PDA

Bekijk Volledige Versie : Te koop : ISPHosts.nl



root
20/11/03, 15:52
Wegens overdonderend succes van de enkelvoud nu voor een prikkie de meervoud. Place your bets please

Rik
20/11/03, 15:54
Origineel geplaatst door ensimguru
Wegens overdonderend succes van de enkelvoud nu voor een prikkie de meervoud. Place your bets please

Hahahhahahahaha :p my bet = One Euro

Myrdhin
20/11/03, 15:55
heheheh

Date first registered: 20-11-2003
Record last updated: 20-11-2003

FSCJasper
20/11/03, 15:56
haha, bijna een rip ;)

Ja,even het succes..dat topic is wel het topic, waar in hele domein aanbiedingen , de meeste reply's zijn in gekomen. ;)

root
20/11/03, 15:58
omdat ik je prijs opschroefde mischien ?

UbErZ
20/11/03, 16:15
Ik begin dan maar met het bedrag van 6 euro :D (ECHT BOD! :))

Dentist
20/11/03, 16:55
dan moet ik hem er ook maar bij hebben als ik hem in het andere draadje kan bijhouden: 8 euro... ook een echt bod uiteraard

MacLeod
20/11/03, 19:16
Yo,


Origineel geplaatst door Dentist
dan moet ik hem er ook maar bij hebben als ik hem in het andere draadje kan bijhouden: 8 euro... ook een echt bod uiteraard

LOL:D

ik bied dan ook maar weer mee: Euro 8 * 2 = Euro 16 !! ECHT BOD!

laten we vanaf nu met een factor 2 de biedingen ingaan !:D

root
20/11/03, 20:02
Beste,

Uiteraard was dit nooit serieus bedoeld. Jasper houdt de naam isphost.nl en zal tevens van mij de naam isphosts.nl krijgen. Voor de mensen die nu denken dat we grappe makers zijn. De € 100 eur voor isphost.nl wordt wel betaald.

Bedankt voor de reacties.

MacLeod
20/11/03, 20:21
Yo,

aangezien ik de laatste bieder was op het domein, ben ik de uiteindelijke WETTELIJKE winnaar geworden met mijn bieding.

Je mag mijn bieding dan ook niet zonder redenen cancelen!:D

Ik zal uiteraard geen jurist op je afsturen aangezien het totale bedrag te laag is, de kosten zijn groter dan het uiteindelijke bedrag!

Maar als ik zou willen, sta ik geheel in mij recht, dus let voortaan allemaal op als je 'ergens' op biedt etc.

root
23/11/03, 10:40
Stuur die jurist gerust. Zien wie de langste adem heeft :)

lol wettelijk....... lol welk recht

hmm ISPjurist.nl :P

MacLeod
23/11/03, 13:55
Yo,


Origineel geplaatst door ensimguru
Stuur die jurist gerust. Zien wie de langste adem heeft :)

lol wettelijk....... lol welk recht

hmm ISPjurist.nl :P

haha, ispjurist.nl lijkt me leuk, maar als je naar bovenstaande biedingen kijkt, zijn er rechtsgeldige biedingen gedaan door enkele geintereseerden en die biedingen zijn op dit forum geplaatst en dus een wettelijke bieding. anders kun je net zo goed er steeds bij zetten:

>>ik bied te koop aan domein x, bied maar, maar het is een grap om te kijken hoeveel ik voor mijn domein kan krijgen. wat wil jij er voor bieden? etcetc <<

het is dus gewoon rechtsgeldig als je ergens op bied, een schriftelijke bieding ahw. redenen genoeg, om voortaan ff op te letten als je het evt zou willen intrekken!


lange adem? haha, echt wel

See ya

FSCJasper
23/11/03, 14:00
Dan kan ik toch net zo goed € 25,- bieden, want ik weet toch dat ik van domein gebruik mag maken (thanx :) ). Dan spreek ik met ensimguru bijv. af dat ik steeds hoger bied, totdat jij stopt met bieden ..en dan heb je zelfde effect.