PDA

Bekijk Volledige Versie : Way2pay



Duoweoguh
30/11/03, 20:50
Hallo,

Zijn er onder jullie ook hosters die pakketten laten betalen via Way2Pay?
Ik heb het idee dat Way2Pay aardig bekend aan het worden is.

RonZo
30/11/03, 20:53
Origineel geplaatst door Duoweoguh
Hallo,

Zijn er onder jullie ook hosters die pakketten laten betalen via Way2Pay?
Ik heb het idee dat Way2Pay aardig bekend aan het worden is.
Jup.... wij doen het :) Maar alleen bij de kleinere paketten. En eerlijk gezegd wordt er weinig gebruik van gemaakt :P

Duoweoguh
30/11/03, 21:10
Dit laat je dus dan achteraf betalen, krijgen ze ook eerst een factuur?

RonZo
30/11/03, 21:27
Origineel geplaatst door Duoweoguh
Dit laat je dus dan achteraf betalen, krijgen ze ook eerst een factuur?
Een nieuwe klant kan er voor kiezen om direct bij het bestellen te betalen met w2p en krijgt daarna een factuur waarop is aangegeven dat het verschuldigde bedrag is voldaan op de w2p rekening.
Bestaande klanten krijgen een electronische factuur (nu al? ja nu al :p )en hebben toegang met inlog en passwd om de factuur ook op het inet te bekijken. Daar is ook een w2p button opgenomen. Ze kunnen echter altijd kiezen om de factuur op de gebruikelijke manier (bancair) of via w2p te voldoen.

Duoweoguh
30/11/03, 21:53
oke, bedankt voor de info!

thema
30/11/03, 22:03
Ik maak er ook gebruik van maar tot nu weinig animo voor. Zal in de loop van de tijd wel aantrekken denk ik. Ze zijn bezig met een enorme marketingcampagne.

Duoweoguh
01/12/03, 09:45
Ja dat viel mij ook al op, je krijgt per post info, via radio/tv, via internet.....

Raptor
01/12/03, 11:50
Ik zal er ook even naar kijken, als particulier kan het ook nog wel eens handig zijn :)

4EuroHosting
01/12/03, 12:12
Is er een probleem met hun site ?

Of gebruik ik de verkeerde URL ?
www.way2pay.nl & www.way2pay.com geven beiden de volgende melding:
An error occurred on the server when processing the URL. Please contact the system administrator.

Rik
01/12/03, 12:25
Origineel geplaatst door 4EuroHosting
Is er een probleem met hun site ?

Of gebruik ik de verkeerde URL ?
www.way2pay.nl & www.way2pay.com geven beiden de volgende melding:
An error occurred on the server when processing the URL. Please contact the system administrator.

Bij mij doen ze het gewoon hoor...

Raptor
01/12/03, 12:27
Het probleem ligt idd bij jou, ik heb gewoon de site bezocht en kan er nog steeds op.

boomaugurk
01/12/03, 13:55
Origineel geplaatst door RonZo

Een nieuwe klant kan er voor kiezen om direct bij het bestellen te betalen met w2p en krijgt daarna een factuur waarop is aangegeven dat het verschuldigde bedrag is voldaan op de w2p rekening.
Bestaande klanten krijgen een electronische factuur (nu al? ja nu al :p )en hebben toegang met inlog en passwd om de factuur ook op het inet te bekijken. Daar is ook een w2p button opgenomen. Ze kunnen echter altijd kiezen om de factuur op de gebruikelijke manier (bancair) of via w2p te voldoen.


Ikke niet helemaal begrijp. Betekent dit dat als een klant met Way2Pay iets koopt op je site, dat dan de koop nog helemaal niet rond hoeft te zijn? Omdat je zegt dat ze die factuur ook gewoon kunnen voldoen... Of is dat dan een probleem tussen de klant en Way2Pay? Zodat jij je geld wel altijd van Way2Pay kan incasseren?


Ik zoek ook zoiets voor een van onze sites (online kledingverkoop). We hebben nu PayPal en gewoon betaling vooraf op onze rekening. PayPal maakt hoogstens 5% gebruik van, de overige 95% maakt gewoon van te voren over. Rembours doen we niet, want als ze dan niet afhalen krijgen wij het pakketje terug, ontvangen geen geld maar zijn wel 13 euro porto kwijt... Op zoek naar iets nieuws dus... Nou had ik pas gesproken met Wallie, www.wallie-card.nl, maar ik barste in lachen uit toen die verkoopster me vertelde dat hun marge 20% van de omzet bedraagt!!! Ik vond het al verdacht dat ze dat perse door de telefoon wilde vertellen en me niet gewoon de prijzen wilde mailen of dat ze ze niet online durven zetten.


Maar dat Way2Pay klinkt wel goed!

4EuroHosting
01/12/03, 13:57
Origineel geplaatst door Raptor
Het probleem ligt idd bij jou, ik heb gewoon de site bezocht en kan er nog steeds op.

Op mij Windows machine krijg ik de site open.
Op mijn Linux machine (Mozilla browser) heb ik nog steeds dezelfde fout.

Er is dus blijkbaar toch iets mis met hun site.

boomaugurk
01/12/03, 14:08
als je nou voordat je gaat blerren dat een site niet werkt deze eerst even met je Internet Explorer checkt dan weet je waaraan het ligt ;)

Raptor
01/12/03, 14:31
Doet deze het wel?
https://www.way2pay.nl/w2p4visitor/default.asp

superior-is
01/12/03, 14:55
Die doet het wel onder linux + firebird. Zeker een of andere suffige sniffer op de html los gelaten. 'Ohhhh, da's geen internet explorer -> raus!'

superior-is
01/12/03, 14:56
Origineel geplaatst door boomaugurk
als je nou voordat je gaat blerren dat een site niet werkt deze eerst even met je Internet Explorer checkt dan weet je waaraan het ligt ;)

Sommige mensen willen geen monolistische software gebruiken, dank je wel.

