PDA

Bekijk Volledige Versie : reseller - naamgeving



flipbosch
16/12/03, 11:03
Hoi, ik wil langzaam mijn eigen hosting bedrijf beginnen. Helaas heb ik nog te weinig klanten en ben ik dus nog een reseller. Nu zit ik met een probleem. Nu kunnen mensen dus via SIDN zien dat ze eigenlijk hun hosting niet bij mij doen maar bij mijn hosting provider aangezien dat het "technisch contact" is op de vrijwaringsverklaring. Welke rechten moet je kopen. Hebben om daar je eigen naam neer te zetten, of is dat niet mogelijk als reseller.

Bedankt voor de hulp

Rik
16/12/03, 12:26
Hmmmm, je moet ten eerste de SIDN (en dus de "domeinen") los zien van de Webhosting... is niet het zelfde hey ;)

Jij kunt zelf lid worden bij de SIDN om te zorgen dat jij er als contactpersoon komt te staan, maar dat kost je een klein kapitaal waar jij als starter niet aan moet beginnen....

FSCJasper
16/12/03, 14:52
Je kunt naar openregistrer mailen, daar doe ik het ook. Ik ben ook reseller en ook geen geld voor SIDN lidmaatschap. Via openregistrer staat je eigen naam bij de technische support. En ookal ben je geen reseller en heb je eigen server, en je blijft je domeinen handelen zoals nu , staat bij technisch contact nog steeds je naam van je host. Ik raad je openregistrer aan, succes.

host3000
16/12/03, 15:11
Bij admin-c en tech-c kan je invullen wie je wilt.

Dus spreek gewoon met de betreffende deelnemer af dat jij als tech-c vermeld wordt. De deelnemer hoeft daar niet te staan. Dat kost de deelnemer niets.

Iets anders is de verwijzing naar de registrerende deelnemer. Die kan niet weg.

mau
18/12/03, 14:04
Ik ben ook Reseller, Nu wil ik gewoon mijn eigen server halen in amerika is het denkje goed om daar mensen op te gaan hosten?

Rik
18/12/03, 14:20
Origineel geplaatst door mau
Ik ben ook Reseller, Nu wil ik gewoon mijn eigen server halen in amerika is het denkje goed om daar mensen op te gaan hosten?

Stel je vraag even op de juiste plek zou ik zeggen, dit is een geheel ander topic mister ;)

mau
18/12/03, 14:25
Sorry, ik reageerde eigenlijk omdat dat andere bericth ook over resller ging.