PDA

Bekijk Volledige Versie : amalia domein?



montu
10/12/03, 11:33
www.amaliavanoranje.nl

HBCS
10/12/03, 12:24
heb je hits nodig op je site ??

FSCJasper
10/12/03, 12:56
Hij wilt weten hoeveel domein waard is..
Ik denk dat koningshuis je domein zo in beslag kan nemen, dus denk niet zo veel.

ELTino
10/12/03, 16:32
Ow ja?

Heeft het koningshuis daar recht op?

In hoeverre is de naam 'van Oranje',Amalia, Catharina,Willem-Alexander etc. beschermt?

Er is niet voor niks die stichting die het koningshuis wil beschermen tegen commercieël misbruik..

FSCJasper
10/12/03, 17:33
Ik denk vooral dat 'Van Oranje' beschermt is, want als iemand zo heet heeft ie een speciale functie in Nederland. Dat kan dus dochter zijn, of iemand die iets grootst gedaan heeft. Dat is het struikelblok denk ik..

xserve
10/12/03, 17:48
Amalia is een merknaam en geregistreerd bij het merkenbureau van de Benelux. Dus ze hebben wel degelijk een punt om je domeinnaam op te eisen. En waarschijnlijk zal van Oranje ook wel op een één of andere manier te claimen zijn door de familie.

montu
10/12/03, 19:20
Catharina-Amalia & Catharina Amalia zijn merknamen geregt.

"Amalia" niet
Iedereen kan amalia heten.

Willen ze mijn domein zullen een rechtszaak moeten aanspannen, en dat kost geld.
Dus komt eht op een schikking neer, dat is dan toch ook nog een mooi bedrag.

Dus wat is de domein waard?

Undo
10/12/03, 19:41
25 euro, niet meer, denk eerder dat Amalia.nl ingetypt wordt dan amaliavanoranje;)

vectoris
10/12/03, 20:02
Origineel geplaatst door montu


Dus wat is de domein waard?
Ongeveer 0 euro zie ook:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35899


De stichting Sigillis Regiis Praesidio, die namens het Koninklijk Huis symbolen en namen beschermt, laat weten dat zij niet is vergeten deze domeinnaam te registeren, maar dat "er een grens moest worden getrokken." "Er is rekening mee gehouden dat aanverwante domeinnamen door anderen kunnen worden geregistreerd", aldus de Rijksvoorlichtingsdienst. "Als de namen met het woord koningin al zijn opgeëist, dan is dat jammer. Wij spannen geen rechtszaken aan om de naam alsnog te krijgen."

Geld verdienen aan domeinkapen is sooooo nineties.

montu
10/12/03, 20:05
Vind jij voor mij is geld gewoon geld.
En dus gaan ze hem nu ook niet opeisen en is ie nog meer waard.

Misschien kan ik hem wel verpatsen aan die johan vlemmix (lees: oranje gek)

Undo
10/12/03, 20:08
Haha, jah, Johan Vlemminx zou weleens zo gek kunnen zijn, ik bedoel, als je een lied van 4 seconden uitbrengt dan ben je gewoon geek:s

vectoris
10/12/03, 20:09
Origineel geplaatst door montu
Vind jij voor mij is geld gewoon geld.
En dus gaan ze hem nu ook niet opeisen en is ie nog meer waard.

Misschien kan ik hem wel verpatsen aan die johan vlemmix (lees: oranje gek) een domein is waard wat de gek er voor geeft. Zeker als er nog geen site op draait.

paulmatthijs
11/12/03, 01:25
Geld verdienen aan domeinkapen is sooooo nineties.

hahaha :D