gezegt dat ik het kon kopen voor 450 eurie's dus ik al druk met overleggen.. En toen opeens moest ik via het forum lezen dat hij al verkocht was.. terwijl ik met hem nog om de onderhandel tafel zat nou het zal wel aan mij leggen..

maar wie het ook is succes met weer 48 nieuwe klanten erbij :P

Pantsy
18/12/03, 22:02
Ja hetzelfde hier dus! Helaas niet overlegbaar verder? Heel veel pech voor hem :)

RonZo
18/12/03, 22:09
Origineel geplaatst door TrancePitt
Ja hetzelfde hier dus! Helaas niet overlegbaar verder? Heel veel pech voor hem :)
Of misschien wel beter voor jou want ik denk (ja geloof zelfs) dat het geen serieus verhaal was.

Pantsy
18/12/03, 22:12
Misschien ook wel... beetje vaag allemaal verders :)

Als er mensen zijn die hun bedrijfs activiteiten willen verkopen (ALLEEN serieuze partijen), dan kunt u mij bereiken via mijn profiel :)

RonZo
18/12/03, 23:51
Origineel geplaatst door TrancePitt
Misschien ook wel... beetje vaag allemaal verders :)

Als er mensen zijn die hun bedrijfs activiteiten willen verkopen (ALLEEN serieuze partijen), dan kunt u mij bereiken via mijn profiel :)
Ik houd je in gedachte voor het geval ik vervroegd met pensioen wil gaan ;)

Pantsy
19/12/03, 07:20
Aardig van je.... maar denk dat ik dan ook grijs ben :D

belookgratis
19/12/03, 13:00
Heb ook intresse mail maar.

RonZo
19/12/03, 13:15
Origineel geplaatst door belookgratis
Heb ook intresse mail maar.
Interesse waarin? Mijn bedrijf?
Whoeii nog eerder met pensioen ;)

Jan-Hein
19/12/03, 13:24
Het bedrijf is verkocht aan de heer Jan-Hein helaas...

Pantsy
19/12/03, 14:02
Hoezo "helaas"? Nu al spijt van je aankoop? :)

RonZo
19/12/03, 14:08
Origineel geplaatst door TrancePitt
Hoezo "helaas"? Nu al spijt van je aankoop? :)
Hahaha... jij zegt 't, ik dacht 't :W: :D

WilcoOnline
19/12/03, 15:49
Jan Hein is dus nu wel maarliefst 48 klanter rijker :)

Jan-Hein
19/12/03, 16:19
Origineel geplaatst door TrancePitt
Hoezo "helaas"? Nu al spijt van je aankoop? :)

Nee hoor ben er erg tevreden mee maar helaas voor de geintresseerde :)

PdenHertog
26/12/03, 11:32
Wat een mazzel :)

Flydesign.nl
27/12/03, 11:47
Origineel geplaatst door Jan-Hein
Het bedrijf is verkocht aan de heer Jan-Hein helaas...

Zou Jan-Hein mij op de hoogte kunnen brengen van de overname? Want er zit een luchtje aan namelijk. Maurice Mulder (beter bekend al Mau op dit forum) handelt namelijk nog steeds in naam van Royalhosting.

Hij heeft bij mij laatst een ontwerp gekocht voor zijn website. Na 2 week hard werken, vertelde hij dat het overbodig was en hij al iets anders gevonden had. Wij kunnen nu fluiten naar ons geld, terwijl we wel onze kosten en uren gedraaid hebben. Moet ik nu bij Jan-Hein aankloppen, of gaat Maurice nog steeds over de site? Graag wat meer informatie. Ik hoop niet voor Jan-Hein dat Maurice z'n bedrijf verkocht heeft met alle schulden erbij, want dan ben je gelijk failliet denk ik.

Jan-Hein
27/12/03, 11:54
Beste Flydesign.nl
,
Wij hebben Royalhosting nog niet overgenomen Maurice wou het uitstellen met 2 maanden .
Dus u moet dan bij Maurice zijn

Icheb
27/12/03, 12:10
Ik vraag hierbij iedereen even te kijken naar het speciale aanbiedingen gedeelte van dit forum, Maurice heeft namelijk ook een aanbieding Ok, dit is best wel erg... :D

Flydesign.nl
27/12/03, 14:40
Ik zou nog even goed navraag doen bij Maurice Jan-Hein, want je krijgt een bedrijf met schulden. Bij mij heeft hij iig al een aardig bedragje open staan en zijn manier van handelen is onbetrouwbaar en achterbaks.

