PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat is met beetledesign aan de hand?!



susan
19/11/03, 00:09
Sinds 4 dagen zijn alle sites die via Beetle (www.beetledesign.nl) werden gehost/verzorgd niet meer bereikbaar, inclusief 2 sites van mezelf.

Geen aankondiging, geen antwoord op mijn schrijven, niets.
Weet iemand wat er aan de hand is?
Ik ben qua werk afhankelijk van mijn website en kan nu dus niets verdienen. Ook tegoeden die mij nog toestaan van Oktober heb ik (nog?) niet mogen ontvangen.

Als ik de berichten in dit forum lees is de server Rackshack.net, inmiddels met de naam EV1 Servers.net, maar die is gewoon bereikbaar.

Wie weet hier meer over?

Alvast bedankt voor een antwoord :)

Mog
19/11/03, 01:19
Zn sidn output;

misschien een telefoontje doen naar die Sauvangsjo
Zwijndrechtsestraat 37
3073 RK ROTTERDAM ?

Zn site lijkt overigens bij leaseweb te staan en niet bij rackshack/ev1
misschien is ie momenteel met een slordige verhuizing bezig ? who knows, vind zn sidn output iig maar een vreemd zaakje.




Domeinnaam beetledesign.nl (volgend domein)
Status actief

Registrant Sauvangsjo
Zwijndrechtsestraat 37
3073 RK ROTTERDAM
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR ja
Administratief contact R Sauvangsjo
+31 104854285
postmaster@ebonygirls.nl

Registrar Mikajo Europe
Noorderweg 10
1221 AA HILVERSUM
Netherlands

Technisch contact mikajo Technical Dept
+31 356468094
tech@mikajo.nl

Nameserver ns5.zoneedit.com 65.125.228.92
Nameserver ns14.zoneedit.com 209.126.159.80

Datum eerste registratie 07-02-2003
Record laatst gewijzigd 10-09-2003
Record onderhouden door NL Domain Registry

Domenico
19/11/03, 01:52
Kijk anders eens op http://www.webhostingtalk.nl/subnet.php met de naam beetledesign.nl

Andere sites op hetzelfde subnet hebben er ook last van dus dit kan duiden op grotere problemen.

Heb je al gebeld?

beetle
19/11/03, 06:23
Mijn server staat bij Sitro, hun melden mij dat er een switch kapot is???

ik wordt er een beetje gek van want een switch vervangen mag toch geen 4 dagen duren?????

beetle
19/11/03, 06:30
Mijn probleem dat ik niemand kon waarschuwen was het feit, dat dit juist gebeurt op het moment dat ik vanuit mijn vakantie bestemming (indonesia) naar huis ga, voor ik vertrek alles online, volgende ochtend vertrek ik naar nl, ik ben 30uur later thuis en alles blijkt er dus al 2 dagen uit te liggen,
Direct contact opgenomen met de partij waar mijn server staat, en hen melden mij dat er een switch kapot is, en dat deze binnen 24uur weer online is, maar het gaat nu wel allemaal lang duren??
switch vervangen mag toch geen 4 dagen kosten???

btw wat is er vreemd aan mijn Sidn output???

beetle
19/11/03, 06:32
btw Rackshack.net ???? mijn server staat in NL

en btw over tegoeden ten behoeve van de inkomsten uit je plug-in, ik betaal altijd uit 30 dagen na einde van de maand, dus betalingen van oktober vinden plaats op 30 november,

susan
19/11/03, 08:40
Hallo Beetle en anderen,

bedankt voor de antwoorden :)
Ik heb nu weer nieuwe hoop dat mijn sites al gauw weer gewoon "verder kunnen" en er geen forum-data verloren gegaan zal zijn.

Beetle, ik reageerde hier omdat ik geen antwoord ontvangen had. Je weet zelf hoe tevreden ik altijd met je service ben; je helpt en antwoordt altijd vrij snel en duidelijk als ik vragen heb, dus vandaar dat ik het eventjes niet meer begreep ;)

Groetjes

superior-is
19/11/03, 11:20
Origineel geplaatst door beetle

switch vervangen mag toch geen 4 dagen kosten???


