PDA

Bekijk Volledige Versie : naam vraagje



copyfile
20/11/03, 20:49
IK zit al een paar maanden een goede naam de bedenken voor mijn webdesign activiteiten waar later ook hosting bij komt (binnen paar maanden) nu zit ik zelf met deze naam voor bijde activiteiten. Ik vindt hem zelf perfect in de oren klinken en alleen .nl en .net zijn weg dus zou dan .com nemen. Het gaat over deze naam :

SnelOnline

Cybafish
20/11/03, 20:55
Hmm, ik vind hem niet erg spetterend, maar ik zou wel snel de URL weghalen voordat iemand hem registreert.

rq
20/11/03, 22:06
Dit topic kan op twee manieren uitpakken, welke voor de topicstarter allebei negatief zijn ;)

Ontopic: Ik vind m wel pakkend. Maar het hangt een beetje van je doelgroep af. Als je mikt op de beginnende webmaster is deze wel geschikt.

copyfile
20/11/03, 22:21
Origineel geplaatst door rq
Dit topic kan op twee manieren uitpakken, welke voor de topicstarter allebei negatief zijn ;)

Ontopic: Ik vind m wel pakkend. Maar het hangt een beetje van je doelgroep af. Als je mikt op de beginnende webmaster is deze wel geschikt.



Wat bedoel je dat dit op 2 manieren kan uitpakken en dat deze allebij negatief zijn ????????????

Ties
20/11/03, 22:25
In ieder geval dat als je nu niet als de donder snelonline.com gaat registreren, iemand anders het doet! (Nouja, hoeft niet .. Maar de kans is redelijk groot .. )

copyfile
20/11/03, 23:59
Ach ja dan heb ik pech zullen we maar zeggen het gaat me er nu gewoon om of iedereen de naam mooi/goed vindt !

4EuroHosting
21/11/03, 00:04
Als er al een .NL bestaat zou ik die naam nooit registreren.

Stel je hebt een klant die tegen iemand zegt: Ik ben tevreden van mijn host SnelOnline.

Het eerste wat hij intypt als hij thuis komt is snelonline.nl

Hij zal dan bij je concurrent klant worden.

copyfile
21/11/03, 00:57
Heb ik al gechekt verwijst door naar een zoekmachine !

Rik
21/11/03, 01:36
Origineel geplaatst door copyfile
Heb ik al gechekt verwijst door naar een zoekmachine !


Nog wel.....

Nedimension
23/11/03, 05:32
Ik vind hem ook niet echt spetterend. Maar ik zou er voortaan wat voorzichtiger mee zijn om een naam die (eventueel) je graag wilt hebben op een forum te plaatsen. Je hebt er geen idee van hoe vaak dit resulteert in registratie van het domein door een andere partij.

Raptor
23/11/03, 12:17
Inderdaad, als je een goed idee hebt over een naam zou ik hem eerst registreren.

resellerhostnl
23/11/03, 19:17
je kan natuurlijk naar de kvk rennen, snelonline bv nemen en dan snelonline.nl opeisen :P