PDA

Bekijk Volledige Versie : Ticket system 2



myowncam
27/11/03, 01:01
Ik was inderdaad wat verwarrend.

We zijn druk bezig met osticket om het systeem in het Nederlands te maken.

We hebben contaten met osticket ontwerpers en ziet er goed uit, we hopen binnen 1 maand de release van de eerste Nederlandse versie online te hebben...

Probleem zit er in dat er een update aan komt van de versie die ze nu hebben, dat proberen we nu zeer snel met hulp van hun op te lossen.


Daar ik nu voor 99% bevestiging heb is het zo dat osticket een eigen Nederlandse versie krijgt met copy na osticket, zoek ik menseen die mee willen werken met dit project om het te vertalen (nederlandse vertaling) en/of tech support willen doen (moderators) op een Nederlandse osticket forum. Voor vragen kan je me mailen...
Helpers worden uiteraard vermeld op de main pagina...

Meer info over de pagina en alles zal komen in het verloop van deze of komende week..

Hopenlijk ben ik nu wat duidelijker nu...

P.s.
Voor een indruk van het ticket systeem kijk op: http://www.myowncam.nl/support/open.php
Hij werkt dus pas op met spam... Het is een test voor ons en nog in het Engels... Email headers optie staat aan en worden bewaard op onze server dus we kunnen zien wie er een test doet....

Raptor
27/11/03, 11:00
Leuk dat je het gaat vertalen! Maar is het zo veel dat je het niet in je eentje kan?

Ik weet niet en ik heb er ook niet zo veel verstand van.

Ps. Is die laatste zin tekst als dreigement bedoelt ofzo?

overload
27/11/03, 11:59
Ja hallo die hebben wij allang in het Nederlands.

Ongeveer 30 minuten werk ;)

Snap niet waar de moeilijkheid in zit


Edit :

Als je toch zulke goede contacten met de ontwerpers hebt, vraag ze dan of ze niet van MIME gebruik kunnen maken.

Omdat niet van MIME gebruik wordt gemaakt en RFC-822 (e-mail) uitgaat van puur ASCII - dat wil zeggen 7bit tekst - krijg je bij veschillende tekens in je mail niet wat je eigenlijk wil zien.

Daarnaast ontbreken additioneel de References en In-Reply-To velden daar het een reactie betreft op een ontvangen mailtje.

Daarmee zou het automatische response geheel RFC-822 compliant worden.

myowncam
27/11/03, 21:53
Dit kan inderdaad mooi zijn ..

Wat we eigenlijk willen doen is het OSticket voor Nederlanders "die wat minder zijn met de Engelse taal" het wat begrijpenlijker te laten worden.

Dus uitleg over instal endergelijke.... Dan is het ook makkelijker voor hun om er gebruik van te maken. Gewoon een stukje gratis servis waaraan iedereen mee kan werken...

Als je al een Nederlandse versie hebt zou het al een mooie hulp zijn voor ons zijn als je deze zl na mij kan sturen......

En als je vragen hebt omtrent het programma ontwikkeling kan je beter gelijk op het Forum van hun je vraag stellen. Ze zijn nu druk bezig met een Update na osTicket2.0. Dus die wachten we even af...


Scheelt ons inderdaad die 30 minuten, site opzetten kost ook al tijd :-)

En de domein naam www.osTicket.nl is aangevraagt zal dit weekend wel online zijn..

myowncam
27/11/03, 22:01
Origineel geplaatst door Raptor
Leuk dat je het gaat vertalen! Maar is het zo veel dat je het niet in je eentje kan?

Ik weet niet en ik heb er ook niet zo veel verstand van.

Ps. Is die laatste zin tekst als dreigement bedoelt ofzo?

Valt wel mee. En de laatste zin is dat je weet dat als je 100 keer gaat testen ik dat vervelend zou vinden daar dat een andere pagina van ons is die nu wel al online is (werkende versie)....

Aikon
27/11/03, 22:26
ondersteund dat ticketing system Email piping,
denk het niet, dan vind ik zo'n systeem al nutteloos,
aangezien klanten liever mail dan zo'n formpje in te vullen.

Niet?

overload
27/11/03, 22:30
Yep ondersteunt piping.

In feite hoeft de klant het systeem nooit te zien.

myowncam
30/11/03, 21:57
We hebben het even nagevraagt en de optie pop3 geeft je de optie die jij wilt hebben...

Volgend verzoek even via ons forum... http://www.osticket.nl/forum

Bedankt....

thema
30/11/03, 22:07
Misschien een stomme vraag maar Email piping is dat het volgende:
Als een klant een supportemail stuurt naar support@support.nl dat deze emailvraag er automatisch in komt te staan.
Zoiets als Plesk desk?

myowncam
30/11/03, 22:18
Raar dat alle vragen hier komen en niet op http://www.osticket.nl/forum ?

Denk dat dat de juiste site is om je vragen te beantwoorden....

En ja we hebben wel een antwoordt op je vraag...

thema
30/11/03, 22:20
Ik nam eigenlijk aan dat hier wel vragen gesteld konden worden omdat je hier je topic bent gestart...

myowncam
30/11/03, 22:26
Klopt (mischien ook mijn fout) maar de osticket site is klaar en werkend dus vragen over hoe en wat dan graag daar.. om deze site te ontlasten... http://www.osticket.nl
Forum staat er op....

thema
30/11/03, 22:31
Forum staat er op....
Mijn vraag ook