Rik
27/12/03, 14:55
Origineel geplaatst door Flydesign.nl
Ik zou nog even goed navraag doen bij Maurice Jan-Hein, want je krijgt een bedrijf met schulden. Bij mij heeft hij iig al een aardig bedragje open staan en zijn manier van handelen is onbetrouwbaar en achterbaks.


Hehehe, het is geen BV hoor die hij gaat overnemen... het is blijkbaar helemaal GEEN bedrijf... of een eenmanszaak... in die gevallen kan hij gewoon klanten e.d. overnemen zonder zich druk te maken over de schulden van de vorige eigenaar hoor....

Flydesign.nl
27/12/03, 14:58
@Rik: heb je helemaal gelijk in jah, dom!

Maar je weet nooit wat Maurice zijn klanten allemaal heeft belooft, daar kan je nog wel problemen mee krijgen. Als ik dit allemaal hoor, zou ik voor geen goud klant bij hem willen zijn en al helemaal niet zijn klanten over willen nemen.

Rik
27/12/03, 15:00
Origineel geplaatst door Flydesign.nl
@Rik: heb je helemaal gelijk in jah, dom!

Maar je weet nooit wat Maurice zijn klanten allemaal heeft belooft, daar kan je nog wel problemen mee krijgen. Als ik dit allemaal hoor, zou ik voor geen goud klant bij hem willen zijn en al helemaal niet zijn klanten over willen nemen.

Dat is inderdaad weer een heel ander verhaal :D

Phantium
30/12/03, 04:19
Klinkt nogal vies. :p

iFast
30/12/03, 11:42
Tja ik vind het ook nogal vreemd en hoeveel schuld denk je dan dat ie heeft FlyDesign??? honderden € of misschien wel duizenden??

Flydesign.nl
30/12/03, 11:45
Ik krijg in ieder geval nog een bedrag van E105,- van ze, voor dat ontwerp wat ze hebben afgezegd op een brutale manier. Maar als ze meer van dit soort geintjes uithalen, zou ik me kunnen voorstelen dat er meer mensen rondlopen die nog geld van ze krijgen. Hoeveel dat precies is, kan ik natuurlijk niet vertellen :-P

iFast
30/12/03, 11:55
Okay Jan-Hein als hij toch de schulden naar jou strapaziert dan heb ik een leuke formule gemaakt : c=aantal crediteuren s= schuld.

Nou laten we zeggen elke crediteur heeft een schuld bij Royal van 105€. We hebben er nu al 1 (flydesign) laten we zeggen dat hij er nog 3 heeft.

S=105c

105x3 = 315€ schuld <----- dit is nog het minst ergste geval

als het S=550c is :D dan loopt het al in de duizend :D

En wat als het S=550c+330 :D dat ie altijd al een schuld heeft staan van 330€ of meer natuurlijk.

Ik denk dat dit mensen al wat afschikt over hun beslissing tot het kopen van "Royal Hosting".

RobbertC
30/12/03, 11:59
Deze thread kan maar beter op slot.

Mau heeft aangegeven dit forum niet meer te willen bezoeken, en wat Jan-Hein koopt is zijn eigen keus :)

Rik
30/12/03, 15:04
Origineel geplaatst door iFast
Okay Jan-Hein als hij toch de schulden naar jou strapaziert dan heb ik een leuke formule gemaakt : c=aantal crediteuren s= schuld.

Nou laten we zeggen elke crediteur heeft een schuld bij Royal van 105€. We hebben er nu al 1 (flydesign) laten we zeggen dat hij er nog 3 heeft.

S=105c

105x3 = 315€ schuld <----- dit is nog het minst ergste geval

als het S=550c is :D dan loopt het al in de duizend :D

En wat als het S=550c+330 :D dat ie altijd al een schuld heeft staan van 330€ of meer natuurlijk.

Ik denk dat dit mensen al wat afschikt over hun beslissing tot het kopen van "Royal Hosting".


Kan het ook gewoon optellen hoor :)

NOGMAALS: als je z'n klanten en inventaris opkoopt, heb je geen fl*kk*r met de achter gebleven schulden te maken, het is geen BV hoor ;)

Ow... edit: hij is closed :D