PDA

Bekijk Volledige Versie : Sitecheck: Jeba Productions



barus
25/11/03, 15:20
Goede Middag!

Ik ben nu bezig met de site van mijn toekomstige webhostings & Webdesign bedrijf:
www.jeba-productions.com

Op de site is op dit moment nog niks te vinden, maar ik zou jullie willen vragen wat jullie er van vinden en misschien hebben jullie nog wat tips, om bijvoorbeel de leegte van het scherm (vooral in 1600*1200 enz) op te vullen.

Alvast bedankt!

Mvg,

Justin den Braven

The MAzTER
25/11/03, 15:24
...

iFast
25/11/03, 15:32
Terug naar de ontwerptafel met die layout.

roland
25/11/03, 15:37
Om eerlijk te zijn ziet het er naar mijn mening erg simpel uit. Simpel kan super zijn, maar in dit geval niet.

- Persoonlijk vind ik de lijnen te dik
- menu staat te veel naar links, staat nu tegen de linkerkant
- meer variatie aanbrengen (gekleurde strepen doen al wonderen)
- datum verder van de kant af doen
- tekst in het midden niet centreren, bij lange en korte regels ziet het er niet uit
- menu wat opvrolijken, bv een mouseover of ene achtergrond kleurtje of afbeelding.


tip: meer lef nemen, doe es gek en kijk wat daar uitvoort komt.

barus
25/11/03, 15:48
Bedankt voor de tips /kritiek!

Ik weet wel dat het er simpel uitziet, maar wist niet hoe ik de site er wat beter uit kon laten zien, dankzij de tips dus wel.

Heeft iemand nog meer tips die ik eventueel kan gebruiken?

Mvg,

Justin

Cereal
25/11/03, 16:05
De witte achtergrond vervangen door een kleurtje (licht) of een patroon (zoals de site waar je nu naar kijkt ;) )

bjorn
26/11/03, 18:13
:O Niet echt zo goed... :O
Ik kan je wel een leuk designtje van de hand doen als je dat wilt...

Raptor
26/11/03, 18:22
Beetje nep om als designbedrijf zo'n layout af te leveren.

bjorn
26/11/03, 20:30
Ik denk dat hij dat zelf heeft gemaakt!

Raptor
28/11/03, 23:24
De template is er zotezien weer af.

barus
03/12/03, 16:48
Hallo,

Omdat ik het zeer druk heb met andere zaken heb ik nog niks aan de site gedaan. Ik heb ondertussen een aantal templates gemaakt..
Wat vinden jullie ervan?

http://www.jeba-productions.com/template4.htm

greetz,

Barus

wdv
03/12/03, 17:48
1.2 MB voor een site lijkt me een beetje groot (het kost een modemgebruiker ongeveer 3,5 minuut om je site in te laden ;)).

ELTino
03/12/03, 18:00
Origineel geplaatst door barus
Hallo,

http://www.jeba-productions.com/template4.htm

greetz,

Barus

Ik wil niet heel negatief klinken, maar meen je dit serieus?

Als ik kijk op jeba-productions zie ik dat je ook webdesign & hosting in 2004 gaat afleveren. Ik schat dat je weinig opdrachtgevers gaat krijgen met je skills (no offence).

Dan koppel ik het even terug naar je 'template'. Hij is nogal groot (gigantisch zelfs) en je laat weinig zien. Echte eyecandy kan ik het niet noemen en alles gaat langzaam en niet handig. Daarnaast heb je hem met swish gemaakt (staat in je source) en swish is niet geschikt om complete sites in te maken, hoogstens een menu'tje. Laat flash dan ook eventjes in de kast liggen en ga je dan eerst focussen op je HTML vaardigheden. Flash is in zo'n geval een overkill.

superior-is
03/12/03, 19:23
Krijg een wit scherm?

Raptor
03/12/03, 20:06
Hij is nogal sloom, gewoon even wachten.

DeWebhosters
06/12/03, 21:02
Ik zie maar 2 regeltjes tekst.. ?

xserve
06/12/03, 21:32
Maak dan ten minste een "loading" scherm, nu zit je meer dan een minuut naar een wit scherm te kijken!

Over het algemeen: Succes met je volgende ontwerp.

Raptor
06/12/03, 21:43
Origineel geplaatst door DeWebhosters
Ik zie maar 2 regeltjes tekst.. ?
Misschien even wat verder in het topic lezen?