PDA

Bekijk Volledige Versie : Krassen systeem



Dreas
03/12/03, 20:29
Wij hebben een krassen systeempje ontwikkeld met de combinatie Flash en PHP. De hele administratie interface is PHP gestuurd waardoor alle plaatjes webbased vervangen kunnen worden. Tevens kunnen kansen worden ingesteld, time-outs etc.

Graag hoor ik jullie commentaar op het grafische aspect. Tevens hoor ik graag of mensen interesse hebben in een licentie op deze applicatie voor hun site (bijvoorbeeld om gratis hosting/domeinnamen weg te geven en op die manier meer bezoekers te trekken).

Zie: http://scratch.maxview.nl/

Icheb
03/12/03, 20:32
Ziet er wel grappig uit, maar misschien is het met flash mogelijk om ervoor te zorgen dat je niet in ieder vakje individueel moet klikken voor je kan krassen. En dat als je > 75 % heb weggekrast het nummer er al afgaat, op deze manier moet je zoveel wegkrassen dat maar weinig mensen het zullen doen denk ik...

Verder vind ik het er persoonlijk wel goed uitzien, al zijn de gebruikte plaatjes ietsje pixelig (is dat een woord ?)

Dreas
03/12/03, 20:34
Gebruikte plaatjes zijn inderdaad lelijk. Ik ben geen designer ;)

Over dat andere punt. Wij hebben deze hinderingen expres ingebouwd. Het is n.l. de bedoeling dat mensen er wel ietsje moeite voor doen en op die manier iets langer op de site blijven. Anders is het helemaal .. kras en weg.

xserve
03/12/03, 20:57
Grafisch vind ik het heel erg slecht!

Maar het idee is leuk.
Kan je ook zeggen dat er één vakje een plaatje achter moet zitten en dat ze maar drie vakjes mogen krassen, en als één van die hokjes ook het logo zat dat je dat met een php variabele dat doorgeeft aan de volgende pagina?

Dreas
03/12/03, 21:06
Ehm. Dat zit in deze versie niet ingebouwd maar uiteraard is zo'n versie redelijk makkelijk te maken gebaseerd op deze code ..

Santario
04/12/03, 01:43
En wat biedt dit script meer dan de gratis script van krassen die ik gezien heb op Hotscripts?

Dreas
04/12/03, 10:25
Heb je een URL? Ik zie niets dat hier direct op lijkt .. hooguit wat "simpelere" versies van min of meer hetzelfde concept.

br66
06/12/03, 10:45
Cool! Ik zoek dit scriptje al een tijdje maar kan het op de een of andere manier niet vinden. Heeft iemand de code of een link voor mij?

Dreas
06/12/03, 11:08
Op hotscripts.com staan enkele gratis scripts. Dit "script" hebben wij zelf onwikkeld.

Er even vanuitgaan dat niemand de boel gaat lopen verstoren (deze URL is niet in productie).

http://scratch.maxview.nl/admin/
Username: admin
Pass: admin

Gelieve niets te verwijderen of wijzigen zonder het terug te zetten. Dat werkt echt wel ;)

Raptor
06/12/03, 11:15
Yay ik heb iets gewonnen.

br66
06/12/03, 11:17
Ja ik ook!! Maar ik zocht eigenlijk dat flashscriptje..... op hotscripts gekeken maar niet gevonden........ misschien moet ik mijn bril er bij opzetten.

Raptor
06/12/03, 14:49
Nu krijg ik dit:


Warning: Unable to access templates/mail/new_winner.mail in includes/template.inc.php on line 10

Warning: fopen("templates/mail/new_winner.mail", "r") - No such file or directory in includes/template.inc.php on line 10

Warning: stat failed for templates/mail/new_winner.mail (errno=2 - No such file or directory) in includes/template.inc.php on line 11

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in includes/template.inc.php on line 11

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in includes/template.inc.php on line 12

Uw email adres is aan onze database toegevoegd. U ontvangt zo spoedig mogelijk bericht!

MrGlass
06/12/03, 14:57
hmmm... er gaat iets niet goed...
Ik had 3 domein plaatjes...

Krijg ik de volgende tekst:
U heeft gewonnen!
De prijs:

5% korting

Dreas
06/12/03, 15:00
Hmm dat kreeg je hiervoor niet?

Kan zijn dat er nog klein foutje in zit :P Boel moet zowieso nog eens nagelopen worden. Eerst maar een licentie verkopen ;)

WHL aanbieding:
EUR 50,- excl. 19% btw voor een heel jaar!

xserve
06/12/03, 17:20
Dat lijkt me niet helemaal de goede volgorde.

Als u eerst de auto koopt, dan zullen we daarna kijken of we de deuk kunnen uitdeuken.

FSCJasper
06/12/03, 17:25
Bij mij ook foutje..ik had hosting gewonnen en kreeg 5 % :(
Wel leuk script inderdaad, kan je wel iets mee denk ik :)

Dreas
06/12/03, 17:26
Haha is ook niet de goede volgorde. En in de versie die ik gebruikt zit geen fout ;) Maar heb de test versie online gezet (en de admin dus open) en dan kan er inderdaad iets verkeerd gaan.

Maar nogmaals .. we hebben een foutvrije versie. Ben wel benieuwd wanneer je die fout precies kreeg ...

