PDA

Bekijk Volledige Versie : Coloheaven



Keuningen
08/12/03, 18:23
Ik weet dat sommige mensen nu boos worden, maar HOE zit het nu met dat hele coloheaven/Mr Akkermans gedoe?

Ik snap het allemaal niet meer! "Dhr. Akkermans is uit zijn eenmanszaak gestapt" is een van de kreten die ik hier heb gelezen. Ik wil niet beweren DE slimste te zijn, zeker op tech-gebied ben ik niet een MASTER, maaruh... *** EENMANS-ZAAK *** welk deel uit eenmanszaak maakt het onduidelijk dat het over 1 persoon gaat? Juist, een eenmanszaak is GEEN rechtspersoon, dat is de eigenaar alleen... integenstelling tot BV's en NV's en volgens mij ook CV's.

Dit te zijde geschoven, hoe zit het nu?

Ik zelf wacht al zeg maar eh... een half jaar op een bericht van hem. Waarover laat ik even in het midden.

De vraag is simpel:
Hoe zit het met Raymond Akkermans?

Deimos
08/12/03, 18:42
Voor zover ik coloheaven failliet en is de heer akkermans gestopt in de internet wereld. Dat wachten kan dus nog wel even voortduren...

xserve
08/12/03, 18:44
Sinds een paar dagen is Raymond weer actief hier op het forum. Dus hij zal het zelf wel kunnen verklaren denk ik.

Keuningen
08/12/03, 18:48
Origineel geplaatst door Deimos
Voor zover ik coloheaven failliet en is de heer akkermans gestopt in de internet wereld. Dat wachten kan dus nog wel even voortduren...

Leg het volgende dan graag even uit:
https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS001@?BUTT=180664340000

PimEffting
08/12/03, 20:19
Database loopt altijd achter...

Cripton
09/12/03, 09:18
Als een bedrijf geen winst meer maakt of terwijl faillet wordt verklaard moet hij toch minstens de klanten overzetten naar een nieuwe server of nieuwe webhosting bedrijf? Dat snappen we eigenlijk niet, lijkt net of Colo. niets meer van zich laat horen en klanten in de steek laten.

Ijsbox
09/12/03, 10:32
Origineel geplaatst door Keuningen
De vraag is simpel:
Hoe zit het met Raymond Akkermans?

Tsjah dat zou ik ook niet weten, maar als je in de KvK database kijkt zie je dat er staat COLOHAEVEN B.V. i.o.

Dus het is/was geen eenmanszaak en wel een rechtspersoon...

Zoals je kunt zien op: http://www.uploads.nl/files/661098coloheaven.gif
(thnx cybafish) was op 4 december volgens de KvK Dhr. Akkermans nog verbonden aan Coloheaven....

Keuningen
09/12/03, 15:32
Ik denk dat hij minstens verantwoordelijk is voor wanbestuur. =]

m@rcel
09/12/03, 15:33
Voor zover ik weet heet 'ie Remon, en niet Raymond :P
Maar hoe het echt zit? Denk dat alleen hij dat weet. Wat ik wel
weet is dat 'ie echt in Polen zit op dit moment. Wat 'ie daar doet? Geen flauw idee.

Beyonder
09/12/03, 16:17
Werken :)

Sjoerd
09/12/03, 16:23
volgens mij ging ie daar z'n bedrijfje opnieuw opzetten in Polen.

Beyonder
09/12/03, 16:28
Nee hoor. Mijn vriendin heeft hier een 4 tal super (mini super) markten die prima lopen, we zijn nu bezig met de opening van een vijfde.

Buiten dat werk ik voor een tweetal "hostingproviders" maar dat is meer op basis van een soort vrijwillig werk, soort interesse in de business zeg maar :)

xserve
09/12/03, 16:38
En wat gaat er gebeuren met Coloheaven? Is dat verkocht? Kun je al zeggen aan welke misterieuze stichting?