Nee, misschien moesten ze 'm nog bestellen. :)

Cybafish
19/11/03, 11:25
Ik zou de boel kort en klein komen slaan als ze na 4 dagen een switch nog niet hebben vervangen :p

beetle
19/11/03, 11:31
ik snap er geen hol meer van, hij is ook vrijwel onbereikbaar... ik wordt er goed ziek van.... ben alleen maar bezig om klanten uitleg te geven wat er aan de hand is, en dan moet je gaan vertellen dat er door een kapotte switch, al 4 dagen je server plat ligt,
dit duurt weken zoniet maanden voordat ik weer op mijn oude inkomens nivo zal terug komen....

®on
19/11/03, 12:21
Origineel geplaatst door beetle
Mijn server staat bij Sitro, hun melden mij dat er een switch kapot is???

ik wordt er een beetje gek van want een switch vervangen mag toch geen 4 dagen duren?????
Hier (http://www.prikpagina.nl/read.php?f=418&i=7664&t=7664) valt te lezen dat er wel meer aan de hand is bij Sitro.

Booster
19/11/03, 17:22
Op het moment laat de website overigens het volgende zien:

Door omstandigheden, is de server van BeeTleDesign down

We zijn druk bezig om alles weer up en running te krijgen

Maar het kan even duren, aangezien de problemen bij een derde partij liggen

info rob@sauvangsjo.demon.nl
Succes ermee Rob, hopelijk komt die switch spoedig online ;)

beetle
19/11/03, 18:33
hmmzzz ben al bezig met een nieuwe server als het goed is is deze met het weekend online, en kan ik het meeste via backups overzetten
de meeste statische sites host ik nu tijdelijk via mijn ADSL verbinding thuis (1mbit upload) of via freehosting accounts, zodat niet alles meer offline is, het is maar een redmiddel, maar ff beter als niks
Ik hoop alleen zeeeer spoedig mijn eigen server in bezit te krijgen, aangezien hier heel veel data opstaat waar ik geen backups van heb, zoals betaal scripts ect

De fax van Sitro werkt ondertussen ook niet meer, dus maar een aangetekende brief de deur uit, dat ik mijn server in bezit wil hebben

lees trouwens via KVK uitreksel, dat Sitro, sinds 18-11-2003 van eigenaar is veranderd?????? dat is gisteren??????

zie:

Rechtsvorm :Eenmanszaak
Adres :'t Sander 43, 7522AL Enschede
Telefoonnummer :053-4338331
Domeinnaam :www.sitro.nl
E-mailadres :info@sitro.nl
Datum vestiging :18-09-2000
>>>De huidige eigenaar drijft
>>>de onderneming sinds :18-11-2003
Bedrijfsomschrijving :Het verlenen van alle aan internet gerelateerde
diensten en verkoop van alle aan internet
gerelateerde apparatuur.
Werkzame personen :2

Phobos
20/11/03, 09:57
Hoor wel meer rare verhalen over Sitro, Spemaland is de eigenaar ofzo ?

Ontvang ook spam van ze..

Savvas
21/11/03, 13:48
Beste Beetle,

Neem anders even contact op met leaseweb of ze bereid zijn jouw server en wellicht die van andere gedupeerden gedurende een paar uur aan te zetten zodat iedereen zijn backups kan maken.

Zulke kwesties komen wel vaker voor en de meesten zijn altijd wel bereid hier in akkoord te gaan.

Hoop dat je er uit komt.

Met vriendelijke groet,

Savvas Kouimtzidis

beetle
21/11/03, 17:55
servers zijn inmiddels weer up gelukkig, nu nog kijken hoe ik er snel weg kan, heb nog tot mei contract lopen, maar dit lijkt me enig zins toch wanprestatie, en een reden om me contract voortijdig te beeindigen

Heb inmiddels, wel (bijna) een andere server staan op een andere locatie

Dennis
21/11/03, 18:15
Origineel geplaatst door beetle
servers zijn inmiddels weer up gelukkig, nu nog kijken hoe ik er snel weg kan, heb nog tot mei contract lopen, maar dit lijkt me enig zins toch wanprestatie, en een reden om me contract voortijdig te beeindigen

Heb inmiddels, wel (bijna) een andere server staan op een andere locatie Sta je niet bij Leaseweb?

beetle
21/11/03, 18:30
sitro staat bij leaseweb