Dreas
06/12/03, 17:28
Hmm ik zal er vanavond even naar kijken dan. De templates waren eerst deels in bestanden en hebben we toen naar MySQL overgezet. Heb misschien perongelijk een iets oudere versie als demo gekopieerd ;)

FSCJasper
06/12/03, 17:28
Ik kreeg die fout wanneer ik alle vakjes had opengemaakt en mijn prijs wilde ophalen. Toen kreeg ik maar 5 % ipv mijn hostingpakketje :P

belookgratis
06/12/03, 18:00
zelfde hier

FSCJasper
06/12/03, 18:14
Durft gewoon geen hostingpakket weg te geven he;)

Raptor
06/12/03, 19:16
Ik heb wel een hostingpakket gewonnen! :)

Rik
06/12/03, 19:18
Me to, waar kunnen we deze opeisen ?

Raptor
06/12/03, 19:21
Het werkt, ik heb een 1€ prijs toegevoegd:p

Dreas
06/12/03, 19:41
Uiteraard werkt het ;)

br66
08/12/03, 21:25
Maar nou ben ik nog steeds geïnteresseerd hoe je dat gedaan hebt in Flash! Ik heb 1 link gevonden op hotscripts.com maar die werkte niet...... of heb je het flashgedeelte niet zelf gedaan?

Dreas
08/12/03, 23:03
Dit hele systeem is "from scratch" opgebouwd. Het is programmeer technisch gezien niet gebaseerd op bestaande software.

Je kan dus alleen een licentie bij me afnemen ;)

FSCJasper
09/12/03, 11:04
Hoeveel kost het systeem?

Rik
09/12/03, 12:30
Waar is m'n pakket ? :D
Ziet er leuk uit, leuk voor promotiedoeleinden....

FSCJasper
09/12/03, 12:42
Daarom ,ik zie er wel iets in. Misschien wel leuk als iemand pakket koopt, dat ie 1x gratis mag krassen :)

MrGlass
09/12/03, 15:57
Misschien dat ik 'de bron' ben van alle elende...

In het admin systeem heb ik het aantal prijzen van 1 van die prijzen op -12 gezet... Dat pikte je systeem dus.... Misschien dat daarom de verkeerde prijzen gegevens worden... :o

Dreas
09/12/03, 16:41
De admin is bedoelt voor de eind user van dit systeem dus in die zin niet full proof. We hebben ook geen plannen daar eindeloze controles op te implementeren. Het open zetten van deze admin was alleen even bedoelt voor mensen van WHT om te zien hoe het in elkaar zit.

Een licentie gaat EUR 50 excl. 19% btw kosten per domeinnaam waarop het systeem wordt gedraaid. Dit is alleen voor vaste bezoekers van WHT. Aanbieding geldig t/m 31/12/2003.

Je hebt PHP ondersteuning nodig en een MySQL database.

FSCJasper
09/12/03, 16:46
Wat is normale prijs dan? Na die periode?

Dreas
09/12/03, 16:52
EUR 100 per domeinnaam per jaar. (excl 19% btw)

dabombe
09/12/03, 21:03
Ik kan niet krassen! :(

Dreas
09/12/03, 21:06
Ik wel. Welke fout krijg je? Heb je Flash ondersteuning?

Raptor
09/12/03, 21:39
Voor Euro 50 mag je dan ook wat verwachten? Want dit ziet er nog niet fantastisch uit, misschien straks dat die blokjes veel kleiner zijn zodat het er niet zo blokkering uitziet?

dabombe
12/12/03, 17:06
woei, ik kan nu wel krassen. Heb zelfs gratis hosting gewonnen.! En nu wil ik ook die prijs he !! }:]

/edit lol, na emailadres te heben ingevoert, Een hele reute meteut errors :D

Dreas
12/12/03, 17:11
Iemand heeft de kansen voor gratis hosting heel hoog gezet ;) Geen wonder dat je die dan wint :P

Dreas
23/12/03, 23:44
Omdat we zelf geen/weinig tijd hebben voor de doorontwikkeling van dit systeem zijn we opzoek naar een partner die eventuele bug testing kan doen en tegen een percentage wil helpen met het verkopen en opzetten van het systeem. Iemand interesse?

MaVeR Larry
24/01/04, 12:45
Origineel geplaatst door Dreas
Omdat we zelf geen/weinig tijd hebben voor de doorontwikkeling van dit systeem zijn we opzoek naar een partner die eventuele bug testing kan doen en tegen een percentage wil helpen met het verkopen en opzetten van het systeem. Iemand interesse?

Graag wat meer informatie naar info@secure-is.nl

vr gr,
MaVeR

www.secure-is.nl

MaVeR Larry
24/01/04, 12:53
Origineel geplaatst door Dreas
Wij hebben een krassen systeempje ontwikkeld met de combinatie Flash en PHP. De hele administratie interface is PHP gestuurd waardoor alle plaatjes webbased vervangen kunnen worden. Tevens kunnen kansen worden ingesteld, time-outs etc.

Graag hoor ik jullie commentaar op het grafische aspect. Tevens hoor ik graag of mensen interesse hebben in een licentie op deze applicatie voor hun site (bijvoorbeeld om gratis hosting/domeinnamen weg te geven en op die manier meer bezoekers te trekken).

Zie: http://scratch.maxview.nl/

Leuk idee. heb het nog niet eerder ergens gezien.

Vr gr,
MaVeR