PDA

Bekijk Volledige Versie : Grafisch ontwerper [aangeboden]



Svekke
16/12/03, 13:52
Ik meld mij
aan als grafisch ontwerper

Kan met

paint shop pro
photoshop
....
werken

Rik
16/12/03, 14:20
Uuhhhh...

Heb je wat werk te showen ?

The MAzTER
16/12/03, 15:08
http://www.sportmanagers.net/

waarschijnlijk.. (daar kom je als je op www klikt)

ik geef je weinig kans na die site gezien te hebben.

iFast
16/12/03, 15:53
jep ik ook , weinig kans want er zijn hier honderden betere webdesigners.

Phretorian
17/12/03, 12:28
Origineel geplaatst door iFast
jep ik ook , weinig kans want er zijn hier honderden betere webdesigners.

Mee eens

crash
17/12/03, 14:44
je maakt een grapje zeker ?


<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0">
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">

Raptor
17/12/03, 14:58
http://www.sportmanagers.net/ doet het niet eens bij mij. Gister ook al niet.

crash
17/12/03, 15:01
dat domein redirect naar http://wps.sytes.net

Raptor
17/12/03, 15:09
Dat meen je niet! ;)

Whaaaaaaaaaaaa!

crash
17/12/03, 15:16
dat haat ik zo ontzettend van het WWW tegenwoordig
de gemiddelde mens heeft er geen verstand van, dus neefjes met een illegale KaZaA Frontpage worden al snel tot 'webmaster' gebombardeerd en voelen zich heel wat :(

xserve
17/12/03, 23:50
paint shop pro

Pardon? Jij noemt je zelf 'Grafisch ontwerper'?
Dat programma is minstens zo slecht als Frontpage.

Photoshop oke, maar daar kom je er niet mee als Graficus.

mau
18/12/03, 14:06
je moet toch ergens beginnen :)

xserve
18/12/03, 16:58
Origineel geplaatst door mau
je moet toch ergens beginnen :)
Tuurlijk, maar nou je zelf dan niet gelijk Grafisch ontwerper.

Ik heb laatst 200 uitnodigingen uitgeprint vanuit Adobe InDesign, helemaal zelf gemaakt. Zal ik dan maar gelijk een visitekaartje laten drukken met "Grafisch ontwerper"?

TMourik
18/12/03, 18:02
mensen zeggen te snel grafisch ontwerper inderdaad
net zoals dat men ook te snel zegt: ik ben een webhoster...
[/offtopic]

ne emaar als dat het werk van hem is, sorry, maar dan kan ik het persoonlijk nog beter :) en zelf vind ik al dat ik niet prof werk aflever

olafber
18/12/03, 18:12
nou nou waarom altijd onaardig! Zo krijgt hij nooit klanten. Als hij het mooi vind nou dan dat kan toch. Nou ja en hij biedt een dienst aan als iemand die dienst wil is het toch oke maar zo maken jullie zijn topic kapot!

rq
18/12/03, 19:13
Origineel geplaatst door mau
je moet toch ergens beginnen :)
Deze regel komt elke keer weer langs als de zoveelste onbekwame webdesigner zich aanbied op dit forum. Uiteraard moet je ergens beginnen, maar waarom moet er dan gelijk weer geld voor gevraagd worden? Wat is er mis mee eerst zelf wat sites als hobbie te maken en enige basisvaardigheid op te doen voor je diensten 'aanbied'.

Waarbij van aanbieden nog nauwelijks sprake is. Als iemand zou solliciteren met


ik meld mij
aan

ik kan computeren

...

werken

zou jij de persoon dan aanmemen? Een beetje moeite nemen jezelf te presenteren als je werk zoek zou geen kwaad kunnen lijkt me.


Origineel geplaatst door olafber
nou nou waarom altijd onaardig! Zo krijgt hij nooit klanten. Als hij het mooi vind nou dan dat kan toch. Nou ja en hij biedt een dienst aan als iemand die dienst wil is het toch oke maar zo maken jullie zijn topic kapot!
Ik weet niet wat er in die laatste 2 zinnen bedoeld wordt, maar dat de topicstarter geen klanten krijgt zal echt niet liggen aan de reacties in dit topic.

Mijn advies aan de topicstarter is; probeer eerst wat meer ervaring op te doen voordat je gelijk geld gaat vragen voor iets. De dotcom hype en de tijd dat er nog maar enkelen een site konden konden maken, zijn geweest. De webdesign markt is behoorlijk verzadigd en je zult dus echt met iets goeds moeten komen wil je serieus iets beginnen.

ReBeL
20/12/03, 18:44
Ik ben het helemaal met "olafber" eens, maar het is niet erg slim van "Svekke" om zichzelf dan grafisch ontwerper te noemen. Als ik je een tip mag geven "Svekke", bied je diensten gewoon bij familie en bekenden aan, maar niet op een forum zoals deze.