PDA

Bekijk Volledige Versie : Domeinnaam Registreren



Ray
15/12/03, 15:30
nou zit ik met mijn reseller pakket bij een bepaald bedrijf.
Ben met eigenlijk alles tevreden behalve met de domeinnamen.
Een .nl domeinnaam registreren kost 17 euro per jaar. Om dit nog hoger te maken voor mijn klanten is gewoon niet interessant.

Nou is mijn vraag is er niet een goedkopere manier om domeinnamen aan te kunnen bieden en dat het toch samenloopt met mijn reseller pakket. Heb wel is van openregistrar.nl gehoord b.v. maar hoe gaat dit dan in z'n werk enzo?

Bedankt alvast!



EDIT: Foutje gemaakt per maand moet per jaar zijn natuurlijk ;)

Rik
15/12/03, 15:35
kijk op http://www.openregistrar.nl en je weet het ;)

Maar er zijn er meerdere hoor waar zoiets mogelijk is, gebruik de zoekfunctie op deze site anders even, kom je genoeg opties tegen ;)

Ray
15/12/03, 15:46
bedankt Rik...

Ik wist die website wel hier had ik ook al op gekeken maar ik bedoelde eigenlijk wat meer info met wat er b.v. op de whois gegevens komt te staan en hoe de registratie van domeinen dan gaat enzo.
Snelheid ervan.

Maar ik begrijp dat mijn eerste post niet zo duidelijk was :P

WebBizz
15/12/03, 15:49
Origineel geplaatst door Ray
nou zit ik met mijn reseller pakket bij een bepaald bedrijf.
Ben met eigenlijk alles tevreden behalve met de domeinnamen.
Een .nl domeinnaam registreren kost 17 euro per maand. Om dit nog hoger te maken voor mijn klanten is gewoon niet interessant.


Dat lijkt me sterk, 17 euro -per maand- voor een .nl domein :)

Ray
15/12/03, 15:53
toch is de prijs hiervoor 17 euro.. bij hun dit vind ik ook zo hoog en daarom wil ik domeinnamen anders aanbieden zodat ikz e voor rond 12 euro kan verkpen.

Raptor
15/12/03, 16:00
Raar, 17 euro per maand is wel veel. Bij Zylon.net kun je een .nl domein registreren voor €9,00 per jaar (excl. BTW) (€10,71 incl. BTW).

Rik
15/12/03, 16:50
ik denk dat je toch 17 euro per jaar bedoeld niet ?, anders betaal je gewoon 204.- euro voor iets dat maar 5 euro kost :D

Ray
15/12/03, 17:08
lol lol mijn fout per jaar natuurlijk ;) veel te veel bezig met alles gaak dinge door elkaar hale :P

ez internet ser
22/12/03, 12:09
Rik-edit: nu is het genoeg, je eerste punten, in recordtijd !