PDA

Bekijk Volledige Versie : Webdesigner gezocht voor goed doel



olafber
14/12/03, 23:02
Hallo,

Ik zoek een webdesigner die het goede doel een beetje wil helpen door een betere website te bouwen voor www.deafstandisnietzogrootalsjedenkt.nl . Deze website moet helemaal opnieuw gemaakt worden het is nu echt niet veel. De designer die wil helpen moet php en html ondercontrole hebben. Dit is op vrijwillige basis! je mag een kleine link naar je eigenwebsite zetten.
Pm me even als je wil helpen!!
Het 4daagse-sponsorproject "De afstand is niet zo groot als je denkt" is een samenwerkingsproject van Osmose, adviesbureau voor multiculturele vraagstukken en Stichting Voor Vluchtelingen en Nieuwkomers, regio Nijmegen (VVN). Het wordt ondersteund door de gemeente Nijmegen.

Onder het motto "De afstand is niet zo groot als je denkt" loopt een groep Gelderse allochtone en autochtone wandelaars de Nijmeegse vierdaagse 2003.

Om de dialoog tussen burgers van verschillende nationaliteit te bevorderen

Om actuele problemen van de multiculturele samenleving bespreekbaar te maken

Om de problematiek van uitgeprocedeerde vluchtelingen onder de aandacht van een groot publiek te brengen

U kunt de lopers sponsoren en daarmee enkele Gelderse asielzoekersgezinnen een weekje uit de sleur van hun monotone bestaan halen.

Rik
14/12/03, 23:04
Is de vierdaagse niet al geweest dit jaar ??

Eris
15/12/03, 00:34
Ja, de eerste week van Juni dacht ik :)
Maar ik neem aan dat het 2004 is :)

MacLeod
15/12/03, 01:49
Yo,


Origineel geplaatst door Rik
Is de vierdaagse niet al geweest dit jaar ??

welnee, we moeten ff 'de bezemwagen' sturen, want ze zijn wellicht nog aan het lopen.

:D

olafber
15/12/03, 08:26
jongens jongens.. zijn we zo kinderachtig? ik zoek een designer geen mensen die beetje te lopen klote. Het is een serieus project en het doel wat daar staat is van vorig jaar. Dit is jaar word nog een goeddoel bedacht waarschijnlijk iets met irak. Er is ook al wat gedaan voor Afganistan. Er is toen een hoop geld opgehaald voor een schooltje en er is een dichtenbundel uitgebracht. Maar goed... wie zou ons willen helpen?

montu
15/12/03, 08:49
Als het een online inburgerings cursus wordt werk ik er wel aan meer,
als het voor de geld zoekers is (economische vluchtelingen , zoals de meeste in nederland)
dan werk ik er niet aan mee, want dan sponsor ik ze al genoeg, met mijn belasting geld elk jaar weer....

lorddemos
24/03/04, 15:46
ik wil wel vrijwillig hoor, maar ik ben geen professional, hoewel ik denk dat ik wel beter kan dan wat het nu is :). stuur me maar een mailtje als je geinteresseerd bent, want ik zie dat het redelijk lang geleden is ondertussen, maar waar is het goede doel?

Marti
28/03/04, 22:15
Zie PM'metje, wil me er wel aan wagen.

ELTino
29/03/04, 00:39
Het is onderhand wel 3-4 maanden later...

Internethuis
23/05/04, 23:26
Beste Olaf,

Wij zijn graag bereid om een en ander voor julliie op te zetten.
Laat maar even weten of jullie nog steeds op zoek zijn.


Met vriendelijke groet,

Team Internethuis,
www.internethuis.nl

ELTino
24/05/04, 08:46
2 maanden later....

Hij heeft sinds 13-4 niks meer gepost, dus denk niet dat hij deze topic nog leest..