PDA

Bekijk Volledige Versie : Complete Site



Rico
12/12/03, 15:09
Bij deze zet ik een complete site te koop
domein + files + hosting:

websiteprotection.net
Deze site verkoopt access voor om je html te encrypten zodat je code niet gestolen kan worden.
Ik wil graag offers horen.

Om de code te testen ga naar de site click op login
en gebruik dit passwd:


pa55int0m3mb3rsar3a

Savvas
12/12/03, 16:19
ziet er goed uit, is het applet door jullie zelf gescript?

Hebben jullie een richtprijs hiervoor?

Rico
12/12/03, 17:27
Alles is custom made.
We hebben geen echte richtlijn, zeg maar wat je ervoor over hebt.
En we zullen dit in de vergadering mee nemen ;]

Domenico
12/12/03, 18:13
Origineel geplaatst door Rico
Bij deze zet ik een complete site te koop
domein + files + hosting:

websiteprotection.net
Deze site verkoopt access voor om je html te encrypten zodat je code niet gestolen kan worden.
Ik wil graag offers horen.

Om de code te testen ga naar de site click op login
en gebruik dit passwd:


pa55int0m3mb3rsar3a

Kun je mij even een link geven naar een stukje encrypted html? Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik de encryptie omzeild heb. :)

Rico
12/12/03, 18:14
Origineel geplaatst door Domenico


Kun je mij even een link geven naar een stukje encrypted html? Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik de encryptie omzeild heb. :)

Wil jij mijn sales thread niet verknallen door dit soort opmerkingen te plaatsen?

Alvast bedankt.

RonZo
12/12/03, 18:48
Origineel geplaatst door Rico


Wil jij mijn sales thread niet verknallen door dit soort opmerkingen te plaatsen?

Alvast bedankt.
Whoeiiiii!!! Hoeveel punten ga jij daarvoor happen Domenico?
:p




:D

vectoris
12/12/03, 18:54
Origineel geplaatst door Rico


Wil jij mijn sales thread niet verknallen door dit soort opmerkingen te plaatsen?

Alvast bedankt. Ik denk dat de kwaliteit van het product (de encryptie dus in mijn ogen) vrij belangrijk is voor de prijs.

Rico
12/12/03, 19:00
Die kwaliteit is prima, het is door velen getest,
ik ga nu zeker geen voorbeeldje aan domenico geven, domenico wil waarschijnlijk alleen een beetje aandacht.
Als domenico mij even gePMed had had ie een voorbeeld kunnen krijgen.
In ieder geval in mijn ogen is domenico niet echt professioneel bezig met het runnen van een communie, als je proffesoineel bent ga je een ander ze thread niet afzeiken/ onder uit schoppen.
Bij deze,

Als je wilt testen kopieer je even een encryptie naar een filetje en ga je zelf testen.

vectoris
12/12/03, 19:07
De onderstaande post is niet kwaad bedoelt:

1) de pagina onder het kopje login is dat dus absoluut niet, ik heb geen login, maar ik kan dus met een gerust mijn html pagina 'encrypten'. Dat lijk mij uberhaupt al niet de bedoeling
2) dit is imho geen encryptie, zeker niet als je het kan decrypten met een javascript functie genaamd unescape :).

Daarbij eist deze 'encrypte' methode bij zeer grote pagina's nogal aardig wat van de resources van de bezoeker.

Rico
12/12/03, 19:10
Prima!

Bij mij werkt het prima om me html om te zetten in onleesbare java.
Gaarne nu weer back on sale, als er nog wat gezegt moet worden |PM me dan even.\

RobbertC
12/12/03, 19:29
Hoeveel bezoekers komen er op de site (dagelijks/maandelijks)?
Hoeveel wordt er verkocht dagelijks/wekelijks/maandelijks?
Wat is de omzet?
Wat is de winst?

Rico
12/12/03, 19:31
Origineel geplaatst door RobbertC

Hoeveel bezoekers komen er op de site (dagelijks/maandelijks)?
Hoeveel wordt er verkocht dagelijks/wekelijks/maandelijks?
Wat is de omzet?
Wat is de winst?


NADA

Maar er is ook nog geen promotie geweest

crash
17/12/03, 13:59
ik vind dit echt ontzettende nepperij, 'HTML encrypten'... en daar dan $19,95 voor vragen
het is niet eens encrypted, want er is geen codeer en decodeer sleutel, de letters worden omgezet naar hexadecimale unicodes en vervolgens ge-unescaped
BAH

Rico
17/12/03, 15:17
gaat effe heen crash

vectoris
17/12/03, 20:35
Origineel geplaatst door Rico
gaat effe heen crash

op zich vind ik wel dat crash een punt heeft. Maar goed dat is ook een punt wat je ook als coderen en decoderen ziet. Voor mij is het omzetten naar wat crash zegt 'hexadecimale unicodes' geen encryptie, het is voor mij vergelijkbaar het geheimschrift a = b =2 enz.