PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie kan deze site bereiken?



chester
05/12/03, 07:36
Het gaat om http://www.sawon.nl

Deze klant kan, na omnummeringen van de server ip's, zijn site niet bereiken en geen mail ophalen, en dat al sinds drie dagen. Alle andere domeinen op deze server lijken het goed te doen.

En of de duivel ermee speelt, dit is één van mijn belangrijkste klanten.

Vanuit vele hoeken resolved dit adres, maar chello, Tiscali, AT&T etc. willen hem al dagen niet weergeven.

Enig idee wat hiermee aan de hand is?

royen99
05/12/03, 07:54
Geen problemen, alleen wat traag in het begin, maar een paar seconden later weer snel.

Resolved goed vanuit men eigen dns servers, xs4all en kpn intern.

AlfaHosting
05/12/03, 08:13
Hier ook alles prima ...

locatie : Belgie/Telenet

TMourik
05/12/03, 09:00
geen problemen hier

chello nederland

(hooguit dat IE crasht na het laden van de site??)

Dreas
05/12/03, 09:00
Hier ook goed. Surfnet Maastricht.

CQB Navy
05/12/03, 09:16
Bij mij geen problemen.
Mooie site btw :)

chester
05/12/03, 09:25
Ondanks dat de site nu inmiddels overal bereikbaar is (ook hier gelukkig) weten we nog niet hoe het met de mail zit. Dat zoeken we nog wel uit.

Tiscali deed het moeilijkst.....

Thnx allemaal!

Sjoerd
05/12/03, 09:31
mooi :)

vanuit Chello (zaastad - amsterdam) werkt het ook goed :) Jammer van loadtime in begin maar daarna is hij wel snel

Xixion
05/12/03, 12:09
Hier werkt het ook goed, TweakDSL/Cambrium Rotterdam.

En vanaf de server in Adam werkt hij ook goed.

paas
05/12/03, 13:26
Ik heb ook pas een server laten omnummeren. Het bereiken van de betreffende websites is nooit een probleem geweest.

Wel hadden enkele klanten problemen met email.

Dit kwam doordat het 'oude' ip-adres ook nog aktief was. Dit doet men om te voorkomen dat sites en email niet meer bereikbaar zijn.
Echter, als de server al enkele dagen draait op het nieuwe ip-adres, moet de koppeling tussen de server en het oude ip-adres worden losgelaten.

Als dat niet gebeurt kun je problemen blijven ondervinden.

Vraag dus na, of kijk het zelf na, of de 'oude' koppeling daadwerkelijk niet meer bestaat.