@ Ijsbox: Een BV in oprichting is geen rechtspersoon. Pas als het een echte BV is is het een rechtspersoon. Tot die tijd gelden qua rechten gewoon die als bij een eenmanszaak.

Genesisfm
09/12/03, 16:47
Eigelijk vind ik al die zaken rondom Coloheaven en dhr. Akkermans wel "grappig". (niet tov de gedupeerde !! maar tov van de heer Akkermans).

En waarom?
Een tijd geleden zat ik er over te denken om met de firma Eweka in zee te gaan, en degene waar ik een bericht van kreeg was dhr Akkermans.
Het bericht had als inhoud dat die mensen daar niet te vertrouwen waren en dat ik beter naar Coloheaven kon stappen.
Nu ben ik echt blij dat ik dat niet gedaan heb.
Ik was nu waarschijnlijk alles kwijt geweest....


Maar ok dit wilde ik even kwijt....

Ijsbox
09/12/03, 17:01
Origineel geplaatst door xserve
@ Ijsbox: Een BV in oprichting is geen rechtspersoon. Pas als het een echte BV is is het een rechtspersoon. Tot die tijd gelden qua rechten gewoon die als bij een eenmanszaak.

oeps heb even op kvk.nl gekeken en las er het volgende:


Het is ook mogelijk dat bijvoorbeeld een eenmanszaak of een VOF "BV i.o." achter zijn naam zet omdat de onderneming in een nog op te richten BV zal worden ondergebracht.


dat B.V. i.o. stelt dus geen ruk voor...

Beyonder
09/12/03, 17:02
Nee hoor, je was geheel niets kwijt geweest. Alle klanten zijn al een tijd geleden overgenomen door een andere partij.

Het zou fijn zijn als we nu kunnen stoppen over Coloheaven, Coloheaven is niet meer ....

Michel2k
09/12/03, 19:45
Origineel geplaatst door Beyonder
Nee hoor. Mijn vriendin heeft hier een 4 tal super (mini super) markten die prima lopen, we zijn nu bezig met de opening van een vijfde.

Buiten dat werk ik voor een tweetal "hostingproviders" maar dat is meer op basis van een soort vrijwillig werk, soort interesse in de business zeg maar :)

Mini supermarkten? Voor zover ik weet, en andere ook. Was je vriendin net afgestudeerd van de muziek academie.

Lijkt me sterk dat je in zon korte tijd een vriendin vind in polen en meteen maar daarnaartoe gaat.

En als al jou klanten inderdaad zijn overgebracht naar een andere provider vraag ik me af waar de server van PCDOC is.

Leg nou is goed uit wat er aan de hand is, in plaats van die kleine onbenullige antwoorden als "werken"

root
09/12/03, 20:51
Origineel geplaatst door Beyonder
Nee hoor, je was geheel niets kwijt geweest. Alle klanten zijn al een tijd geleden overgenomen door een andere partij.

Het zou fijn zijn als we nu kunnen stoppen over Coloheaven, Coloheaven is niet meer ....

Coloheaven mischien niet meer, maar klanten die niet geleverd hebben gekregen waar ze wel hun duur betaalde centjes voor hebben neergelegd zijn er nog wel.

Dus zou je het fatsoen niet eens hebben om deze mensen een antwoord te geven of op zijn minst hun vertellen waar ze met hun probleem heen moeten.

cridea
09/12/03, 21:24
Wisten jullie dat dit al de 21e thread is met coloheaven in de titel?
Misschien wel leuk om aparte coloheaven/idomein/enzo stats te genereren voor dit forum


Zijn er dan misschien ook klanten van coloheaven op dit forum die kunnen bevestigen dat zij inmiddels netjes via de stichting of wat dan ook gehost worden?

Beyonder
10/12/03, 13:22
Zover mij bekend is er 1 klant die aangeeft niet gelevert te hebben gekregen waarvoor hij heeft betaald, namelijk PCDOC. Dit verhaal heeft echter nog een staartje die hij er niet bij vermeld heeft.

