PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat moet ik met deze onzin ?



Phobos
02/12/03, 12:03
Author Message
Beyonder
aktieve deelnemer



Geregistreerd: Mar 2003
Berichten: 464
Colinks
Bevalt het bij Colinks ?


28-11-2003 14:43

Phobos
02/12/03, 12:06
Origineel geplaatst door Phobos
Author Message
Beyonder
aktieve deelnemer



Geregistreerd: Mar 2003
Berichten: 464
Colinks
Bevalt het bij Colinks ?


28-11-2003 14:43


Wie is/moet deze persoon ?

Ik word constant lastig gevallen per email door ene Beyonder (akkermansr@hotmail.com), nu ook al op het forum.

Meneer beyonder wil mij waarschuwen omdat "CoLinks Faillliet zou gaan" ik heb al meerere male teruggegeschreven dat ik very happy ben bij CoLinks en er niet aan denk om te verhuizen. Toch blijft deze persoon mij lastigvallen ( nu ook al op het forum). Is het mogelijk om private messages van bepaalde personen te blokkeren?

paulmatthijs
02/12/03, 15:23
Beyonder = Remon Akkermans = Mr Coloheaven (ex, want coloheaven is failliet evenals de heer akkermans). meneer verblijft momenteel in Polen.

Vaxon Networks
02/12/03, 16:48
Hij doet anders mij wel aanbiedingen via email waar ik momenteel niet erg veel zin in heb.

Ik ben erg tevreden over colinks, dus zie geen reden om weg te gaan. Ik word helemaal gek van mensen die mij weg proberen te halen van Colinks. Ik vind dat geen profesioneel gedrag en ik vraag bij deze om op te houden met deze onzin. Ik heb er geen zin in!!!!

electric
02/12/03, 16:52
Origineel geplaatst door paulmatthijs
Beyonder = Remon Akkermans = Mr Coloheaven (ex, want coloheaven is failliet evenals de heer akkermans). meneer verblijft momenteel in Polen.

Kom op zeg. Dat hij uit coloheaven is ( wat NIET falliet is ) hoeft niet te beteken dat dat ook geld voor Remon zelf. En hij sins een paar weken inderdaad verhuis naar Polen (heb nog geregeld contact met hem )

Dat hij contact met jullie zoekt vind ik inderdaad niet netjes, maar een beetje normaler reageren mag ook wel :r

Phobos
03/12/03, 10:25
Origineel geplaatst door electric


Kom op zeg. Dat hij uit coloheaven is ( wat NIET falliet is ) hoeft niet te beteken dat dat ook geld voor Remon zelf. En hij sins een paar weken inderdaad verhuis naar Polen (heb nog geregeld contact met hem )

Dat hij contact met jullie zoekt vind ik inderdaad niet netjes, maar een beetje normaler reageren mag ook wel :r


Maar toch krijg ik aanbiedingen van Coloheaven ?
Ondertekent door beyonder / Remon akkermans ?

Waarom doet deze man nog steeds aanbiedingen als hij uit deze eenmanszaak is gestapt?

superior-is
03/12/03, 10:39
Goeie, maar het is niet onbekend dat Remon een soort van vete heeft met Colinks.

Warsaw PL
03/12/03, 10:42
Origineel geplaatst door electric


Kom op zeg. Dat hij uit coloheaven is ( wat NIET falliet is ) hoeft niet te beteken dat dat ook geld voor Remon zelf. En hij sins een paar weken inderdaad verhuis naar Polen (heb nog geregeld contact met hem )

Dat hij contact met jullie zoekt vind ik inderdaad niet netjes, maar een beetje normaler reageren mag ook wel :r

Tilburgikov, Poland zeker ?
Gewoon het ouwe verhaaltje !!!!

En hoe hoor je WEL te reageren op iets dat niet netjes is ?

superior-is
03/12/03, 13:56
Origineel geplaatst door Warsaw PL


Tilburgikov, Poland zeker ?
Gewoon het ouwe verhaaltje !!!!
?

Grappig, jij komt altijd om de hoek kijken als het om Remon gaat. Fetish? Anyhoo, zelfs Remon kan niet zo goed IP spoofen, dus die zit echt in Polen.

Imho, gaat deze topic nergens naar, maar misschien kan de OP Domenico even PM-n m.b.t. blokkeringsverzoeken.