PDA

Bekijk Volledige Versie : Webhosting slecht/goed



Cripton
08/12/03, 12:55
Hallo,

We willen even mededelen dat soms op het forum wordt geplaatst dat webhosters afgeraden worden of heel goed zijn. Op zich is dit geen probleem maar als een webhosting bedrijf wordt afgeraden dan neem ik aan dat er wel een goede argument voor moet zijn.

Het is wel begrijpelijk als webhostingbedrijven worden afgeraden maar dit is wel vernedering voor het bedrijf zelf. Ook een bedrijf zoals BASM doet zijn best om klanten te helpen of on-line te blijven en dat gaat eenmaal niet zo makkelijk.

Misschien zijn jullie er niet mee eens maar we dachten, laten we toch een beetje positief over komen. Stel nou dat iemand zegt dat uw bedrijf een afrader is alleen omdat u bv. laat reageerd aangezien u nog een opleiding volgt of omdat er server problemen zijn

InstantXs
08/12/03, 13:08
das dan toch een goede reden en een goed argument?
late reactie's -> trage service.. wat te doen met downtime ed..

in geval van basm lijkt het me helemaal duidelijk... hoe goed ze het ook proberen: ze zijn vaak down/traag en dat is een prima argument mi

Rik
08/12/03, 13:22
Ik denk dat je voor je zelf goed moet "filteren".
Kijken welke klachten vaak terugkomen, kijken hoe de hoster zelf een reactie geeft (of niet).

Het is zo dat er wat "mensen" zijn die anderen echt proberen zwart te maken, al zijn dat er maar een paar, je moet ze er voor je zelf wel even uitpikken.

Zoals InstantXS al aangeeft, meestal is er wel degelijk "iets" aan de hand.

AlfaHosting
09/12/03, 00:52
Ik denk dat je zowel met hele slechte éénmalige postings als hele goede éénmalige postings over een provider moet oppassen. Een slechte posting kan ook geplaatst worden door een jaloerse concurrent en een hele goede posting door een hoster zelf die even zichzelf wat positieve aandacht wil geven. Je kan beter afgaan op mensen die je kent, eens contact opnemen met de hoster, enz ... vooraleer verder te gaan op iets wat wel eens fake kan zijn. Daarom denk ik ook dat je als hoster voorzichtig moet zijn om te reageren op eventuele problemen van collega's.

Grumpy
09/12/03, 09:55
Origineel geplaatst door Cripton
Ook een bedrijf zoals BASM doet zijn best om klanten te helpen of on-line te blijven en dat gaat eenmaal niet zo makkelijk.
Moeten ze beginnen met klantvriendelijk te zijn. :)
Reacties die ik heb gekregen/heb gelezen zijn onacceptabel.

Maarja... positieve en negatieve reacties over hosters.
De postings van gebruikers die ik lees hebben wel een reden om het te posten. Weliswaar zijn de argumenten niet altijd netjes geformuleerd.


Zo kan ik mij voorstellen dat er mensen klagen over het "onbeperkte" dataverkeer die een bedrijf biedt en dat de hoster dan komt klagen dat mensen negatieve dingen over hem zeggen en dat de postings "off-topic" zijn.
Maar die mensen hebben gewoon gelijk, onbeperkt kan niet.

Probu_Online
04/02/04, 16:10
Wij vinden klant-vriendelijkheid één van de meest belangrijke zaken in een bedrijf...
Het typeert het bedrijf en de zorgvuldigheid waarmee klanten behandeld worden.