PDA

Bekijk Volledige Versie : OsTicket.nl is nu actief...



myowncam
28/11/03, 14:41
De nederlandse site in nu actief.. Timminste voor de meeste servers dachten we zo.

http://www.osticket.nl

Voor opmerkingen aanbevelingen enz.. staan we open.

Dus geef je idee of wat je wilt maar open op de site...

En wat me wel opviel was die 30 minuten van overload... Hij bedoeld ermee de outlook voor de klanten niet de install enz..

Ik kan het mis hebben :-)

djenzie
28/11/03, 14:44
Verander het lettertype op de site ff in verdana :P

FSCJasper
28/11/03, 14:49
Demo werkt neit..wil ik wel graag zien eigenlijk.

myowncam
28/11/03, 15:00
Als je een beetje leesde zag je al gelijk dat de site in opbouw is....
Hij is net 1 uur te zien op het internet(we waren dus al snel met het forum erop te zetten...

Een demo te zetten zal dus aan gewerkt worden.

En ja die vraag had je al gelijk op ons forum kunnen stellen die werkt namelijk wel...

FSCJasper
28/11/03, 15:03
Kan wel, mar waarom in forum zetten als ik het je op deze manier ook kan brengen? Ik nam aan dat je toch je topic was bij aant houden namelijk. Ik las dat de site in opbouw was,meldde het alleen..

myowncam
28/11/03, 15:19
Het melden en verzoeken kan gewoon op http://www.osticket.nl zie geen reden waarom dat hier zou moeten...
(lijkt me een beetje spam na wat mogenlijk is)

Voor vervolg vragen en opmerkingen verzoek ik daarom ook een ieder gewoon dat te doen op ons forum..

Elk idee en voorstelling is mogenlijk.

We zoeken nog wat helpers.....

Anders als "'hoster" vertel je mij wat jij denkt en doet dan net wat ik als klant niet zou willen(Ik dacht) ..Da's een goede die hoor je niet zo vaak... Klant is namelijk Koning hoop dat je dat geen klanten kost....

Ik sluit daarom vanaf onze kant ook deze reacties af op dit forum.

Elke vraag opmerking kan via onze pagina.....

Raptor
28/11/03, 22:17
Origineel geplaatst door myowncam
Als je een beetje leesde zag je al gelijk dat de site in opbouw is....
Hij is net 1 uur te zien op het internet(we waren dus al snel met het forum erop te zetten...

Een demo te zetten zal dus aan gewerkt worden.

En ja die vraag had je al gelijk op ons forum kunnen stellen die werkt namelijk wel...

Leesde????????????????????????

Voor de rest is hij erg lelijk in vergelijking met de Engelse site qua opmaak.

electric
29/11/03, 00:39
ik zeg niet dat mijn site mooi is maar dit hier aan moet nog verdomd veel aan gebeuren :D

myowncam
30/11/03, 01:43
De nederlandse (beta) versie van OsTicket is nu online om te testen...
http://www.osticket.nl

We hebben deze al getest. Niet alleen de outlook maar ook de setup is gemaakt in het Nederlands .. Ja natuurlijk zullen er best wel wat taal fouten inzitten en/of iemand wil wat anders hebben. We horen dat ook graag op ons forum....


Hopenlijk met veel plezier....

iFast
30/11/03, 14:40
is dat osticket ook van oscommerce.com?

myowncam
30/11/03, 15:14
Voor zover wij dat weten is dat een hele andere ticket systeem.
We hebben nu ook een demo online gezet zodat je ookkan zien hoe het eruit ziet.....

Dillard
05/12/03, 20:39
Werkt best grappig, heb dat een week of 4 geleden geinstalleerd op een van onze servers als test en ik denk dat we het binnenkort ook werkelijk in gebruik gaan nemen. Heeft best wel wat voordelen tov mailen plus het is makkelijker om met meer mensen aan calls te werken ipv met z'n allen in een IMAP-box te vroeten :)

Qweb
06/12/03, 03:17
Dillard,

Ik wil niet lullig doen hoor, maar dit principe bestaat natuurlijk al erg lang. Het lijkt wel alsof jij denkt dat osticket.nl dit heeft "bedacht"....

Ik probeer trouwens de demo door te nemen maar hij kan de mailbox niet openen. Ik probeer later nog wel.

Dillard
11/12/03, 18:27
Qweb: het was niet mijn bedoeling om te doen voorkomen dat OsTicket het heeft bedacht.... Ik zeg alleen maar dat dit leuk werkt in plaats van met z'n allen in een IMAP-account zitten te rommelen.

Er zijn zeer goede ticketssystemen zoals PerlDesk, maar OsTicket (waar het topic over ging :) ) is OSS en werkt toch naar behoren (als biedt PerlDesk meer mogelijkheden).

crash
11/12/03, 21:27
als ik het lettertype groter wil maken via beeld>tekengrootte>extra groot, dan verandert er niets, behalve de LI-bullets...

advies is je font-stelling te wijzigen van px naar %
zo is de site ook bruikbaar voor slechtzienden...

StarInternet
18/12/03, 12:22
Origineel geplaatst door crash
als ik het lettertype groter wil maken via beeld>tekengrootte>extra groot, dan verandert er niets, behalve de LI-bullets...

advies is je font-stelling te wijzigen van px naar %
zo is de site ook bruikbaar voor slechtzienden...
Daar voor in de functie 'Vergrootglas' voor? Zit niks voor niks in Windows

superior-is
18/12/03, 13:41
Leuk en aardig dat vergroot glas, maar daar is het WAI niet voor ontwikkeld. Trouwens enkel IE (afaik) kan niet px elementen vergroten. Dus dat wordt ems of procentjes.

Cripton
18/12/03, 15:57
ik vind het best een cool idee trouwens. Leuk gemaakt allemaal.

AlfaHosting
22/09/04, 19:34
Is osticket al offline ?
Heeft iemand een nederlandse vertaling ?

Mikey
23/09/04, 00:27
Free SpeedStream WebCam Software and Free Webcam hosting site.

Version 4.10 to download at download....


Select country flag. Best resolution to watch 1024 x 768 .

XS-24
28/09/04, 18:17
dat zit ik ook....

kilian
28/09/04, 19:15
Wekom bij MyOwnCam's Gratis SpeedStreaming Webcam Community.
Wij van MyOwnCam.nl geven je een Gratis service dat niemand anders zou doen of doet.
Heb je ooit een Gratis Web Cam hosting pagina gezien die geen vervelende banners op de pagina heeft?
Je bent nu op een pagina die geen vervelende banners op de pagna of op gebruikers pagina's plaats!
Wordt nu een gebruikermet het downloaden van onze gratis streaming webcam programma.


Is dat de goede site?

tvm
29/09/04, 16:19
neen

FSCJasper
29/09/04, 17:13
Topic is ook al oud..

kilian
29/09/04, 18:01
ah... vond het al raar.

In dat geval, slotje?

wbakker-letsgoonline
30/09/04, 08:29
lol vaag :P dacht hmm er is een nieuw ticket systeem uit zie ik dat de topic harstikke oud is...

bmnbugger
08/06/10, 15:45
lol vaag :P dacht hmm er is een nieuw ticket systeem uit zie ik dat de topic harstikke oud is...

Valt wel mee toch :thumbup:

Domenico
08/06/10, 15:55
Hmm, ik denk dat je het record thread bumping hebt gehaald.

GEFELICITEERD! Je hebt de wht 'ignorant' award gewonnen. Gratis af te halen in Groningen. Pffffff