Hoe het nu precies zit met mijn vriendin, dat laat ik liever in het midden, gezien ik zo weinig mogelijk antwoord wil geven op zaken betreffende mijn prive leven.

Coloheaven is afgerond, doet geen zaken meer en lijkt mij dus niet (meer) aan de orde op dit forum.

Cybafish
10/12/03, 14:01
Ohja, Remon? Ik heb anders ook nooit geleverd gekregen waar ik bijna 1000 euro heb betaald.


Coloheaven is afgerond, doet geen zaken meer en lijkt mij dus niet (meer) aan de orde op dit forum.

Dan wil ik ook nimmer een aanbieding meer van jouw malafide bedrijf zien.

Beyonder
10/12/03, 14:06
Ik volg je even niet, daarom heb ik je een bericht hierover gezonden nu, graag verder prive afwerken.

Keuningen
12/12/03, 02:55
Ik heb iemand in Polen nu aan het werk gezet voor wat meer info, lang leven een internationaal netwerk!, maaruh ik zal het raport wat ik krijg doorspelen. Ik weet graag met wie ik wel en niet zaken doe.

Phretorian
12/12/03, 09:30
Polen heeft (nog) geen uitleverings overeenkomst met nederland volgens mij ...

InstantXs
12/12/03, 09:53
Wat denken jullie hier eigenlijk mee te bereiken? :S

Keuningen
12/12/03, 13:38
Zover wou ik ook weer niet gaan, maar zien is geloven dus als ik een aanal foto's uit Polen krijg dat ie daar echt is, dan zouden we al een heel eind zijn.

Ahead-IT
12/12/03, 19:40
Origineel geplaatst door Beyonder
Zover mij bekend is er 1 klant die aangeeft niet gelevert te hebben gekregen waarvoor hij heeft betaald, namelijk PCDOC. Dit verhaal heeft echter nog een staartje die hij er niet bij vermeld heeft.

Gooi het gerust in de groep! Ik ben nieuwsgierig.

Waar is mijn server & het beloofde bedrag?

Keuningen
13/12/03, 17:38
Uh hoor ik hier een GIRO nummer voor de slachtoffers van COLOHEAVEN?

Beyonder
13/12/03, 18:30
Giro 666 :)

Rik
13/12/03, 18:47
K.... iemand nog wat te drinken ?, ik loop toch :D

bjorn
14/12/03, 15:18
Ik ken coloheaven niet, gelukkig ben ik er dus nooit klant bij geweest :D, maar zou willen weten waar ik alles kan lezen over dit bedrijf, meestal staan er wel pers berichten ect... ergens die lijken mij wel intersant!

k-ray
19/12/03, 11:00
bjorn,
wat zou je willen weten dan?
Gewoon een kleine zelfstandige die zich veel groter voordoet dan ie is en die de markt een slechte naam bezorgd. Wij hebben in Belgie ook zo'n gevallen met hopen, maar dan onder de hosters. Bekendste is allicht de beruchte O.B. met zijn 0,01% uptime firma B**M.
Probleem in deze sector is dat iedere puber een server/rackspace kan huren en zich daarbij hostingprovider kan noemen. Omdat die niet de algemene kosten heeft van een professionele kan ie belachelijke prijzen aanbieden, maar helaas ook dezelfde service.

BTW: Mag ik vragen omtrent de gegevens van uw "bedrijf"? U biedt hosting aan op uw website, maar ik vind geen bedrijf op het adres in wuustwezel, alsook niet op de naam hoefnagels...
Als u serieus zaken wil doen, maak u dan kenbaar en verberg je niet achter het kluwen van het internet. Dit komt niet professioneel over.

TMourik
19/12/03, 12:48
Origineel geplaatst door k-ray
Als u serieus zaken wil doen, maak u dan kenbaar en verberg je niet achter het kluwen van het internet. Dit komt niet professioneel over.

komt inderdaad niet professioneel over, maar er zijn vele mensen die daar intrappen. Spijtig genoeg.