PDA

Bekijk Volledige Versie : [Aangeboden] Webdesigner



Raxal
18/11/03, 19:44
Perfect Design kan u op verschillende manieren helpen met het ontwerpen van een goede website.

Op dit moment zijn we druk bezig met het maken van onze producten dus u moet nog even geduld hebben voor de templates.
Maar we geven al wel een website design service.
Voor een goede prijs (onderhandelen mogelijk) maken we graag een website voor u.
Onze medewerkers hebben o.a verstand van de programma's
-Photoshop
-Illustrator
-Flash
-Dreamweaver
En weten veel van
-Html
-Php
-Mysql
-Java

Voor meer informatie kijk op onze website

mvg,
Pascal

WebBizz
18/11/03, 19:58
Maak eerst je eigen website eens af voor je hier je diensten komt aanbieden. Die ene template die je nu hebt stelt nog niets voor...

Raxal
18/11/03, 20:04
Dat is een test template, en ik heb toch gezegd dat de producten nog niet klaar zijn, maar dat we al wel berreid zijn om opdrachten te ontvangen van klanten die een webdesigner nodig hebben.

WebBizz
18/11/03, 20:16
Klanten krijg je doorgaans door wat van je werk te laten zien; goede templates die klaar zijn of gemaakte websites, een portfolio dus.

Jan-Hein
18/11/03, 20:32
Origineel geplaatst door WebBizz
Maak eerst je eigen website eens af voor je hier je diensten komt aanbieden. Die ene template die je nu hebt stelt nog niets voor...

mod edit: flame

Raxal
18/11/03, 20:42
Een portofolio is moeilijk omdat we met meerder zijn en allemaal onze hulp in de website's steken.
Maar ik zal een rijtje maken van de beste sites van ons!.
Nog even geduld.

WebBizz
18/11/03, 21:36
Ok, we wachten in spanning af ;)

TechXP
19/11/03, 00:17
Is wel geen sitetsjek, maar bekijk je 'test template' ook eens in andere browsers.

pwiersema
19/11/03, 00:51
Misschien ook een idee om te vertellen wie 'we' is en wie wat doet binnen het bedrijf :) Vind ik persoonlijk altijd wel goed om te weten van een bedrijf.

Raxal
19/11/03, 11:16
We zijn met z'n 3en. En als je kijkt bij contact zie je wat iedereen doet binnen het bedrijf.

Maar als je bedoelt met het designen,
Ik,Pascal design o.a het meeste, ik zit op het grafisch lyceum asmterdam, en daar leer ik veel over designen.

Tristan weet heel veel van Php en zo, hij heeft de hele site in elkaar gezet. Hij heb er vanalles op gezet, zoals het "winkelwagentje" en admin, ik kan via de site alles uploaden wat ik maar wil, en nog veel meer.
En als laaste hebben we Bas, Hij zit ook op school in Amsterdam, hogere informatica. Hij kan alles wel, designen en php.

En we gebruiken alles samen om een goede website in elkaar te zetten

TechXP
21/11/03, 12:23
Origineel geplaatst door Raxal
En als laaste hebben we Bas, Hij zit ook op school in Amsterdam, hogere informatica. Hij kan alles wel, designen en php.

He ik zit ook op die opleiding :)

Welke Bas?

pwiersema
21/11/03, 12:40
Origineel geplaatst door TechXP
Welke Bas?

Bas Oord...

Raxal
21/11/03, 14:37
;) jah

TMourik
22/11/03, 00:57
klopt het dat er geen kvk/btw nr etc is? kan nergens iets terug vinden?

Sjoerd
22/11/03, 16:37
ik zie nog errors genoeg op de site :) Zal niet aan zoiets beginnen als je eigen site "visite kaartje"; niet stabiel en goed werkt.

Raxal
22/11/03, 18:23
:-) het is nog niet klaar de site, het was alleen de design service die we bieden....!