PDA

Bekijk Volledige Versie : Pre-registratie



god65
16/12/03, 17:30
Hallo,

Weet iemand waar je de nieuwe .NAME kan pre-registreren tegen een leuke prijs?

InstantXs
16/12/03, 17:34
waarom zou je dat willen doen?
het geeft geen enkele garantie, en is dus geld verspilling.
Je schiet het HELEMAAL niks mee op.

god65
16/12/03, 17:43
Nee, ik heb al een aanbieding dat bij geen registratie er ook geen geld betaald hoeft te worden. Ik awil lleen kijken of het goedkoper ergens anders kan.

Cripton
17/12/03, 22:35
Ik zie Pre-registreren niet meer als een naam vastleggen bij een bedrijf totdat het mogelijk is en registreren ze gelijk de naam.

Misschien heb ik ongelijk maar volgendsmij is dit gewoon geldklopperij. Je weet ten eerste niet eens of het kan.

god65
17/12/03, 22:45
Origineel geplaatst door Cripton
Je weet ten eerste niet eens of het kan.

Of wat kan??????

Je pre-registreerd het domein bij een provider. Op de dag dat het mogelijk is, 14 januari, wordt er geprobeerd om de domeinnaam te registreren. Is dit gelukt dan heb je het domein. Lukt het niet dan krijg je je geld terug!

Geldklopperij???? Ik dacht het niet.

Volgens mij weet je niet dat deze extensie gaat veranderen in een normale extensie zoals .com.

fattee77
18/12/03, 02:32
pool.com

god65
18/12/03, 08:56
Origineel geplaatst door fattee77
pool.com

Thanks!

Gerrit
22/12/03, 20:10
God65, bij wie heb jij allemaal gepre-registreerd ?

Niet dat ik op de .name domeinen die je wilt uit ben hoor :) Ik ben zelf uit op enkele .EU domeinen en dus pre-registreer ik overal waar ik kan, tenzij ze geen geld-terug-garantie hebben als de naam niet op m'n naam komt te staan (ik zie echter dat jij ook al geregistreerd hebt bij registrars waar je pas betaalt als je het domein effectief hebt ?)

Ik vermoed dat iemand die de .name domeinen pre-registreert ook .eu zal pre-registreren, vandaar m'n vraag.

Cripton
29/12/03, 10:47
normaal mag er niet gespamt worden maar COMBELL is een bedrijf die nogal .EU en .NAME pre-registreerd. Misschien heb je er wat aan