PDA

Bekijk Volledige Versie : Moet ik als ik adverteer op mijn site...



snake
30/11/03, 22:45
Ik ben bezig met een profiel site te maken. Alles gaat gratis worden. Mensen gaan ook kunnen adverteren. maar nu vraag ik me af als ik banners (reclame) op mijn site zet en daarmee mijn geld voor de site rechttehouden verdien, moet ik dan iets speciaal aanvragen kvk of btw nummer of noemmaar op?

Het liefste zou ik naar iemand kunnen mailen die het zeker weet.

Mijn site komen in Nederland en België.

Ik woon in België

Heel hartelijk bedankt.

AlfaHosting
01/12/03, 17:43
Ben je student ?

snake
01/12/03, 18:38
Ik ben nu 17 Jaar en ga nog naar school, Dus ik ben nog student.

Dennis
01/12/03, 19:11
Volgens mij is het alleen verplicht hier inkomensbelasting over te betalen.

RobbertC
01/12/03, 19:13
Verkeerde forum --> juiste forum

resellerhostnl
01/12/03, 19:27
als het echt weinig is dan kijkt de belastingdienst daar niet zo nauw naar, dan betaal je meer aan belasting dan je zelf binnenkrijgt

snake
01/12/03, 20:00
Wat is veel en hoeveel zou ik max mogen verdienen per maand zodat ze er niks op tegen hebben?

En als ze me vinden en zeggen dat het nie mag? Moet ik dan een boete betalen of moet ik dan gewoon alle betaalde banners verwijderen?

TMourik
01/12/03, 20:00
wil je 100% zekerheid, vraag even aan de belastingdienst zelf

snake
01/12/03, 20:28
Maar dan moet ik de belastingdienst van België hebben en die ken ik nie. Het liefste wil ik mailen (niet bellen)

montu
03/12/03, 14:07
Jah dat heb je met studentjes he...
Willen niks per telefoon doen, omdat ze minderjarig zijn.
Ik raad je aan: te bellen of even langs te gaan.
Maar mailen....tsja.....ik zeg verder niks....lol...

"Mensen gaan ook kunnen adverteren" = "Mensen kunnen ook gaan adverteren"

roland
03/12/03, 15:41
Ben je een scholier of een student? In nederland is hier een groot verschil mee (inkomens afhankelijk, stufie, etc). Aangezien je 17 ben denk ik dat jij bij de eerste groep hoort.

snake
03/12/03, 15:48
Ik ben 17 ben heb een jaar overgedaan en zit nu in het 5de van het secundair onderwijs. ik moet nog 1 jaar naar school gaan als alles goedgaat en dan kan ik nog een extra jaar nemen. En dan pas kan ik als ik wil gaan werken of verder studeren.