PDA

Bekijk Volledige Versie : Redirection topic



Gerrit
13/12/03, 23:29
Welke redirections gebruiken de mensen hier, en van de welke zijn ze tevreden en minder tevreden ?
Ik ben bezig met een vergelijkende lijst waar de diverse services vergeleken worden, vandaar m'n vraag...

Ikzelf gebruik de services van www.ulimit.com (ga maar eens naar www.groundhopping.be.tf) en www.dot.tk (mijn URLs : www.marilyn-manson.tk en www.lamatricule.tk)

Daarnaast zoek ik nog naar informatie over deze diensten :

www.nl.nu (jouwsubdomein.nl.nu)
www.eu.org (jouwsubdomein.eu.org of jouwsubdomein.be.eu.org)
www.da.ru (jouwsubdomein.da.ru)
www.in.nl (jouwsubdomein.in.nl)
www.co.tv (jouwsubdomein.co.tv)
www.de.vu (jouwsubdomein.de.vu)
www.co.nr (jouwsubdomain.co.nr)

Daarvan wilde ik weten :

- kan je een eigen DNS gebruiken of moet je die van de bewuste service gebruiken ?
- is path forwarding mogelijk ?
- kan je e-mailaliassen maken ?
- verloopt je subdomein als je te weinig bezoekers hebt of als je vergeet om frequent in te loggen ?
- mag je meerdere redirect-adressen registreren ?

Elk beetje info is welkom, elk weetje is een stap dichter bij vervolmaking van mijn lijstje. Dus als je iets weet over deze diensten, laat het weten !
(PS : de meeste vragen heb ik al gemaild maar kreeg ik geen antwoord op, vandaar dat ik hoopte dat hier gebruikers van de betreffende diensten zijn die me kunnen antwoorden)

Voorts nog even reclame maken voor de diensten van www.domeinpark.be : een gratis subdomein.org.be zonder reclame (!!) en het verloopt niet, tenzij je hem linkt aan een dode site of aan een site met illegale inhoud.
Voorlopig is er nog geen e-mail mogelijkheid en mag je er maar eentje per persoon registreren, maar een gratis redirect zonder reclame is toch altijd mooi meegenomen!

The MAzTER
13/12/03, 23:35
zou zeggen kijk een op de site van die redir. diensten.

vraag me af waarom jij altijd met die domeinen bezig bent...

Gerrit
14/12/03, 00:53
Ik heb die sites van die redirection diensten allemaal al grondig bekeken. De informatie die ik hier vraag staat niet op de sites vermeld, vandaar dat ik enkel naar deze specifieke diensten vraag (er zijn nog tal van redirection services waarvan ik de info zo van de sites gehaald heb, van deze heb ik niets gevonden dus ik hoop gebruikers hier te vinden die de antwoorden kunnen bezorgen)


Waarom die interesse in domeinen, vraag je. Domeinen is een hobby van me, een sterke interesse. Net als sommige mensen die bijvoorbeeld alles over postzegels lezen, interesseer ik me erg in domeinnamen en alles dat er mee te maken heeft (dus ook redirections). Vandaar mijn interesse :)

Ionstar
14/12/03, 02:55
Je kunt ook een domein registreren bij een bedrijf wat ook redirections aanbiedt en dat doorverwijzen naar een server bij jou thuis (of bij je ISP), dan hoef je ook niet te vogelen met subdomeinen bij een 3rd party.

Rik
14/12/03, 03:43
Je kunt ook gewoon specifieke domeinnamen gaan registreren (meer als "keywords" zeg maar) en die doorverwijzen naar je site, levert je uiteindelijk veel meer op ;)

_arno_
19/12/03, 11:20
ik zal zowiezo niet voor betaalde forwarding doen van die services er zijn er genoeg op de wereld om zonder betaal te komen , als je toch heel graag wil betalen neem dan gelijk een *.com of iets dergelijks , als je het goed regelt heb je email forwarding erbij.
.tk is ook prima moet ik zeggen , je moet niet vergeten om die banner uit te clicken in de opties.
ik heb ook lang .tk gebruikt.
reclame is wel zo irritant!

ik heb zelf ook een site met url forwarding gewoon als hobby gebouwd.
geen reclame
unlimited subdomeinen maken.
Verloopt nooit, geen email
wat bedoel je met path forwarding?

geheel simpel , je typt in welk domein je wilt , en waar heen gedirect en vult title in en het is klaar.
[excuses voor reclame]

Gerrit
22/12/03, 20:20
Origineel geplaatst door _arno_

ik heb zelf ook een site met url forwarding gewoon als hobby gebouwd.
geen reclame
unlimited subdomeinen maken.
Verloopt nooit, geen email
wat bedoel je met path forwarding?



bedoel je dat je zelf een redirection service uitbaatte ? Een redirection die nooit verloopt interesseert me wel, want dat verlopen is het meest vervelende aan redirections vind ik.

path forwarding = als je http://www.geocities.com/sunsetstrip/jouwpage/dagboek.html hebt, dan krijg je die pagina te zien als je www.jouwsubdomein.domein.com/dagboek.html typt
Zonder path forwarding heb je enkel www.subdomein.domein.com

_arno_
23/12/03, 13:58
Origineel geplaatst door Gerrit



bedoel je dat je zelf een redirection service uitbaatte ? Een redirection die nooit verloopt interesseert me wel, want dat verlopen is het meest vervelende aan redirections vind ik.

path forwarding = als je http://www.geocities.com/sunsetstrip/jouwpage/dagboek.html hebt, dan krijg je die pagina te zien als je www.jouwsubdomein.domein.com/dagboek.html typt
Zonder path forwarding heb je enkel www.subdomein.domein.com

hm
Dat path forwarding heb ik niet , wat wel een interessant is .
kan ik er misschien wel inbouwen misschien.
dat komt als latere service misschien wel , site staat pas online ben er ook druk mee bezig verder dus.

Verloopt nooit , tjan nooit is heel ver weg , maar zeker een jaar is online minimaal aangezien ik het domein net heb :P en waarschijnlijk verder mee ga.
je ziet maar ;)

Gerrit
26/12/03, 18:22
van welke domains kan men een subdomein krijgen bij jou ?

Een redirection service die niet verloopt heeft bij mij altijd een streepje voor op een service waar dat wel kan.

_arno_
29/12/03, 16:16
zie mijn website , staat het op :P

V V V V

Rik
29/12/03, 18:48
die twee namen had je ook wel even kunnen melden hier op het forum he, als het nou een hele waslijst was ;)

_arno_
30/12/03, 13:27
10. Adverteren mag alleen in de advertentie forums, en uitdrukkelijk niet in de andere fora.


:S