PDA

Bekijk Volledige Versie : Aanbiedingen Januari/Februari



HostingworX
16/01/03, 17:48
Aanbieding 1

Vanaf 29 januari t/m 28 februari, alle .NL domeinen voor particulieren tegen kostprijs voor het eerste jaar, dat betekent slechts 8,60 Euro voor een .NL domein! Er zijn verder geen voorwaarden. Dus bel of mail ons snel om uw domeinnamen te reserveren, dan registreren wij ze op 29 januari tegen kostprijs.

Aanbieding 2

Plaats uw server 1 maand gratis in ons netwerk, en mocht het u bevallen en u wilt een colocatiepakket afnemen, betaal na die gratis maand geen setupkosten. Bel of mail ons voor een afspraak!

Telefoon : 0900-4932467
E-Mail : sales@hostingworx.net
Of kijk voor meer info op http://www.hostingworx.net

cridea
17/01/03, 07:36
Origineel geplaatst door HostingworX
Aanbieding 1

Vanaf 29 januari t/m 28 februari, alle .NL domeinen voor particulieren tegen kostprijs voor het eerste jaar, dat betekent slechts 8,60 Euro voor een .NL domein! Er zijn verder geen voorwaarden. Dus bel of mail ons snel om uw domeinnamen te reserveren, dan registreren wij ze op 29 januari tegen kostprijs.

Aanbieding 2

Plaats uw server 1 maand gratis in ons netwerk, en mocht het u bevallen en u wilt een colocatiepakket afnemen, betaal na die gratis maand geen setupkosten. Bel of mail ons voor een afspraak!

Telefoon : 0900-4932467
E-Mail : sales@hostingworx.net
Of kijk voor meer info op http://www.hostingworx.net

Misschien wel aardig om even te vermelden wat het na dat ene jaar moet gaan kosten (die domeinnaam).

HostingworX
17/01/03, 14:16
ja, inderdaad je hebt gelijk..zal de normale prijs worden, 21 euro per jaar.

Dennis
25/01/03, 11:08
Dat is wel erg duur vind ik. Het kost jouw het 2e jaar maar 7euro.

Hans
25/01/03, 11:26
Origineel geplaatst door dennis00
Dat is wel erg duur vind ik. Het kost jouw het 2e jaar maar 7euro.

Vergeet je de deelnemersbijdrage categorie I à 600 euro per jaar niet ? :)

Dennis
25/01/03, 11:35
:P Daar heb je gelijk in, die is ook erg duur. Maar 20euro, dat is wel erg duur. Wij bieden het nu aan voor 17,50€/jaar.

superior-is
25/01/03, 14:25
Knap hoor. :) Dus een verschil van 2,5 euro maakt iets gelijk al erg duur? Wij zijn dan helemaal giga ultra duur.

WebBizz
25/01/03, 14:37
En wij giga ultra mega super duur :D

Domenico
25/01/03, 15:11
Tja, helaas bepalen veel mensen nog steeds hun keuze bij het registreren van een domeinnaam of het kiezen van een hosting pakket op basis van het maand / jaar bedrag terwijl het vaak toch slimmer is om verder te kijken naar geleverde service en andere zaken.

Ik wil niet zeggen dat goedkoop altijd duurkoop is want dat klopt gewoonweg niet maar soms is het toch wel heel erg duidelijk.

Maar nederlanders blijven nederlanders en die willen over het algemeen toch voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en dat dit niet altijd de beste plaatsen zijn komen helaas veel mensen vaak genoeg achter.

Wat de verschillende prijzen betreft kwa domeinregistratie kan ik niets zinnigs zeggen maar het is natuurlijk wel heel kortzichtig om alleen naar de prijs te kijken.

Kennen jullie het verhaal van een zeker freehosting.nl ? :D