PDA

Bekijk Volledige Versie : Dedi + dataverkeer betalen per gebruik



FSCJasper
30/11/03, 15:22
Wie doet een dedicated server aanbieden, en dan betalen op verbruikt dataverkeer op einde van maand? Zag laatst zo'n aanbieding, dus ben benieuwd of meer dat doen.

Dennis
30/11/03, 15:23
Je weet dat we hier geen aanbiedingen mogen doen?

Verder is vooraf betalen meestal een stuk goedkoper, dan weten beide partijen waar ze aan toe zijn.

FSCJasper
30/11/03, 15:27
Ja, weet ik..als er meerdere dit aanbieden maak ik nieuw topic in aanbiedingen forum ;)

Dat is zo, maar waarom meer betalen als je dat niet nodig hebt. Bijv, ik heb voor 40 gig dataverkeer al verkocht, maar gebruik er maar 2 gig van bijvoorbeeld..dan is het zonde voor die 40 gig te betalen en is dit betere oplossing lijkt me.

xserve
30/11/03, 15:50
Waarschijnlijk bieden meer dan de helft van alle gewone dedicated leveranciers dit aan. Alleen voor een hogere GB prijs. Dus dan zou ik als ik jou was maar alvast een nieuw topic aanmaken :)

Pantsy
30/11/03, 16:04
Wij kunnen dit ook leveren alleen zijn de prijzen hoger zoals xserve al aangaf.

FSCJasper
30/11/03, 16:37
Origineel geplaatst door xserve
Waarschijnlijk bieden meer dan de helft van alle gewone dedicated leveranciers dit aan. Alleen voor een hogere GB prijs. Dus dan zou ik als ik jou was maar alvast een nieuw topic aanmaken :)

Gebeurt ;)

Ik vind dit persoonlijk goede optie, omdat ikzelf al zo'n 40 gig heb uitgedeeld, en er maar niet eens 3 gig van gebruikt wordt :)