PDA

Bekijk Volledige Versie : waarschuwing: web2day.nl



cridea
04/12/03, 11:24
Dit bedrijf belde me zojuist op, het ging ongeveer zo:

- Zoals u weet heeft u dit hele jaar een gratis proefplaatsing gehad van uw bedrijf op web2day.nl Wij bellen u nu op om te vragen of u wilt verlengen en natuurlijk om door te geven hoeveel bezoekers wij hebben nl. 8000 per dag. Wij hebben de volgende gegevens genoteerd staan **** er is ook nog ruimte voor plaatsing van een e-mailadres en URL dat zit allemaal bij de prijs inbegrepen en ook nog een logo en foto blablabla
- Wat mag die prijs dan wel niet zijn?
- blablabla 250 euro per jaar blablabla
- Ik vind dit geen manier van zakendoen, aangezien u net doet (ik citeer "Zoals u weet blablabla") alsof wij ons hier zelf voor hebben aangemeld.
- Ja maar dat heeft u ook want elk bedrijf dat zich inschrijft bij de kvk gaat ermee akkoord dat zijn gegevens voor commerciele doeleinden gebruikt worden blablabla
- Ga u maar lekker iemand anders in de maling nemen.
- Ik neem u niet in de maling want elk bedrijf dat zich inschrijft bij de kvk gaat ermee akkoord dat zijn gegevens voor commerciele doeleinden gebruikt worden blablabla
- U begrijpt prima wat ik bedoel, goedemorgen.


Persoonlijk krijg ik niet zo heel vaak dit soort brutale figuren, dus nu effe stoom afblazen met deze topic :-) en natuurlijk hiermee zij iedereen gewaarschuwd voor de gladde verkopertjes van dit bedrijf.

cridea
04/12/03, 12:02
Aanvulling:

Ook very sneaky:

Ze zeiden aan het begin bij het aantal bezoekers:

We bellen u natuurlijk ook om te vertellen hoeveel hits er naar onze site zijn geweest, nu dat waren er 240.000 per maand, dat zijn 8000 bezoekers per dag.

Aan het begin van de zin zijn het hits, aan het einde van de zin opeens bezoekers geworden.

Erik
04/12/03, 12:12
Kansloze figuren altijd..:)

superior-is
04/12/03, 12:15
Helaas zijn er wel meer meer bedrijven zo'n ongeloveloze deal hebben. Pas geleden hadden wij qlik.nl (ofzoiets) aan de lijn. Ongeveer hetzelfde verhaal.

Rik
04/12/03, 13:22
Hier waarschuwd de KvK er ook voor, dat er vaak geprobeerd gaat worden om spookfacturen te innen...

Gewoon goed in de gaten houden wat je wel, en niet zelf hebt aangemeld/aangevraagd, de rest: "opzouten" ;)