PDA

Bekijk Volledige Versie : Easy-Host.nl + Layout



DGF
25/11/03, 20:54
Door gezeik weg gehaald :S:S en is helemaal niet van hostway.nl geript. Enkelt en idee van af gehaald

Cybafish
25/11/03, 20:56
Heeft het bedrijf ooit gedraaid? Zo ja, hoe lang en hoeveel bezoekers krijg je op een dag c.q. hoeveel klanten heb je?

En is dit alles of krijg je er ook nog klanten bij?

DGF
25/11/03, 21:01
Het bedrijf had in 2 weken 25 klaten,

maar had zeer nog nooit echt gedraait. Ik heb/had geen zin meer er in. Vandaar dat ik heb weg doe!!

Cybafish
25/11/03, 21:28
Het bedrijf had in 2 weken 25 klaten

Was dat toen je droomde, of was je wel wakker toen je dat uit je duimzoog? ;)

Mod-edit Tja, en dat is weer een compleet zinloze opmerking, zoveelste flame.... points4u

Cybafish
25/11/03, 21:46
Hoohoho, wacht even, dit laat ik dus niet zomaar over me heenkomen Rik. Het was een hele serieuze opmerking met een grappige draai eraan. Geloof je zelf dat een website zoals deze 2 weken na zijn lancering 25 hosting klanten heeft binnen gehaald?

[edit] 8 punten :|
Ik mag hopen dat die 8 punten er morgen niet meer staan, anders kun je dit gerust als mijn laatste post op wht.nl beschouwen.

WebBizz
25/11/03, 23:25
Reken er maar niet op dat die punten morgen weg zijn... Hopelijk tot ziens Cybafish!

RonZo
25/11/03, 23:33
Ik wil ook punten:D
Die van DE heb ik al :p
Tot hoeveel punten mag je hier eigenlijk gaan :huh:

Rik
26/11/03, 01:06
Origineel geplaatst door Cybafish
Hoohoho, wacht even, dit laat ik dus niet zomaar over me heenkomen Rik. Het was een hele serieuze opmerking met een grappige draai eraan. Geloof je zelf dat een website zoals deze 2 weken na zijn lancering 25 hosting klanten heeft binnen gehaald?

[edit] 8 punten :|
Ik mag hopen dat die 8 punten er morgen niet meer staan, anders kun je dit gerust als mijn laatste post op wht.nl beschouwen.

Ik wil niet lullig zijn, maar je bent al heel vaak goed weggekomen, plaatst vrij vaak onzinnige opmerkingen waardoor topics weer compleet de verkeerde kant op gaan... we hebben al eerder aangegeven daar strenger tegen op te treden... helaas voor jou ben je de eerste...

Zou het lullig vinden als het meteen een reden voor je is om niet meer te posten, maar ja, dat is je eigen keuze he ;)

Als iedereen nou voortaan ophoud met het verknallen van andermans aanbiedingen en posts... dan hoeven die punten ook niet ;)

Dennis
26/11/03, 11:25
Origineel geplaatst door Rik


Ik wil niet lullig zijn, maar je bent al heel vaak goed weggekomen, plaatst vrij vaak onzinnige opmerkingen waardoor topics weer compleet de verkeerde kant op gaan... we hebben al eerder aangegeven daar strenger tegen op te treden... helaas voor jou ben je de eerste...

Zou het lullig vinden als het meteen een reden voor je is om niet meer te posten, maar ja, dat is je eigen keuze he ;)

Als iedereen nou voortaan ophoud met het verknallen van andermans aanbiedingen en posts... dan hoeven die punten ook niet ;) Ik moet eerlijk zeggen dat ze na een maand volgens mij maar ongeveer 15/20 klanten of zo hadden. Ze waren voornamelijk een webdesign bedrijf (I-magination). Ik zat toen op dezelfde server bij een Amerikaanse host als reseller.

Verder denk ik dat easy-host.nl inclusief design best leuk te verkopen is.

Shr3d
26/11/03, 11:28
Origineel geplaatst door DennisCitus
Ik moet eerlijk zeggen dat ze na een maand maar ongeveer 15 klanten of zo hadden. Ze waren voornamelijk een webdesign bedrijf (I-magination). Ik zat toen op dezelfde server bij een Amerikaanse host als reseller.

Verder denk ik dat easy-host.nl inclusief design best leuk te verkopen is.
Dat dacht ik ook ja :)

purehosting
27/11/03, 08:13
ik heb wel belangstelling, wat wil je er voor hebben ?

DGF
27/11/03, 16:38
Zeg het maar... Mail het anders even

Toon
30/11/03, 14:55
leuk design

ihost
30/11/03, 15:03
Hmm, ik zag dat dit domein elders voor 800 euro werd aangeboden, wellicht dat dat dus de prijs is om van uit te gaan?

Shr3d
30/11/03, 15:04
Origineel geplaatst door ihost
Hmm, ik zag dat dit domein elders voor 800 euro werd aangeboden, wellicht dat dat dus de prijs is om van uit te gaan?
En op www.ver-koop.nl weer voor 1500 :s

Rik
30/11/03, 15:11
Origineel geplaatst door Shr3d

En op www.ver-koop.nl weer voor 1500 :s

Humor, omdat je er hier 300 voor geboden krijgt denk je dat het wel het vijfvoudige op kan brengen elders ?

1500.- euro is beetje TE veel van het goede...
+ op die site is nog niet 1 x geboden, denk ook niet dat het je zal lukken.
Suc6 ermee iig ;)

Shr3d
30/11/03, 16:47
Origineel geplaatst door Rik


Humor, omdat je er hier 300 voor geboden krijgt denk je dat het wel het vijfvoudige op kan brengen elders ?

1500.- euro is beetje TE veel van het goede...
+ op die site is nog niet 1 x geboden, denk ook niet dat het je zal lukken.
Suc6 ermee iig ;)
Interpeteer ik dit nu verkeerd of denk je dat ik de topicstarter ben? :D