PDA

Bekijk Volledige Versie : [GEZOCHT] PLESK 6.5 of 6.0



DeWebhosters
15/12/03, 11:21
Hallo,

Voor mij webserver zoek ik nog een control panel en uiteindelijk was mijn oog op plesk gevallen, dit omdat ik er al mee heb gewerkt en tot nu toe nog geen klachten heb.

Via plesk.com kan ik 30 domeinen licensie kopen voor 165 euro.

Wie bied lager ? ;)



Groeten Erik

RayManZ
15/12/03, 12:03
http://plesk.proserve.nl?

DeWebhosters
15/12/03, 12:50
Wellicht dat er andere mensen zijn die er nog 1 hebben liggen.. ;)

muisje
15/12/03, 16:23
op welke basis heb je er 1 nodig ?

ik heb een 30 domain licentie maar ben bezig met het schrijven van een eigen pannel en heb totaal geeeeeen idee hoelang ik daar nog mee bezig ben (het bekende tijd probleem)..

Albert
16/12/03, 16:15
Ik heb hier nog een plesk 30 domein licentie liggen.... En wil uhm gaan upgraden naar plesk 100 domein.

Hij is ongeveer 6 maanden in gebruik.

Maar ik vraag me af of het wel rendabel is om hem te verkopen.. Zit overigens de tomcat/postgresql mogelijkheden nog op!


Moet wel goed (rendabel) bod zijn!

DeWebhosters
17/12/03, 08:57
Hij is 6 maanden in gebruik, dus neem aan dat je over 6 maanden weer een licentie moet gaan halen. Ik denk dat ik een bod wil doen van 70 euro. Dit omdat hij nog maar 6 maanden geldig is, de helft dus.

Muisje: Ik denk in Januari

muisje
17/12/03, 10:39
Muisje: Ik denk in Januari


Hmm dat zal ik niet halen :) nogzoveel te doen en zoweinig tijd :(..

Savvas
17/12/03, 13:00
Origineel geplaatst door DeWebhosters
Hij is 6 maanden in gebruik, dus neem aan dat je over 6 maanden weer een licentie moet gaan halen. Ik denk dat ik een bod wil doen van 70 euro. Dit omdat hij nog maar 6 maanden geldig is, de helft dus.

Muisje: Ik denk in Januari

Een licentie die maar een jaar geldig is? Grappig :D

Die licenties blijven geldig hoor echter vervalt je supportpack na 1 jaar. Ik zou het persoonlijk voor €70,- niet doen..

Albert
17/12/03, 15:41
Origineel geplaatst door DeWebhosters
Hij is 6 maanden in gebruik, dus neem aan dat je over 6 maanden weer een licentie moet gaan halen. Ik denk dat ik een bod wil doen van 70 euro. Dit omdat hij nog maar 6 maanden geldig is, de helft dus.

Muisje: Ik denk in Januari

Na een jaar valt de support weg... en de mogelijkheid om updates te installeren. Het vernieuwen is velen malen lager dan één opnieuw te kopen.

Het moet wel rendabel voor ons blijven. Wij kunnen de licensie vernieuwen, upgraden... Daarnaast zit de postsqrl/tomcat support erop.. Wat je dezer dagen € 80.- kost.

Wij willen dezer dagen upgraden naar 100 . een losse versie bespaard 50 dollar. Dus het moet wel rendabel zijn (zoals ik al zei).

Gr.
Alb

DeWebhosters
17/12/03, 18:35
Je kan hem dus langer dan een jaar gebruiken ? Wat noem jij dan rendabel ? Geef een seintje en ik wil dan wel een bod doen.