PDA

Bekijk Volledige Versie : Hivemail



djenzie
15/12/03, 18:11
Even een vraagje aan jullie hosters ;)

Is er een open source variant verkrijgbaar van hivemail.com ??

Pantsy
15/12/03, 20:59
Niet dat ik weet wat echt veel op hivemail lijkt (kwa functies ed.) anders neomail / squirrelmail of hordemail.

Domenico
16/12/03, 01:32
Hivemail is toch echt niet duur en van een van de programmeurs van vBulletin. Er is geen open source versie van dit script maar er zijn genoeg andere alternatieven te vinden.

The MAzTER
16/12/03, 01:38
lol... toen ik naar de prijzen keek moest ik ook gelijk aan vbulletin denken.

maar $130 vind ik vrij veel voor 1 domein. Aangezien ik het wel een leuk pakket zou vinden om bij alle domeinen aan te bieden.

Pantsy
16/12/03, 13:39
Ikzelf maak ook gebruik van hivemail en het is zeer gebruiksvriendelijk :)

Sjoerd
16/12/03, 14:43
Hivemail is een van de gevorderde webmail variaties. Erg mooi en functioneel !

djenzie
17/12/03, 19:13
Thnx voor jullie reacties, heb er alleen niets aan ;)

The MAzTER
17/12/03, 19:45
ok ok djenzie jij je zin: http://www.b1g.de/

Ionstar
17/12/03, 20:41
Opensource variant: http://www.openwebmail.org/

Zeer uitgebreid.

droopy_14
18/06/06, 20:26
Hallo allemaal,

Ik zie dat dit een beetje een oude topic is maar ik probeer het toch maar omdat de site en forum van Hivemail nogal dood lijkt te zijn.

Ik heb een probleempje met mijn hivemail. Ik heb 1 domein geregistreerd, zeg maar even het hoofd domein. Daarnaast een partij andere domeinnamen die ik vervolgens ook aan dat hoofddomein heb gekoppeld zodat de users kunnen kiezen uit domein1, domein2 etc etc.

Nu echter is het probleem dat stel ik maak een account aan met de naam user@domein1.nl wat verder wel goed gaat. Daarna maak ik een account met de naam user@domein2.nl Hier krijg ik dan een foutmelding op wat zegt dat de user test@domain1.nl al bestaat, terwijl het domein toch verschillend is.

Wie heeft dit ook aan de hand gehad en hefet er een oplossing voor?

Met vriendelijke groeten
Droopy_14

Domenico
20/06/06, 15:48
Ik denk dat je meer kans maakt de maker van dit script te bereiken via het vbulletin.org forum.

Ingvald
21/06/06, 01:52
Nieuwe (GNU/GPL) IMAP client: Roundcube (www.roundcube.net). Probeer de demo maar eens, ziet er leuk uit.