PDA

Bekijk Volledige Versie : .com in amerika registreren



montu
13/12/03, 16:00
Hallo,

Ik wil 2 .com domeinen bij GoDaddy.com reggen.
Maar heb geen creditcard tot mijn beschikking.

- Hoe hebben jullie dat gedaan?
- Hoe kan ik dit doen zonder credit-card.

Ik wantrouw die dingen namelijk.

Groeten,
Roy

Pantsy
13/12/03, 16:26
Je kan ze laten registeren bij een bedrijf bijvoorbeeld en ik geloof dat het niet mogelijk is zonder CC.

RobbertC
13/12/03, 16:34
Zoek een bedrijf in Nederland die .com domeinen registreert. Dat zijn er duizenden ;)

Maar waarom wantrouw je een credit card?

montu
13/12/03, 17:42
jah maar niet tegen 7 dollar?
Of wel?

Pantsy
13/12/03, 17:45
Nee dat waarschijnlijk niet nee, ten eerste zullen de meeste al in euro's rekenen :)

montu
13/12/03, 17:57
Nou 5 a 6 euro dan?

InstantXs
13/12/03, 18:24
Je hebt 2 keuze's:

-met creditcard betalen ($ 7)
-zonder cc voor meer :)

aan jou de keus...

montu
13/12/03, 19:08
Inderdaad, nou ik heb net een online formulier ingevult voor een credit card.
Dus kan ik binnenkort mijn aankopen in Amerika doen.

fattee77
13/12/03, 22:36
namecheap.com, daar kan je ook met paypal betalen. $8.88 per domein, inclusief emailforwarding, urlforwarding

montu
13/12/03, 23:03
Bedankt maar heb nu al een creditcard aangevraagd, en ze zijn iets duurder.

Maar goed dat ze iets duurder zijn is niet zo'n probleem, maar heb nu al een creditcard aangevraagd en was geen haast bij.

Gerrit
14/12/03, 00:00
voor PayPal heb je denk ik ook een CC nodig. Ik heb m'n domein bij GoDaddy geregeld via een vriend in de USA die een kredietkaart heeft en me dat domeintje cadeau gedaan heeft.

Ik wantrouw een CC eerlijk gezegd wel. Je hebt geen enkele garantie op het correct gebruik daarvan. Als je je creditcard nummer doorgeeft aan die registrar, dan kan die er zoveel van af halen als hij zelf wil. Heb je te maken met een oneerlijke registrar, dan kan die je behoorlijk wat geld afhandig maken.
GoDaddy mag je wel vertrouwen, due hebben hun goede naam hoog te houden. Maar in het algemeen zou ik niet direct een CC gaan gebruiken, een bankoverschrijving vind ik nog steeds het allerveiligste.

In Engeland zijn er ook enkele goedkope die wel stortingen aanvaarden. Kijk eens bij easyspace.co.uk en scotreg.com

RonZo
14/12/03, 00:11
register.com is wel heel erg dapper bezig met mijn cc :(
Voor het gemak hebben ze maar alvast een .com domein verlengd vorige maand wat pas in april 2004 zou gaan verlopen....
Normaal doen we alles via netsol en die halen dat soort trucen niet uit.
Maar die ene keer dat we es een test deden met register.com bevalt ons nu dus absoluut niet.

montu
14/12/03, 10:28
Dat kun je toch bellen met je credit card maatschappij?
Ik krijg op mijn kaart 90 dagen niet goed geld terug garantie.
En een verzekering op de kaart, zodat dingen als dat niet zouden mogen gebeuren.

Maar ik weet niet hoe het er in de realiteit er aan toe gaat,
maar dat is wat ik gehoord heb van American Express