PDA

Bekijk Volledige Versie : creditcard



domeinverkoop
15/12/03, 08:29
Zoals bij veel internetsites kan je daar domeinnamen registreren, altijd kom ik tegen dat ik moet betalen met een creditcard..Maar aangezien ik student ben en deze dus niet kan krijgen wat zijn dan de verdere mogelijkheden dan? Ik kan met paypa niet veel betalen want ikheb een CC nodig, ik bedoel aardig lastig zo!

4EuroHosting
15/12/03, 09:34
Je kan je PayPall account ook opladen via een overschijriving/giro.

Dat kan hier in België toch, ik veronderstel in NL ook.

ihost
15/12/03, 09:35
"vroegah" ;) Toen ik nog studentje was kon je gewoon bij de postbank een zogenaamde studentenrekening krijgen, daarbij hoorde ook een creditcard.
Mischien een idee om daar een rekening te openen, voor de rest moet de post"bank" zich alleen bezighouden met post rondbrengen naar mijn mening.......

cridea
15/12/03, 09:44
Ik had bij ABN AMRO ook gewoon een CC toen ik studeerde

domeinverkoop
15/12/03, 09:47
hmm.. nu hoor ik wel weer heel andere dingen, je moet een vast inkomen hebben wil je een CC hebben niet? en aangezien een studieberurs geen vast inkomen is..

InstantXs
15/12/03, 09:55
studiebeurs is ook een vast inkomen aangezien je het elke maand krijgt...

domeinverkoop
15/12/03, 10:00
hmm..ik krijg het wel elke maand maar volgens mij mag je dat niet net als "Loon" zien, ik ga het vanmiddga maar eens vragen denk ik.

Allemaal bedankt voor de info,

RobbertC
15/12/03, 14:11
Je kunt als student zonder problemen een credit card krijgen bij de rekening waar je studiefinanciering op komt.

Je kunt bij Paypal inderdaad geld storten via de bank, maar om een account te activeren heb je een creditcard nodig.

iFast
01/01/04, 20:01
Ik ben 16 jaar en krijg over 3 maanden een Credit Card bij mijn rekening courant. Dus het kan wel alleen je moet wel vast inkomen hebben of geld op de bank staan.

Galactus
01/01/04, 20:15
Bij de rabobank kun je een CC krijgen bij je studentenrekening, maar....
je moet wel een HBO opleiding volgen :)

Ik wilde vorig jaar nog een CC nemen, maar aangezien ik toen nog MBO deed en pas dit jaar HBO ging doen kon het niet.
Maar het kan dus gewoon wel :)