PDA

Bekijk Volledige Versie : wat is dit waard in jullie ogen?



domeinverkoop
27/11/03, 15:11
Mod-edit: En jij bent zo DOM om meteen te gaan verkopen, dacht dat je je eerst eens met wat andere zaken zou gaan bemoeien, is dus blijkbaar niet de bedoeling...

Opgelost, en tot ziens Piponiels :mad:

Myrdhin
27/11/03, 15:14
Op dit moment nog niet veel omdat ze pas geregistreerd zijn... Maarre, piponiels, het staat niet erg leuk als je onder andere namen hier weer het forum gaat volgooien met je 0-day geregistreerde namen, zorg er in ieder geval voor dat het aantal nuttige posts wat hoger wordt....

domeinverkoop
27/11/03, 15:21
Ik heb een PM geschreven naar de ADMIN, en alles uitgelegd.
En ik vraag een appriasal, dus een inicatie voor als iemand wat vraagt. Dit had je mij ook even in een pm kunnen sturen ipv op het forum te gooien.

Rik
27/11/03, 15:27
Origineel geplaatst door domeinverkoop
Ik heb een PM geschreven naar de ADMIN, en alles uitgelegd.
En ik vraag een appriasal, dus een inicatie voor als iemand wat vraagt. Dit had je mij ook even in een pm kunnen sturen ipv op het forum te gooien.

Zorg nu maar dat ik de komende 7 dagen niet één advertentie van je zie... dan komt het "misschien" nog wel goed...

domeinverkoop
27/11/03, 15:27
Ik vraag een waarde van de namen?
Zoals heel veel mensen dit doen! Mijn persoonlijke mail meende ik wel hoor. Maar dit slaat echt alles. PM me dan gewoon ipv anderen vanalles te zien en toegeschoven te krijgen.

domeinverkoop
27/11/03, 15:29
ok , dat is afgesproken Rik.

Rik
27/11/03, 15:30
Origineel geplaatst door domeinverkoop
Ik vraag een waarde van de namen?
Zoals heel veel mensen dit doen! Mijn persoonlijke mail meende ik wel hoor. Maar dit slaat echt alles. PM me dan gewoon ipv anderen vanalles te zien en toegeschoven te krijgen.

Normaal krijg je direct een ban nadat je al eerder een ban hebt gehad, ik geef je nu een kans, en je gaat direct weer met je domeinen aan de wandel... je bent best koppig...

Nogmaals ga je eens een weekje met "hostingzaken" bezighouden, of iets anders...