PDA

Bekijk Volledige Versie : Carrier independant datacenters?



StRuJeKeR
03/12/03, 14:21
Weet er iemand of er in belgië nog andere carrier-independant datacenters zijn buiten interxion(zaventem) en lcl (diegem)?

frankske
03/12/03, 23:38
vroeger had je het CyberCenter van KPN, maar daar is niet zo schitterend veel keus (bij LCL ook niet, maar soit). Belgacom heeft dat echter een tijdje geleden overgenomen, dus ik denk dat dat een Belgacom-only datacenter wordt.

De laatste prijzen die ik had van KPN doen me vermoeden dat het center vrij leeg was, de prijzen waren ZEER goedkoop (voor de Belgische markt toch).

brambi
04/12/03, 00:26
Level3 denk ik ook.

frankske
04/12/03, 00:29
iets waar de stroom elke maand wel eens uitvalt, noem jij dat een datacenter? :)

brambi
04/12/03, 00:37
Origineel geplaatst door frankske
iets waar de stroom elke maand wel eens uitvalt, noem jij dat een datacenter? :)

We hebben er denk ik toch een 2 jaar gestaan met, denk ik, één stroompanne. Sinds dat we er weg zijn is het naar het bergaf gegaan. Het datacenter heeft wel mooie snufjes. De bezettingsgraad geeft ook niet al te veel vertrouwen.

frankske
04/12/03, 00:40
laatste tijd is het erg met de stroom (hoor ik van allerhande kanten). Bijna iedereen trekt er ook weg (zelfs van de BNIX spelers die er vroeger zaten zijn, is een zeer grote hoop er weg).