PDA

Bekijk Volledige Versie : Direct-Admin



Marcel
20/11/03, 09:36
Iemand al bekend met dit relatief nieuwe CP? Ik heb het nu ongeveer 1 1/2 maand draaien, en ben benieuwd of er meerdere Nederlandse gebruikers zijn, en wat hun reacties e.d. zijn?

Phobos
20/11/03, 09:55
Volgens mij draait web4uhosting dit paneel?

Andrew
20/11/03, 12:38
Origineel geplaatst door Phobos
Volgens mij draait web4uhosting dit paneel?
Op een server ja, alleen op die server staan geen klanten, heb er ook nog weinig mee gedaan maar bevalt wel goed, is lekker snel enzo alleen ik mis nog een goede theme :)

Op de webhosting server draait nu cPanel (eerst ensim) dus geen Direct Admin.

host3000
20/11/03, 13:04
Origineel geplaatst door Marcel
Iemand al bekend met dit relatief nieuwe CP? Ik heb het nu ongeveer 1 1/2 maand draaien, en ben benieuwd of er meerdere Nederlandse gebruikers zijn, en wat hun reacties e.d. zijn?

Heb het panel wel, maar op een server waar geen klanten mee werken ('gratis' bij een buitenlandse dedi).

Pantsy
20/11/03, 13:04
Heb een paar keer met directadmin gewerkt, maar heb gemerkt dat dat panel niet voor mij gemaakt is.

WilcoOnline
20/11/03, 18:23
Momenteel draai 1 server met Directadmin dit met tevredenheid. Het is een snel en stabiel pakket behoorlijk vaak update's. Als je een bug vindt of een goeie aanpassing heb kun je dat melden en wordt er bijna de zelfde week oplossing of systeem voor gemaakt.

Wat dus weer een gehele update wordt. Deze maand heb ik al 2 update's gedaan en er komen steeds meer mooie dingen in te zitten.

Je moet het natuurlijk niet gaan vergelijken met Ensim of Cpanel. Directadmin is gewoon een budget CP met gewoon alles wat je als klant nodig heb.

Voordeel van Directadmin is dat je het via PHP heel goed kan aansturen.

Mocht je nog meer vragen hebben hierover dan kun je mij mailen