PDA

Bekijk Volledige Versie : Iemand al eens samengewerkt met Aligno Internet Solutions?



bjorn
17/12/03, 15:43
Hallo,

Ik heb maandag een email aangekregen van Aligno Internet Solutions, met informatie over hun samenwerk plannen, of de mogelijkheden voor design klanten door te sturen naar hun of het opkopen van design gemaakt door hun. De design zijn erg mooi, en hun eigen website ook.

Maar ik vraag mij af of dit bedrijf betrouwbaar is, en of het wel echt de moeite waard om er mee samen te werken, ik heb nu al wel contacten op het net die voor mij dingen maken maar Aligno Internet Solutions, zou mij een betere mogelijkheid moeten bieden op het gebiedt van het ontwerpen en onderhouden van bedrijfs websites...

Kortom uw ervaringen/opmerkingen met Aligno Internet Solutions zijn welkom!

FSCJasper
17/12/03, 15:44
Ik heb ook contact met Aligno. Ook de vraag voor partnership voor webdesign, en ze komen me heel betrouwbaar over. Op hun site staat de info voor de partnership, maar heb je waarschijnlijk al gelezen ;) .

bjorn
17/12/03, 15:47
Ja dat is waar, dat heb ik al gelezen, dat heb ik ook persoonlijk allemaal via email verkregen.

mdf
17/12/03, 15:47
Ik heb een tijdje geleden een aavraag gekregen van ze voor colocatie, daarna wat e-mail en msn communicatie met ze gehad...
Het bedrijf lijkt me wel oke, voorzover ik daarover kan oordelen.

Dennis
17/12/03, 16:12
Ik ken 'ze' wel. Joost is al vrij lang bezig met Aligno, maar het laatste jaar begint het echt serieus te worden.

Hij is ook tussen de 16 en 20 (d8 ik), dus moet geen probleem zijn.

bjorn
17/12/03, 19:10
Dus het blijkt dat ik zonder zorgen een samenwerking kan aangaan met Aligno Internet Solutions, daar ben ik eerlijk gezegt heel blij om.

Dennis
17/12/03, 19:32
Een goede telefonische relatie is misschien wel handig met zo'n partner. Dus ff telefoonnummers uitwisselen...

Nogmaals, Aligno is gewoon een betrouwbare partij.

paulmatthijs
24/12/03, 04:08
ik heb enkel positieve indrukken gekregen van joost, hij is iemand die de zaken serieus aanpakt en echt voor het ondernemerschap gaat itt veel andere 'hosters'.

Pantsy
24/12/03, 10:32
Nou ik was niet zo blij met die e-mail van aligno internet! Ga je toch niet naar iemand sturen die zelf webdesign verzorgt ed.

Rik
24/12/03, 10:46
Origineel geplaatst door DennisCitus

Hij is ook tussen de 16 en 20 (d8 ik), dus moet geen probleem zijn.

Is dat een voorwaarde of garantie dan ? :D

Dennis
24/12/03, 10:51
Origineel geplaatst door Rik


Is dat een voorwaarde of garantie dan ? :D Tuurlijk :)

Nee, maar dan zitten beide partijen in zelfde leeftijdscategorie, is altijd wel fijn :) (Gezamelijk ff stoppen als Bob de Bouwer op TV is e.d.)

Rik
24/12/03, 10:55
Origineel geplaatst door DennisCitus
Tuurlijk :)

Nee, maar dan zitten beide partijen in zelfde leeftijdscategorie, is altijd wel fijn :) (Gezamelijk ff stoppen als Bob de Bouwer op TV is e.d.)

Hahaha... ja, O.K., je hebt gelijk ;)

Aligno Internet
24/12/03, 14:43
Origineel geplaatst door TrancePitt
Nou ik was niet zo blij met die e-mail van aligno internet! Ga je toch niet naar iemand sturen die zelf webdesign verzorgt ed.

Ik vind het persoonlijk altijd heel handig om een database te hebben met bedrijven die (kwaliteits) webdesign diensten aanbieden. Bijv. voor werk uibesteding ed..

Webdesign is niet de enigste dienst die wij bieden maar als u er erg mee zit bij deze mijn excuus ;)

rq
24/12/03, 15:13
Niet om jullie van Aligno in diskrediet te brengen; maar ik vraag me nog steeds af waarom jullie een aangepaste template (http://www.tc91stadshagen.nl) in jullie portfolio hebben opgenomen. Bij voorbaat mijn excuses indien ik het mis heb.

Aligno Internet
24/12/03, 16:06
Origineel geplaatst door rq
Niet om jullie van Aligno in diskrediet te brengen; maar ik vraag me nog steeds af waarom jullie een aangepaste template (http://www.tc91stadshagen.nl) in jullie portfolio hebben opgenomen. Bij voorbaat mijn excuses indien ik het mis heb.

Bij deze opdracht hadden we het design werk uitbesteed. Op papier hadden wij duidelijk beschreven wat wij voor design wilden hebben en daar kwam dit uit.

Of het een temp is ja nee? UIteraard zegt de "ontwerper" van niet al heeft het er erg veel van weg. Zoals ik al zei hebben wij richtlijnen gegeven waar het design aan moest voldoen en die zitten er zeker in.

Maar wat leer je hier van: We besteden nu zelden werk uit en als we wat uitbesteden doen we dat aan betrouwbare partijen die wij goed kennen en waar we een portfolio van hebben gezien. Zodat wij duidelijk op de hoogte zijn van hun kwaliteiten.

PS. Met de maker van dat design doen wij uiteraard geen zaken meer.

mihosnet
24/12/03, 17:54
Ach, de mensen in het gastenboek zijn in ieder geval erg tevreden met het design ;)

http://www.tc91stadshagen.nl/gastenboek.php

Aligno Internet
24/12/03, 18:09
Ja maar zoals ik al zei... het lijkt mij ook niet dat het een temp is omdat het design precies zo is gemaakt zoals ik had beschreven. Maar genoeg over dit prob we gaan weer ontopic.

dotnetjunkie
24/12/03, 20:08
Er zitten wel enkele foutjes in de menubalk bovenaan (mouseover effect werkt niet goed en niet overal)
en ja, 't is wel degelijk een template hoor ;)

Pantsy
24/12/03, 20:55
Origineel geplaatst door Aligno Internet


Ik vind het persoonlijk altijd heel handig om een database te hebben met bedrijven die (kwaliteits) webdesign diensten aanbieden. Bijv. voor werk uibesteding ed..

Webdesign is niet de enigste dienst die wij bieden maar als u er erg mee zit bij deze mijn excuus ;)

Geen probleem verder, vond het alleen een beetje jammer that's all.