RonZo
01/12/03, 15:06
Origineel geplaatst door boomaugurk
Ikke niet helemaal begrijp. Betekent dit dat als een klant met Way2Pay iets koopt op je site, dat dan de koop nog helemaal niet rond hoeft te zijn? Omdat je zegt dat ze die factuur ook gewoon kunnen voldoen... Of is dat dan een probleem tussen de klant en Way2Pay? Zodat jij je geld wel altijd van Way2Pay kan incasseren?

Ik dacht dat mijn verhaaltje toch niet zo moeilijk was? ;)
Als jij nou met je pinpas wat koopt bij een winkel.... Wat krijg je dan? Juist jah een kassabonnetje :)
Dat "kassabonnetje" krijg je niet echt van w2p dus als iemand wat gekocht heeft via de site dan krijgen ze dus achteraf van ons die "kassabon"...



Ik zoek ook zoiets voor een van onze sites (online kledingverkoop). We hebben nu PayPal en gewoon betaling vooraf op onze rekening. PayPal maakt hoogstens 5% gebruik van, de overige 95% maakt gewoon van te voren over. Rembours doen we niet, want als ze dan niet afhalen krijgen wij het pakketje terug, ontvangen geen geld maar zijn wel 13 euro porto kwijt... Op zoek naar iets nieuws dus... Nou had ik pas gesproken met Wallie, www.wallie-card.nl, maar ik barste in lachen uit toen die verkoopster me vertelde dat hun marge 20% van de omzet bedraagt!!! Ik vond het al verdacht dat ze dat perse door de telefoon wilde vertellen en me niet gewoon de prijzen wilde mailen of dat ze ze niet online durven zetten.


Maar dat Way2Pay klinkt wel goed!
Large gebruikt het nu ook. Let wel ff op want niet in elke webshop is het goed te gebruiken. w2p is een asp site en dan moet je niet aankomen met iets als $totalprice want dat snaptie dan niet ;)

4EuroHosting
01/12/03, 17:42
Origineel geplaatst door boomaugurk
als je nou voordat je gaat blerren dat een site niet werkt deze eerst even met je Internet Explorer checkt dan weet je waaraan het ligt ;)

De site werkt dus wel degelijk NIET voor Linux gebruikers.
Is enkel ontwikkelt voor Internet Explorer.

Dus als jij met Way2Pay werkt en ik wil een bestelling doen kan ik dus niet betalen.

Wat doe ik bij gevolg: ik ga een andere host zoeken.

Dan zal jij dus wel gaan 'blerren' (wat dat ook mag zijn ?)

4EuroHosting
01/12/03, 17:45
Origineel geplaatst door Raptor
Doet deze het wel?
https://www.way2pay.nl/w2p4visitor/default.asp

Die doet het wel

boomaugurk
01/12/03, 18:10
Origineel geplaatst door 4EuroHosting


De site werkt dus wel degelijk NIET voor Linux gebruikers.
Is enkel ontwikkelt voor Internet Explorer.

Dus als jij met Way2Pay werkt en ik wil een bestelling doen kan ik dus niet betalen.

Wat doe ik bij gevolg: ik ga een andere host zoeken.

Dan zal jij dus wel gaan 'blerren' (wat dat ook mag zijn ?)


Dat mijn site in de tussentijd even praat met Way2Pay zal jij wel geen problemen van ondervinden. Maar ik vind het wel slordig van ze hoor... daar niet van!

Blerren is toch dat geluid dat baby's maken? ;)

4EuroHosting
01/12/03, 18:14
Origineel geplaatst door boomaugurk



Dat mijn site in de tussentijd even praat met Way2Pay zal jij wel geen problemen van ondervinden. Maar ik vind het wel slordig van ze hoor... daar niet van!

Blerren is toch dat geluid dat baby's maken? ;)

Als ik moet betalen via Way2Pay (ik had er tot vanmorgen niet van gehoord), zou ik toch even op hun site willen gaan kijken WIE ze zijn, WAT ze doen, ...

Blerren: Bleiten zeggen we daar tegen in Belgiƫ :D

thema
01/12/03, 21:29
Origineel geplaatst door boomaugurk

Nou had ik pas gesproken met Wallie, www.wallie-card.nl, maar ik barste in lachen uit toen die verkoopster me vertelde dat hun marge 20% van de omzet bedraagt!!!

Dat zijn een stelletje uitzuigers. Mij hadden een "aanbieding" gedaan van 25%!! En dan nog vertellen dat je dit maar in je prijs moest verwerken...

Bij W2P krijg je overigens een vreselijk dik boekwerk om de betalingen op de juiste manier af te laten handelen. Heel netjes.

overload
01/12/03, 21:35
Ze zijn Walli Walli op zoek naar echte wallies.

Wat een wausen zeg lol

superior-is
01/12/03, 21:35
Origineel geplaatst door thema


Dat zijn een stelletje uitzuigers. Mij hadden een "aanbieding" gedaan van 25%!! En dan nog vertellen dat je dit maar in je prijs moest verwerken...


Als dat werkelijk zo is, dan is die walliecard gewoon gedoemd te mislukken. Hoe leuk ook hun marketingactie moge zijn.

RonZo
01/12/03, 21:38
Origineel geplaatst door superior-is


Als dat werkelijk zo is, dan is die walliecard gewoon gedoemd te mislukken. Hoe leuk ook hun marketingactie moge zijn.
Kun je nog beter een contract aangaan met een visa of mastercard... Vele percenten goedkoper ;)

superior-is
01/12/03, 22:08
Ik bedoel maar. :)